B-70-rns

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Lasa foliile. Pune-i suspensie si umbla la motor. In rest, sa ne dam... http://www.loganclub.ro/forum/liniut...57#post1416057
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #17
      @ririnel

      frumoasa masina sa ai grija de ea. lasa folia si trage o suspensi pe ea ca nu o sa regreti

      baga un ochi la my ride sa vezi daca vrei
      sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

      Comment


      • #18
        Originally posted by Teo21Din View Post
        Si pentru antifonare poti folosi fonomin (este o pasla destul de groasa) peste care pui un strat de aluband(seamana cu foita de aluminiu dar este mult mai rezistent si se foloseste la izolatii pro pentru car-audio)....
        Cum poti sa aplici aluband peste fonomin? :O

        Originally posted by Ririnel View Post
        Dynamatul stiu ca era un altfel de material fata de aluband, de aici si pretul presupun.
        Ca sa ajungi la performatele dynamatului/stpului cu alubandul trebuie sa aplici minim 2-3 straturi deci din start nu renteaza insonorizarea cu aluband. Decat nimic este bun si alubandul!
        Am vazut live diferentele intre stp si aluband si nu se compara sub nici o forma!
        Daca ai buget de dynamat/stp mergi pe ele fara probleme... (ca idee cu stp-ul se lucreaza mult mai usor decat cu dynamatul)

        Comment


        • #19
          Cred ca as avea buget de Stp doar daca as face asa particica cu particica ). Incep cu o usa, pe urma urmatoarea si tot asa ).

          Apropo de suspensii...ma uitam la arcuri Eibach..sunt la oferta pe logan tuning.

          ''Sunt singurele arcuri sport care se pot monta cu amortizoare de serie fara ca acestea sa se deterioreze in timp.''

          hmm..

          Comment


          • #20
            Dupa citirea celor 52 de pagini ale thread-ului despre suspensii sport mi-am dat seama ca arcurile Eibach pe amortizoare stock e cea mai buna solutie pentru mine. Dar as vrea totusi sa vad posibilitatile de modificare live. Asa ca astept urmatoarea intalnire . O sa fie un first pentru mine.

            Comment


            • #21
              Salutare ! Foarte frumoasa masina ta Rares si foarte ingrijita. sa o stapanesti sanatos in continuare si sa ai drumuri bune fara incidente ! Bafta maxima !
              "pentru ca prietenii stiu intotdeauna de ce" :signBRG3dot:

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google