Melcozaur 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am umblat saptamana trecuta putin la masina. Avand in vedere probleme de masa le care le resimteam pe display la apa am cumparat niste fir si am cam rezolvat-o. In poza e o faza de proiect, o sa pun poza si final. Am tras fir de 16 si pe caroserie si pe motor.

    Si un consum extrarban la un mers decent.
    Attached Files

    Comment


    • ma mir sa scoti ceva din admisia aia taiata cu flexul. sunt si eu curios de modificarea care da scart pe-a treia (corpul clapeta mare banuiesc) dar as vrea s-o aud live.

      Comment


      • Pui gume de cacao si le umflii la 2,8 bar si da scart in ce treapta vrei tu.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Mie imi place poza din postul 372

          Comment


          • einstein1984 astept sa imi aduci logan cu cat vrei tu aer in roti sa aud si eu cum scartie pe toate treptele.

            Pe mine nu ma intereseaza sa scartie vreo treapta. Eu vreau sa puna tot jos, iar in afara de 1 nu fac nicio treapta sa scartie.

            Speram ca tevile din admisie sa fie rotunde dar din pacate au o latura dreapta ceea ce im i strica planurile. Am observat o zona mai jos care pare sa fie perfect rotunda si voi incerca sa ajung acolo. Daca nu va merge voi lua o admisie de megane cu care voi lucra mai usor. In mare, admisia custom se poate face in 2 ..3 zile daca ai piesele necesare dar momentan nu ma grabesc. Caut solutia cea mai buna. Imi trebuie sa gasesc teava de inox palnie sau un aparat care evazeaza teava si nu prea stiu unde sa ma duc.

            Comment


            • Originally posted by aleXpeed View Post
              A meritat sa strabatem astazi tot targul Vitan pentru ca in final dracia sa traga si mai tare. Scartz pe a 3-a fara probleme iar cu plecarea pe 1 abia o stapaneste. Bine ca fura ideile mele tampite mai ales ca acum trebuie sa lucram la partea de viteza maxima pentru a inainta mult mai usor spre aceasta.

              Alta, Melc vs. VW Passat TDI de 131 cp 1-0 o masina si jumatate. Rupe aderenta..

              Ia-ti cauciucuri maaa!
              Tare sunt curios. Am avut 1,4 mpi si acum am acest Passat puturos de 131 Cp.
              Cred ca soferul din Passat avea o problema
              real power..... diesel power by

              Comment


              • Da-te cu Melcu'. Unu' singur e Melcu' care bate TDI-uri de 131 cp.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • Masina mea e departe de 1.4. In curand se preconizeaza o schimbare de telescoape ca pe ultimul dum m-am simtit ca in barca, doar din arcuri mai amortizeaza. Se poate sa pun si niste arcuri sport dar ma mai gandesc.

                  Comment


                  • Cand o sa am timpul necesar o sa ma dau ........chiar din curiozitate .
                    real power..... diesel power by

                    Comment


                    • Daca nu are caciula cu Protv ia bataie de la passat

                      Amortizoare Monroe GAz si arcuri stock sau eibach .....
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • Sunt destui raceri in club care sa se dea cu tine. Momentan masina nu se mai distruge pe liniute. Are niste probleme pe care trebuie sa le rezolv pentru a fi in siguranta. Pe 14 septembrie sunt curse pe baneasa dar din pacate chiar pe 14 plec in vacanta si nu am cum sa ma duc, trist. Sper ca lau sa fie prezent sa obijnuim lumea cu loganul pe primul loc.

                        Comment


                        • Melcule felicitari la ce ai facut pana acum..ai aceleasi modificari ca mine in afara de serpi din cate stiu nu ai nu?..stiu cum merge cu modificarile astea..iar cu admisia aia laso naibi asa ca nu scoti 10 cai...merge bine asa,despre consum masina cu o putere mai mare si greutate mica e logic sa consume mai putin..Cosmindan te bate melcu grav..nu se compara cu 1'4 ce ai avut inainte tu,tie la passat e normal sa ti se para difernta ce e diessel si ai cuplu mare,plus ca e greu passatul,eu m-am dat cu un bmw seria 5 de 2,2 de 170 cp..si iam dat peste 2 masini..e raportul greutate putere.
                          sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                          Comment


                          • am si sepri. Diferenta fata de tine e ca am ambreiaj de 180 si ca am anvelope stoc. Masina a prins viata cand am pus corpul marit si ma gandesc ca admisia ar face si ea o imbunatarile. Benzina este data destul de multa din soft avand in vedere ca la relanti miroase din plin. Cu noul corp clapeta nu mai miroase atat de tare dar tot cred ca ar fi benefic mai mult aer.
                            Last edited by o8MeLC; 12 August 2013, 14:22.

                            Comment


                            • Si io tot de 180 am ambreiaj...e ma bn asa e mai usor..parerea mea..se tin pe 14 curse?..daca stau cu bani bine as veni si eu.
                              sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                              Comment


                              • Uite aici Florine! .. https://www.facebook.com/events/392765574167765/
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google