If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
O sa ma gandesc daca merita sa caut butoane cu variator pentru incalzire. AM inteleg logica lor dar nu mi se par wow, adica preferam ca atunci cand e o temperatura ok sa le opresc eu din propria initiativa nu sa nu se mai incalzeasca pana la maximum.
Cu admisia de megane momentan o voi volosi cu corpul clapeta stoc de 44 parca. Daca va merge ok o sa ma gandesc si la un corp de 50 parca de opel merge perfect. Imi e o lene sa iau firele de la senzorul de pozitie pe ghicite... mi-a dat diz-ul o mufa de injector euro 3 care merge perfect doar ca nu prea stiu ordinea firelor si nici ddt nu am sa verific daca merge ok senzorul.
In acest moment schimbarea in blana din 1-2, 2-3, 3-4 face ambreiajul praf si patineaza ca la balamuc, in weekend cu 4 persoane in masina cand am dat din 3 in 4 si a stat turatia aproximativ 4 secunde in limitare.
Nu cumva ti-am zis ca asa se va comporta? Nu cumva era pe aici un coleg care a patit aceeasi chestie acum ceva ani in urma? (AdyP)
Nu vrei deloc sa inveti de la batrani Ambreiajul de 1.6 ar fi mers perfect. Sau poate chiar ala de 1.4 dar de firma serioasa, nu EXEDYLYBILYBAU China. Am un Luk nou nout de 1.4 de care ma impiedic de minim un an.
Dan MCD a scapat de problemele pe care le avea cu ambreiajul montand un LUK nou. S-a tot chinuit cu Valeo si nu i-a iesit. Incapatanat si ala, n-a trecut la ambreiaj de 1.6, ca e volanta cu 150gr mai grea!
Last edited by dsign; 23 October 2013, 19:29.
Reason: Automerged Doublepost
Exact asta i-am povestit si eu pana sa cumpere Exedy....
Ai cantarit volantele Dani?Eu din cate imi aduc aminte diferentele intre ele consta in prinderile de la placa.In rest sunt lafel.
Cu incalzirea in scaune o sa mai studiez. Tot mi se pare mai marfa cu potentiometru. Sa tin eu cat vreau sa fie cald si cat de cald, nu sa ma incalzeasca 3 minute si dupa aceea sa stea la o temperatura destul de scazuta, vreau sa fie cald cat vreau eu nu cat vrea el.
Cat despre ambreiaj... Am cumparat exedy deoarece peste tot unde este prezentat acest ambreiaj de 1.4 scrie mare ca este un ambreiaj sport care tine o putere crescuta cu pana la 40% plus ca am mai citit pe forumuri si am vazut ca pe unele masini japoneze au exedy din fabrica si pe site-ul lor fac ambreiaje sport pentru masini potente...
Totusi eu cred ca orice ambreiaj de 1.4 nu va tine si va patina ca acesta. In afara de dnf nu mai stiu nicio masina cu 1.6 cu modificarile mele si cu ambreiaj de 180. Ca putere sa spunem ca am cat mcd, cuplu cu siguranta am peste si asta cred ca pune capac la ambreiajul de 180.
Merci golane de mesaj, am incercat sa iti raspund dar ai pm-ul plin. Stiam ordinea dar nu stiam cum sa aflu daca firele din margine sunt bine sau nu. Maine sper sa reusesc sa scot spanul din plenum si sa pun admisia pe masina.
Duminica daca am timp sper sa incerc un set de clapete individuale, sa vad daca merita sa imi cumpar pentru etapele de drag sau nu.
Ambreiaju lu dnf original al masinii are peste 150.000km si patineaza doar cand se incinge foarte tare.Si incins in nici un caz nu patineaza in treapta cand o calci, doar la schimbar cu "japca".
Exact asta i-am povestit si eu pana sa cumpere Exedy....
Ai cantarit volantele Dani?Eu din cate imi aduc aminte diferentele intre ele consta in prinderile de la placa.In rest sunt lafel.
N-am cantarit. In fine, este o usoara diferenta de greutate intre ambreiaje din cauza diametrului mai mare. Insa diferenta e mult prea mica in raport cu avantajele pe care le ofera. Dar na, tinretul din ziua de azi nu are pic de respect pt invataturile batranilor :P
dsign daca esti batran si invatat, am auzit ca aveai o platbanda pentru injectoarele puse pe admisia de megane ca imi este o lene sa sudez... si cei batrani stiu ca au mai multa rabdare. si mai vin sa imi faci si mie lumina albastra de la ventilatie, dar sincer habar nu am cand ca nu am timp nici sa mor. joi la ora 4cand sa plec am dat la automat de 3 ori lung si nu a plecat. am scos clicetul si tubulara de 10 am dat senzorul de pe volanta jos, l.am curatat, l.am montat la loc si a plecat la prima cheie.
cat de bn e cand stii ce sa ii faci si sa ai sculele necesare.
N-am cantarit. In fine, este o usoara diferenta de greutate intre ambreiaje din cauza diametrului mai mare. Insa diferenta e mult prea mica in raport cu avantajele pe care le ofera. Dar na, tinretul din ziua de azi nu are pic de respect pt invataturile batranilor :P
Pus ambreiaj de 1.6 Sachs original pe 1.4 si merita 150%. Volanta are aceeasi masa. Placa de presiune si discul sunt un pic mai grele. Ca si dezavantaje, exista o oarecare inertie mai mare a motorului (sesizabila) datorita masei mai mari a ansamblului volanta-placa-disc. Iar decelerarea este un pic mai lina. Pe de alta parte, exista si un mic avantaj in toata chestia asta, frana de motor (atunci cand iei piciorul brusc de pe acceleratie dar cu masina in viteza) nu mai este asa de brutala, protejand mai bine planetarele si cutia (grupul). Recomand din toata inima, este mult mai sportiv decat orice Exedy etc. Niciun ambreiaj de 1.4 (infara de unul dedicat competitiilor) nu va face fata.
iti dau material si scule si faci suportul de injectoare pe loc. Cu filete cu tot, elegant. Treci azi pe la garaj, faci rost de telefon de pe la golani
Nu am mai modificat nimic la motor. Trebuie sa ma gandesc bine ce vreau mai departe pentru ca urmatoarele modificari ar putea duce la un mers prost al motorului in utilizarea de zi cu zi. Momentan intru cu masina exact cum e in iarna si voi vedea pe parcursul acesteia ce modificari fac, cu siguranta voi schimba amortizoarele care sunt duse de mult (ma gandesc foarte tare daca sa iau arcuri sport sau nu ), voi schimba discurile ferodo care dupa 2 schimburi de fdb845 s-au ovalizat si trebuie sa mai verific bucsaraia ca imi bate ceva pe dreapta (cred ca e celalalt pivot sau bieletele antiruliu) + ca as vrea sa trec pe un albastru metalizat la masina ca m-am saturat de culoarea asta oribila si extrem de greu de intretinut, si cand e spalata mi se pare ca e murdara.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment