BV 84 TMF - Noul LOGAN - Blue Persan - 0.9 Tce

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc
    ... in vitrina, doar ca vitrina este una exterioara iar masina se plimba prin acea vitrina de aproape 40.000 km.
    sigpic
    This is My Ride!
    !Visit and enjoy!

    Comment


    • DSC_0079.JPG
      sigpic
      This is My Ride!
      !Visit and enjoy!

      Comment


      • Ce inseamna sa stai la curte si sa ai grija de o masina .... printre blocurile gri , oricata grija ai avea de o masina , niciodata nu va arata chiar atat de bine . Felicitari si mult succes cu masinuta in continuare

        Comment


        • Multumesc.
          Aparentele sunt uneori inselatoara. Eu stau la bloc ... curtea in care ma "desfasor" este a socrilor mei.

          Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
          sigpic
          This is My Ride!
          !Visit and enjoy!

          Comment


          • Aaaaa , atunci felicitari inca o data pt felul cum o intretii

            Comment


            • Bibelou!
              Keep walking...

              Comment


              • florin, felicitari, ai una dintre cele mai bine intretinute masini din trafic, se vede cand un om este pasionat si pune suflet
                admir de asemenea si iau ca si model accesorizarea masinii, m am inspirat de la tine in legatura cu anumite imbunatatiri
                am vazut intr una din pozele tale, si vroiam sa te intreb, imi pare ca ai montate aparatorile din fata in asa fel incat mascheaza acea denivelare verticala a carenajului,vroiam sa te rog daca poti pune o poza mai de aproape cu aparatoarea de noroi
                off topic, am citit prin paginile anterioare ca ti ai luat un dslr identic cu al meu, un d 3100 cu 18-55, eu l am cumparat prin octombrie anul trecut, si sunt f multumit de el

                Comment


                • Multumesc pentru aprecieri. Consider ca asa cum iti speli hanele cam asa ar trebui procedat si cu masina. Poate ca e mult spus sau poate ca am un considerent gresit insa in meseria pe care o practic mi se pare cam de lipsa de bun simt sa te imbraci in costum in fiecare zi si sa te dai jos dintr-o masina plina de noroi sau cu un ghiveci de flori in interiorul masinii.
                  Aparatorile de noroi au fost montate in reprezentanta si intr-adevar asa au fost montate. Cel care mi le-a montat - un tip cum rar mai intalnesti in serviceurile de la noi - a calculat atent fiecare gaura data si fiecare surub strans. Omul avea in cap o singura idee ... "sa nu gaurim tabla". Am sa fac si o poza mai in detaliu si am sa revin.
                  Si eu sunt multumit de D3100 si imi plac pozele facute cu el. De ceva vreme mi-am cumparat si un blitz (Metz 35 af) de care la fel sunt foarte multumit.
                  Ceva mai multe poze facute cu aparatul si blitu respectiv se gasesc si aici.
                  sigpic
                  This is My Ride!
                  !Visit and enjoy!

                  Comment


                  • salut florin, ai idee cati centrimetrii sunt intre cele doua plafoniere, cea din fata, si cea montata de tine in spate
                    te intreb deoarece vreau si eu sa montez, si nu stiu exact unde trebuie taiat, stiu ca nu are loc oriunde plafoniera, nu este adancimea suficienta

                    Comment


                    • Sincer nu am idee cati cm sunt acolo insa atunci cand am montat plafoniera spate am procedat astfel:
                      Mai intai am probat cu un ac mai gros care este distanta intre plafon si tabla;
                      Apoi cu plafoniera spate aprinsa, pe timp de noapte, am probat cam pe unde o voi amplasa in asa fel incat umbra facuta de bancheta pe podea si umbra facuta de spatarele scaunelor fata pe podea sa fie cat mai mica (un unghi cat mai drept);
                      Dupa care am masurat si centrat plafoniera fata de cele doua manere de viraj spare;
                      Am decupat, am introdus cablul (aici a fost ceva chinuiala insa nimic de speriat) ... si cam asta e.
                      Bafta.
                      sigpic
                      This is My Ride!
                      !Visit and enjoy!

                      Comment


                      • cablul l ai pozitionat pe centrul plafonului intre plafoniere, sau l ai dus pe langa portiere, pe una din parti?
                        mai vroiam sa te intreb cum te ai legat de firele plafonierei fata, pt a nu pierde garantia?le ai legat cu conectori rapizi, similari cu ce foloseste cristi straulea?- ma gandesc ca nu ar trebui sa fie probleme la garantie, in cazul folosirii acestor conectori, nu?
                        pun intrebari deoarece am vazut ca ai gandit temeinic imbunatatirile aduse, si le umprumut ca si sursa de inspiratie la mesterit

                        Comment


                        • Cablul l-am pozitionat de-a dreptu' din plafoniera fata pana in spate.
                          Acolo ziceam ca e ceva chinuiala insa cu o "ustensila" ingusta si ceva mai lunga poti sa iti faci loc fara probleme. Imi amintesc ca eu am folosit o bucata de plastic (provenea de la un coltar de plastic ce se utilizeaza la protectia colturilor peretilor) pe care am varat-o din spate in fata ... cu rabdare si fara stres reusesti fara probleme. Daca fortezi s-ar putea sa strapungi plafonul si nu prea e de dorit.
                          A doua plafoniera am cuparat-o de pe forum de la colegul AXSCU si a venit echipata cu tot ce trebuie.
                          Problema este la conectori, respectiv faptul ca e cam scurt firul din instalatia masinii si te cam chinui sa prinzi conectorii pe fir. In plus daca vrei ca plafoniera spate sa mimeze plafoniera fata cam degeaba o legi direct pe fire. Cele doua plafoniera vor functiona independet si daca vrei sa aprinzi doar plafoniera spate nu poti direct din fata. Eu m-am inspirat din poza de aici si am facut ca plafonierale sa functioneze in tandem. Am lipit firele direct pe plafoniera fata si cam asta e tot.
                          O recomandare ar fi sa folosesti leduri; sunt mult mai eficiente si in plus si gradul de incarcare pe circuitul plafonirelor este considerabil redus.
                          Detalii mai gasesti pe aici - de la postul 566 incepand
                          Last edited by M.FLORIN; 5 November 2014, 22:16.
                          sigpic
                          This is My Ride!
                          !Visit and enjoy!

                          Comment


                          • Tot asa am legat si eu firele, direct de lamelele plafonierei fata, iar firul l-am tras drept spre cea din spate cu ajutorul antenei de la masina.
                            ex:
                            Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
                            Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

                            Comment


                            • m.florin, multumesc frumos de informatii, sa vad cand imi fac timp sa mesteresc si eu la a mea ceva similar
                              tot de la axscu am cumparat, si m a ajutat tot el cu montajul unei plafoniere pe loganul anterior,era super, insa la loganul actual voi incerca eu montajul- el nu a mai montat pe lg 2
                              spor

                              Comment


                              • Nu e nicio diferenta la capitolul asta intre ligan 1 si logan 2. Plafonierele sunt identice iar plafonul si ranforsarile interioare sunt asemanatoare. Bafta.

                                -------
                                Acest post a fost scris folosind telefonul din dotare. Nu este limba chineza ... asa scriu eu, mai "codat" :-D
                                sigpic
                                This is My Ride!
                                !Visit and enjoy!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google