Loganul Golan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Aeratoarele si capacele de la boxe,inainte de vopsea le-ai mai dat cu ceva ? ms
    My Ride ! B - 29 - TmT

    Comment


    • #17
      frumos loganul,ai inceput in forta,tineo tot asa,bafta.

      Comment


      • #18
        Nu am de gand sa fac prea multe modificari.
        Inainte de vopsire le-am degresat cu nitrodiluant iar dupa aceea am dat cu un Plastic Primer.
        Este un fel de grund pentru plastic.
        La capacele de la boxe e un pic mai greu ca nu le mai poti scote de acolo,sunt cu tot cu fata de usa si e foarte greu de izolat.
        Nu au iesit cum am vrut eu.
        Multumesc pentru urarile de bine.
        Last edited by stoicanu; 21 March 2013, 18:08. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic

        Comment


        • #19
          Zi-mi si mie te rog, ai vopsit auratoarele si manerele de la usi singur? Daca da cum ai reusit sa nu vopsesti si pe langa?
          soselele din România au prea putin RAM si video pentru NFS

          Comment


          • #20
            Se pot demonta clapetele de deschidere a usii, lafel ca si la celelalte modele de pe Phase1, Phase2.
            Nu vreau sa fiu rau, dar....e pacat de masina sa o cocalaresti..cu vopsirea clapetelor aeratoare gri, si manerele de deschidere ale usilor. Nu au nici un contrast, e gri totu'.
            My turbo lag, give your MPI, a chance

            Comment


            • #21
              Sunt vopsite de mine.
              Aeratoarele se demonteaza foarte usor iti trebuie curaj sa tragi de ele fara frica ca ies de acolo, la fel si manerele care au un surub pe care il desfaci si iese manerul.
              Mai greu este la boxe care nu mai au capac ci este cu totul.

              Originally posted by andrei_mircea View Post
              Se pot demonta clapetele de deschidere a usii, lafel ca si la celelalte modele de pe Phase1, Phase2.
              Nu vreau sa fiu rau, dar....e pacat de masina sa o cocalaresti..cu vopsirea clapetelor aeratoare gri, si manerele de deschidere ale usilor. Nu au nici un contrast, e gri totu'.
              Mai mult negru dar exteriorul este gri.
              Manere vopsite le regasesti pe Lodgy in echipare de fabrica.
              La fel si Scenicul meu care are 11 ani.
              Last edited by stoicanu; 21 March 2013, 22:00. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic

              Comment


              • #22
                @stoicanu : 175 ?!! Cum sa prinda ma atat motorasu ala in rodaj ? , ai iesit din rodaj de ii dai atat ? , si credeam ca 150 e mult pentru logan .
                Last edited by iulica097; 21 March 2013, 22:08.

                Comment


                • #23
                  A iesit.
                  Daca mai aveam sosea cred ca urcam la 180 .
                  Si 175 cu treapta 4 cand am dat 5a stagnat.
                  Mai pun linku o data aici pentru cei cale nu l-au vazut.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Valeu,cand apare remaparea la asta, iei 190 lejer
                    Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                    Comment


                    • #25
                      Masina merge super, mersi frumos ca mi`ai dat`o la test.

                      Imi place: bancheta spate foarte confortabila.
                      are cuplu frumos pana la 4000rpm
                      motorul generatie noua, silentios.
                      sunspensia care "suge" foarte elegant speed-bump-urile.
                      interiorul, 10 clase peste ph1.

                      Comment


                      • #26
                        Nu stiu daca o sa ma duc chiar asa sus, totusi are 3 pistoane, dar vreau sa ajung mai repede acolo sus.
                        Sunt in cautari de remapare ,dar nu ma grabesc.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Daca motorul ala prinde 180 si are viteza max in talon 170 pai 1.6mpi cat ar trebui sa prinda daca are viteza maxima 175 in talon ? Nu prea as crede + ca 175 cu a4a ? Da' ce rapoarte are frate masina aia ? Cate ture ai cu a5a la 100 ?

                          Comment


                          • #28
                            Cu multa placere.

                            Originally posted by iulica097 View Post
                            Daca motorul ala prinde 180 si are viteza max in talon 170 pai 1.6mpi cat ar trebui sa prinda daca are viteza maxima 175 in talon ? Nu prea as crede + ca 175 cu a4a ? Da' ce rapoarte are frate masina aia ? Cate ture ai cu a5a la 100 ?
                            2500 ture la suta de km.
                            La 3000 are 120 km/h in a5a.
                            Si daca nu ma insel la 4250 rot are 170km/h tot in a5a
                            Last edited by stoicanu; 21 March 2013, 23:02. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Vad ca pe noul bord nu au mai pus zona rosie. Cam de la 6000 incepe zona rosie. Nu o mai tine asa mult peste 6000 rpm. Nu cred ca ii faci bine. Inca o chestie. Eu eram intre 6500-7000 si computerul mi-a oprit alimentarea. De 2 ori am testat-o si cu a 4a pe la 170 km/h mi-a taiat alim, aveam peste 6000 rpm
                              Nu stiu cum e CBul la tine, e alt motor, insa Doamne fereste sa-ti faca chestia asta intr-o depasire pe la 6000-7000 rpm, daca faci depasiri in asemenea turatii. Totusi cred, la cat ai tinut-o peste 6000 rpm, ca au scos oprirea alimentarii.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by stoicanu View Post
                                Sunt vopsite de mine.
                                Aeratoarele se demonteaza foarte usor iti trebuie curaj sa tragi de ele fara frica ca ies de acolo, la fel si manerele care au un surub pe care il desfaci si iese manerul.
                                Mai greu este la boxe care nu mai au capac ci este cu totul.



                                Mai mult negru dar exteriorul este gri.
                                Manere vopsite le regasesti pe Lodgy in echipare de fabrica.
                                La fel si Scenicul meu care are 11 ani.
                                Fals , la logdy manerele sunt vopsite , dar vopsea crom , nu gri . Personal mi se pare cam ciudatica nuanta asta de gri .Cred ca iesea mai bine daca le imbracai in colant carbon gri , dar asta e doar o parere personala.
                                In rest cat mai multi km fara probleme si sa o stapanesti sanatos.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google