Melcozaur 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferenta intre masina mea si masina ta e ca eu am un logan banal care trage si tu ai un logan la fel de banal care incearca sa traga. Vrei sa iti aduc aminte ca luai camioane de la un logan 1.4 cu soft (tu avand acelasi soft)? Diferenta era atat de mare incat puteai sa zici ca nici nu ai plecat de la start.

    Te rog eu sa ne lasi cu astfel de scheme proaste. Nu am venit aici cu nicio inventie si nici nu am zis ca masina mea rupe veyronul (vorba lui dny). Au venit altii care au condus masina si si-au dat cu parerea. Am venit si cu filmulete doveditoare.
    Topicul a fost deschis pentru a mai destinde atmosfera pe forum si a mai glumi pe seama masinii mele. L-am deschis special cu numele de 1.4 si nu am afirmat niciodata ca am 1.6 pentru a le lasa loc celor frustrati sa mai scape de nervi.
    Rog moderatorii, daca ei considera ca acest my ride nu este unul cum ar trebui, sa fie mutat intr-o alta parte, unde cred ei ca ar i-ar fi locul.

    Chiar vreau un test inainte si dupa ambreiaj cu un 16v dar nu vrea nimeni. De gogaie zice ca ma asteapta la start dar un semn nu da (cred ca vrea sa jucam pe ps3) cgk-ul este mult prea superior, el ne da ocazia cand o sa le ducem la remat, dny mereu spune ca nu e racer dar sub 6000 nu schimba.. si tot asa.

    Scriu din nou aici. Astept orice provocare cu orice masina pentru ca imi plac liniutele si nu am cu cine sa le fac !!!! nu conteaza masina, poate sa aiba 1000 de cai. Doar sa nu ma chemati ca dny sa mergem pe cealalta planeta sa ne dam ca lui ii e frica pe strada.


    Ps. toata lumea a inteles ce motor am ca doar ai scris a 10-a oara calm.
    Last edited by o8MeLC; 30 March 2013, 15:22.

    Comment


    • @Amza: A facut ceva memorabil in asa fel incat sa ii scrii cateva pagini si sa te ataci aiurea, semn ca nu a facut ceva ce face toata lumea. Daca tu spui ca e usor ceea ce a facut pana acum atunci cu siguranta mai avea jumatate de forum alt motor decat cel de fabrica. In spatele tastelor e usor sa scrii dar pana cobori la masina si deschizi capota. Deja multora li se ia cheful caci au fost multi care au facut topicuri aiurea cu ce sa faca la motor, ce swap-uri sa faca dar fara succes. Ai schimbat internele 1.4-ului cu unele de 1.6, foarte bine.. dar nu este vina lui Melcu' de faptul ca tu ai A/C si GPL in plus fata de el... el asa a primit masina si niciodata nu a facut calcule dintr-astea desi am avut multe contre cu el din cauza ca si eu am in plus GPL si A/C iar el are deja un avantaj in privinta greutatii.. ca idee, conteaza ca "1.4" Preference din natia lui nu bate 1.6 16v.. asta pana la proba contrarie. A facut el ce-a facut de ii poate pacali si pe cei de la RAR si a facut foarte bine. El poate sa vanda masina oricarui om cu actele in regula spre deosebire de altii cu swap-uri de alte natii de motoare.

      Daca o luam cu "nu are aia, aia, e usoara, e nu stiu cum, are motor de x, are modificarile x" .. atunci care ar mai fi farmecul? Cartile ar fi aruncate din start, 1.4 Preference nu ar batea in vecii vecilor un 1.6 16v.. (ambele standard)

      Unii mai stiu euforia MCD-ului 1.4 care batea la toti ca la fasole si nu mai spunea nimeni ca e modificat si ca e chel... asa a avut masina din fabrica, "norocul" sau. Esti liniutar asa de inrait? Da-ti jos GPL, servo, A/C, airbag-uri, tetiere, fete de usi, roata de rezerva, pui un set de jante usoare si atunci ai rezultate.. Eu unul cand am facut-o pe a mea am vrut sa ramana full asa cum am primit-o si m-am resemnat cu rezultatele chiar daca nu mi-a convenit vreo contra' cu o anumita masina, tot eram multumit de felul in care tragea.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • Melcule usurel ca nu merita sa iti spargi venele . Vin moderatorii si tot pe tine te iau . Nu vezi ca e numai gura de ei , si nici de gluma nu mai stiu , nimeni nu se mai da in zilele de azi de placere , s-a intors lumea pe dos...pacat ca tu ai masina buna si ai ambitie dar nu ai cu cine .

        Comment


        • Deci Melc are dreptate, stiu ca el face caterinca de asta nu m-am mai agitat ))

          Atata latrare pe aici, cine are sange sa se dea cu el si gata. Degeaba se scriu pe aici zeci de pagini "ca nu poate nu stiu ce" ca "motorul de 1.4 bla bla bla" dati-va cu el si dupa aceea puteti plange pe topic ))
          Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

          Comment


          • Nu se da nimeni cu el ca n-are de ce, nu-i momentul, e inca ud pe jos etc. Si da, sa pui un alt motor e chiar banal, mai ales ca e identic, ce-i mare lucru sa deconectezi tot de pe el si sa pui altul la fel. cat despre "pacalirea" rar-ului, el inca are seria motor pe bloc, deci se vede ca-i 1.6, la mine scrie k7j-710, n-am de ce sa ocolesc RAR-ul, gazele dau la fel.

