"Za" New Prestige

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by dsign View Post
    Folia e mai buna pentru ca poti s-o dai jos oricind te plictisesti de ea. In plus, folia se aplica direct pe geamuri, fara ca acestea sa fie demontate. La ionizare va trebui dezlipit a luneta, ceea ce e destul de riscant
    Eu am avut geamuri ionizate.Asa este,le da jos,dar daca stai pe langa ei si ai habar de ce fac aia acolo nu se va intampla nimic.Eu nu am avut probleme.Se ia si ionizarea,daca dai cu solutie de spalat geamuri.
    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

    Comment


    • #17
      Originally posted by dsign View Post
      Folia e mai buna pentru ca poti s-o dai jos oricind te plictisesti de ea. In plus, folia se aplica direct pe geamuri, fara ca acestea sa fie demontate. La ionizare va trebui dezlipit a luneta, ceea ce e destul de riscant
      Nu cred ca o sa ma plictisesc... Imi place la nebunie cum arata geamurile fie ionizate fie "infoliate". Dau cu totul si cu totul alt aspect masinii. Singura privinta in care imi fac probleme este vizibilitatea... Dar din cate am vazut la alte masini pare sa fie ok.

      Cat despre operatiunea de montare/demontare a geamurilor/lunetei... da, e riscant dar presupun ca stiu aia ce fac. Mi-au fost recomandati de mai multe persoane... si nici nu stun scumpi. Toata operatiunea ar costa undeva la 300 de lei.
      Last edited by tibbyi; 9 July 2008, 15:04.

      Comment


      • #18
        Si folie + montat undeva la 200 RON
        Mult succes si km fara probleme...

        Comment


        • #19
          De saptamana viitoare ma apuc de inscrierea ei. Pacat ca am prins noua si minunata taxa. La un calculator online mi-a dat in jur de 1150 lei insa nu am completat campul "Emisia de dioxid de carbon" La Prestige-ul meu cat e valoarea

          Comment


          • #20
            Sa o stapanesti sanatos , si sa ne auzim in septembrie cu carneteleD ca eu atunci iau! Multa bafta

            Comment


            • #21
              Originally posted by silviu_cos View Post
              Sa o stapanesti sanatos , si sa ne auzim in septembrie cu carneteleD ca eu atunci iau! Multa bafta
              Mersi Multa bafta si tie.

              Comment


              • #22
                Scuze.. Acum am vazut! NU ai ce modifica... Cred ca ti'a scapat gluma asta arunca si tu un ochi la my ride sa vezi ca dupaia nu o sa mai poti sa dormi noaptea si te gandesti cum sa strangi banii mai repede(eu de 2 luni am cosmaruri) )! A... Farurile si stopurile dupa parerea mea nu sunt o prioritate mai ales ca la faruri "engel aiz" ai nevoie si de xenon ca altfel o sa mergi cu lanterna dupa tine. Mai bine de banii aia iti "tragi" o suspensie sport (arcuri+ amortizore) ca doar ai 18 ani ce naiba... E imposibil sa nu ii dai in gura! Strict parerea mea !Fiecare isi face masina dupa placul lui . Toate cele bune

                Comment


                • #23
                  @silviu_cos : Intelept domnule, intelept...Iti mai aduci aminte de cauciucurile alea de 245, sau 255 ale prietenului tau?

                  marfa masina tibbyi
                  http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                  Comment


                  • #24
                    Sigur ca imi aduc aminte... Tocmai ce l'am convins zilele astea sa le schimbe cu unele 225 sau 215 / 40 ca alea erau imense. Eu acum ma zbat sa fac bani sa modific, ca am turbat pe bara asa... Am 1700 lei si fac progrese :100 lei pe zi pana in septembrie sper sa fac de o ciorba. Intelept sau nu... Toate astea pe forum le'am invatat... Si eu aveam aceleasi idei inainte . Stati sa citeasca tibbyi mai multe threaduri sa vezi dupaia...

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by silviu_cos View Post
                      Scuze.. Acum am vazut! NU ai ce modifica... Cred ca ti'a scapat gluma asta arunca si tu un ochi la my ride sa vezi ca dupaia nu o sa mai poti sa dormi noaptea si te gandesti cum sa strangi banii mai repede(eu de 2 luni am cosmaruri) )! A... Farurile si stopurile dupa parerea mea nu sunt o prioritate mai ales ca la faruri "engel aiz" ai nevoie si de xenon ca altfel o sa mergi cu lanterna dupa tine. Mai bine de banii aia iti "tragi" o suspensie sport (arcuri+ amortizore) ca doar ai 18 ani ce naiba... E imposibil sa nu ii dai in gura! Strict parerea mea !Fiecare isi face masina dupa placul lui . Toate cele bune
                      O-i fi eu mai adormit la ora asta, dar n-am inteles ce ai vrut sa zici De faruri si stopuri (pe langa ionizat) am zis ca ma ocup intai pentru ca alea sar in ochi prima data cand te uiti la masina. Dar daca zici ca am nevoie de xenon ma mai abtin putin ca bugetul e cam limitat Cat m-ar costa xenoanele? A... Si daca imi pun suspensie sport nu-mi pierd garantia?

                      Ca mini-modificari cumpar de la CosTin, cand aduce, aparatori de noroi si pleoape. Altceva n-am idee deocamdata. Inca ma gandesc daca sa ii trag niste huse. (negru-albastru).

                      Numai bine

                      Comment


                      • #26
                        , si sa ne auzim in septembrie cu carneteleD ca eu atunci iau!

                        Silviu ce vrea sa insemne asta?
                        Scuzama ,am observat pe urma D-eul.

                        Comment


                        • #27
                          Sa o stapanesti sanatos si sa iei carnetul din prima
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Frate, ori vrei sa o modifici, ori te arzi cu garantia... Daca schimbi farurile si stopurile crezi ca nu pierzi garantia?

                            Eu zic sa iti iei carnetul, sa pui ulei bun, combustibil de cea mai buna calitate si fii atent la drum. Cind vei stapani volanul binisor, abia atunci incee modificarile.

                            Personal, iti recomand sa pui suspensii, anvelope bune, sa intretii frinele si abia apoi sa t ocupi de kkturi de bazar gen aparatoare de noroi, abtipilde si alte ionizari... Tu nici nu ai plasticu' in buzunar si deja vrei sa innegresti geamurile... Ce v-as mai lua eu carnetele pentru asa ceva...

                            Hai cu examenu' ala, sa-l iei pe bune, fara spaga, ca n-avem nevoie de inca un sofer de Arges printre noi si lasa prostiile, intretine masina bine! Sanatate maxima




                            EDIT: Luneta si parbrizul sunt lipite pe caroserie cu o solutie speciala, de catre un robot, in fabrica. In cazul ionizarii, cind trebuie dezlipita luneta, nici cel mai atent meserias nu va reusi sa asezeluneta pe pozitie Exista apoi riscul sa ploua in masina sau sa se dezlipeasca solutia de fixare. Stiu sigur treaba asta pentru ca am lucrat in tinichigerie si asistam zilnic la un montaj de parbriz/luneta
                            Last edited by dsign; 11 July 2008, 13:38.
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by dsign View Post
                              Frate, ori vrei sa o modifici, ori te arzi cu garantia... Daca schimbi farurile si stopurile crezi ca nu pierzi garantia?

                              Eu zic sa iti iei carnetul, sa pui ulei bun, combustibil de cea mai buna calitate si fii atent la drum. Cind vei stapani volanul binisor, abia atunci incee modificarile.

                              Personal, iti recomand sa pui suspensii, anvelope bune, sa intretii frinele si abia apoi sa t ocupi de kkturi de bazar gen aparatoare de noroi, abtipilde si alte ionizari... Tu nici nu ai plasticu' in buzunar si deja vrei sa innegresti geamurile... Ce v-as mai lua eu carnetele pentru asa ceva...

                              Hai cu examenu' ala, sa-l iei pe bune, fara spaga, ca n-avem nevoie de inca un sofer de Arges printre noi si lasa prostiile, intretine masina bine! Sanatate maxima




                              EDIT: Luneta si parbrizul sunt lipite pe caroserie cu o solutie speciala, de catre un robot, in fabrica. In cazul ionizarii, cind trebuie dezlipita luneta, nici cel mai atent meserias nu va reusi sa asezeluneta pe pozitie Exista apoi riscul sa ploua in masina sau sa se dezlipeasca solutia de fixare. Stiu sigur treaba asta pentru ca am lucrat in tinichigerie si asistam zilnic la un montaj de parbriz/luneta

                              Ai si tu dreptate, dar nah, sunt niste mofturi care trebuie sa mi le fac. Cu farurile si stopurile clar, m-am razgandit. Examenul il iau pe bune sau deloc. Pentru el chiar am invatat si o sa mai invat, doar n-oi fi nebun sa intru in trafic fara sa stiu regulile de circulatie si etc. E plin de asemenea indivizi si n-am degand sa ma alatur lor

                              Eu am facut practica in Dacia Service un an intreg, am vazut cum se schimba o luneta, un parbriz. Chiar eu am dat jos o luneta (sparta ce-i drept) si am vazut cum e vrajeala. Dar daca pornesc cu gandul "nu ionizez ca intra apa", "nu schimb aia ca se intampla aia" etc n-ajung sa mai fac nimic. E drept ca poate ma grabesc putin.

                              Comment


                              • #30
                                Sunt sigur ca nu ai vzut cum se aplica siliconul la prim montaj, in fabrica... Este o maaaaaaaaaaaaaaar diferenta intre robot si 'nea Gigel de la tinichigerie. Pune folie Llumar
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google