Loganul Meu 2, 1.5dci 90cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Offtopic . Ph2 da este prost , cel putin la tabla , din proprie experienta. Sper ca logan 2 nu e la fel de prost , dar vedem in 2-3 ani cum se comporta logan2.
    Ontopic. Felicitari pentru achzitie si astept sa o vad cu lupele de la daniel .

    Comment


    • #17
      Planul este urmatorul.
      Intai sa-mi fac pachetul de bass. Am optat pentru Rockford Fosgate, si nu va ganditi "scump", ganditi sh.
      Condensatorul il aveam deja de pe loganul vechi, si l-am pastrat. Pret nou - 500 Ron, cumparat cu 200 Ron.

      Am obiceiul cand imi doresc ceva, sa caut intensiv pe un anumit site de licitatii romanesc, si sa stau la panda. Ceva pica, si daca mai merge si negciat... deobicei gasesc lucruri bune la sub jumatate din pretul nou.

      Azi astept si woofer-ul, dar asta va povestesc cand ajunge la mine, ca sa pun si poze.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        l-ai luat in leasing? so invarti cu placere....

        Comment


        • #19
          Cash. Ce am luat pe loganul vechi, ce am mai pus eu, si restul parintii. Multumesc.

          Comment


          • #20
            Felicitari pentru achizitie culoarea si motorizarea sunt
            abia astept sa o vad live sa vedem cum o sa ne descurcam si cu timpul ;))
            Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
            www.upgradefaruri.blogspot.com

            Comment


            • #21
              Am uitat sa mai pun o poza. Am scos-o sambata pe A2, sa o vad la viteza cum se comporta. Am pornit de la 120, si pe cruse-control, am urcat treptat. Am facut o poza la 140, pe cruse - 2300 rpm, 6,2%. Dupa poza, am continuat sa urc. Am ajuns in 150, si apoi 160. Nu am avut curaj sa merg asa decat cateva minute, pentru ca A2 e praf ca si drum. O sa mai incerc pe A3.
              Masina se comporta imecabil, iar directia asistata electric este super. Volanul se intareste progresiv cu viteza. La cea veche, daca stranutam la 120, saream de pe sosea.
              Peste 140 nu am mai avut curaj sa fac poze.
              Ideea e ca la o viteza de 140 motorul toarce, si se simte in largul lui. Nu urla ca purcelul la taiere cum facea mpi-ul de 1.6.
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Super motorizarea, sa o stapanesti sanatos. Cum i-am spus si lui Mihai, mi se pare cea mai buna motorizare in veci pe logan, 1.5 dci de pe logan2, 75 si 90 de cai.
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #23
                  Salut,in primul rand sa o stapanesti sanatos cu multi kilometri fara probleme,vad ca esti foarte multumit de noul loganel ,ceva modificari pe viitor ?
                  http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=47556

                  Comment


                  • #24
                    Si mie mi se pare cea mai buna motorizare de pe Logan la momentul actual.

                    Vad ca are a 5-a extreem de lunga. Sa o stapanesti sanatos.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • #25
                      Mihai sa stii ca , condensatorul este pistol cu apa in unele cazuri . Toata chestia este sa ai cabluri bune si o baterie buna (in functie de sistem , de la 75ah in sus ) . In rest succes in toate planurile . Daca acum zici ca merge 160km/h si nu gafaie , sunt curios cum s-ar prezenta motorul dupa un "cipciuning" .

                      Comment


                      • #26
                        Nu vreau sa o cipuiesc deocamdata. Am altele de facut. Cum ar fi sonorizarea, si poate farurile de la Daniel.

                        A sosit jucarie noua . Woofer Rockford Fosgate, 150 W RMS, si am optat pentru incinta inchisa. Am avut jucarii bass-reflex, si calitatea basului este cu totul alta la incintele inchise , chiar daca in detrimentul puterii.
                        Mai ramane statia, pe care o astept pe joi, si apoi montajul. Care cred ca ma va indoi, tinand cont de faptul ca o sa vreau sa pun o instalatie electrica de buna calitate.

                        Dilema mea e alta. Navi de la Dacia nu are iesire de woofer. Cum scot semnal in statie ?
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Sigur nu are iesire ? Stiam ca mp3-ul de pe ultimele ph2 cu facelift (cel cu bluetooth , daewoo sau ce marca era ), asta fiind mai destept ca mp3-ul nu are... . Daca navi nu are , poti folosi un adaptor high-low pentru subwoofer

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Cezar View Post
                            Asa este, ph 2 e mult mai slab
                            Plus de asta tu ai luat un ph2 sh, deci implicit nu esti in targetul Dacia nou.

                            PS: eu nu sunt "loganar" si tot zic ca e o masina extraordinara Dacia. Poate sunt tampit si eu.
                            Imi cer scuze public ca am comis-o: am spus ca domnul me_catalin ar fi avut masina Sh, si cand colo ea era noua.
                            Sa ma scuzati pentru greseala comisa.

                            Comment


                            • #29
                              Imi place culoarea aleasa, arata tare bine! Vad ca esti pus pe treaba, nu o lasi sa respire deloc! ) Si eu sunt de parere ca motorul ales este cel mai potrivit din gama, chiar daca sunt benzinar convins. Sa o stapanesti sanatos!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by PCH View Post
                                Imi place culoarea aleasa, arata tare bine! Vad ca esti pus pe treaba, nu o lasi sa respire deloc! ) Si eu sunt de parere ca motorul ales este cel mai potrivit din gama, chiar daca sunt benzinar convins. Sa o stapanesti sanatos!
                                Multumesc mult la toata lumea pentru aprecieri. E mult spus ca sunt pus pe treaba, dar daca aveam condensatorul de pe cealalta, nu era pacat sa stea degeaba ? Ca la sotie - are o esarfa, nu se potriveste cu nimic, asa ca trebuie cizme, geanta, palton, si alte acareturi pentru esarfa respectiva.
                                Probabil dupa ce fac basul ma opresc. Macar o saptamana. Ca dupa aia... boxe !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google