            Alexpeed, nu ma apuc eu sa dau jos a/c-ul ca sa bat pe unul la linii, prefer confortul.
            Si e logic ca ma batea 1.4 preferance, eu fiind 1.4 laureat+gpl, DOH. Lau mi-a dat cam o masina la ultima linie, iar masina lui era superioara melcului. roti mici, echipare ambiance..Marcs poate confirma. Am stat aproape egal cu 1.6 laureat, eu fiind "aproape" 1.6+gpl+acareturi prin portbagaj.

            Pe langa proiectele serioase de pe aici, cu compresoare, motor f4p, f5r, vr6, etc, sa pui acelasi motor e apa de ploaie. Sa vii sa urli in gura mare ca te dai cu orice e....infantil.
            Last edited by razvanamza; 30 March 2013, 16:31.

            Comment


            • imi pare bine ca tu stii tot ce am pe masina. Tu chiar stii ca eu am serie pe motor, tu stii chiar si ce serie am.

              Pe mine nu ma deranjeaza ca e ud, ca e zapada ca e uscat, este o pasiune a mea si o fac cu placere pe orice suprafata si cu oameni care stiu sa se distreze.

              Vrei sa iti aduc aminte ca m-am dat cu tine si aveam om in dreapta (lau) si nu aveai gpl?

              Este problema mea ce motor pun si cum pun. Pentru mine un motor care nu a fost niciodata pus pe masina este o mare problema. Daca ai fi inteles stilul meu ti-ai fi dat seama ca imi place sa nu am probleme cu politia, sa fiu cat mai stoc si masina sa mearga cat mai bine.

              vrei sa iti spun scorurile pentru motorul de acum si distractia de inainte cu blocul de 1.4 sa vezi ca puteam sa pun orice motor din cele de mai sus si sa imi ami ramane si bani. Fiecare este stapan pe banii lui si face ce vrea.

              Comment


              • PUNEAI TU 2.0 16V cu banii de 1.6 8v. mai ca ai zis-o. chiar bine. una este sa nu vrei, si alta sa nu poti. daca tot nu ai serie motor, care era problema sa pui 1.616v, de exemplu?

                Comment


                • Oricine stie cum arata un MPI de Logan, mai ales la ITP sau la RAR caci le vad toata ziua. Nu sunt prosti nici ei stai linistit. Dar intre 1.4 si 1.6 nu exista diferente estetice mai ales daca este stearsa seria.

                  Sterge-ti seria, puneti orice natie de motor in afara de cele puse pe Logan si mergi la ITP sau la RAR ca te leaga aia.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • gata mai amzo, vorbesti mult si nu rezolvi nimic, nu ai nimic de spus concret privind masina lu melcu, nu te-ai dat cu el, n-ai vazut-o si chiar nu vad ce te tot ingurgutezi atata, esti doar un giumbix agitat pe aici....eu m-am dat cu el si i-am vazut spatele, 1,6 laureate cu gpl cu resoftare
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • Si Samy nu s-a agitat atat ca tine Razvane dupa ce si-a luat bataie de la Melcu'. Faci un tambalau de zici ca tu i-ai dat bani lui Melcu' sa isi faca masina.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • nenea Samy, stiu masina lui melc destul de bine. se vede ca vorbesti din amintiri, chiar daca nu mai scrie, am stat in Bucuresti si m-am dat cu el, nu numai o data. fugea bine, ca era logan preferance. acum te-a batut ca este 1.6 preferance. ce e asa greu de inteles. e mai usor, de aia te bate. si pe mine ma bate acum, ca are motorul in toate mintile. vad ca tot deviem. si mai ai un report, pnetru jigniri. se pare ca pe aici daca nu mai ai replica trebuie sa jignesti, la fel ca pe alt forum legat de dacii..Speedu', pentru a cata oara trebuie sa scriu ca singura mea problema cu melcu' este faptul ca a mintit ca-i 1.4, nu masina in sine.

                        Chiar imi pare rau ca n-a avut suficiente cojones sa termine motorul undercover. a fost la 1mm distanta. asa nu e chiar undercover,e doar "fara serie". care oricum e un fas, ca tot nu poti pune altceva decat k7j sau m.

                        Comment


                        • Mai multa incredere am intr-un motor capsat de la mama lui decat in unul facut de "mecanici".

                          Da, e a 11-a oara. Stie tot forumul ca are 1.6... altceva de spus a 12-a oara? Continua..

                          Noi tot 1.4 ii spunem.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Voi sunteti cainele si pisica )) razvanamza si Melc
                            Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                            Comment


                            • giumbix agitat=jignire? nu pricep...
                              te-ai dat cu el acum o luna, o saptamana?
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • Contextul suna putin diferit, ce te-ntorci dupa pom? da, m-am dat cu el candva. numai ca am si o viata personala, iar pentru mine Dacia ramane 95% un automobil si cam atat, nu am dorinta de a fi "cel mai tare din parcare" de multa vreme. Dar tu, personal, te agiti mai tare ca Melcul. Inchinati-va linistiti la 1.4 mpi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google