in masina lui ccd ma urc doar daca voi conduce eu. Cu el sofer niciodata
Melcozaur 1.4 MPI
Collapse
X
-
Originally posted by o8MeLC View Post+ ca as vrea sa trec pe un albastru metalizat la masina ca m-am saturat de culoarea asta oribila si extrem de greu de intretinut, si cand e spalata mi se pare ca e murdara.
Comment
-
nu o spal pentru ca nu ii vad rostul, oricum dupa ce se usuca apa zici ca nu a fost spalata. Are niste puncte de rugina de la pietricele, s-a semnat unu cu cheia pe toata laterala stanga si e zgariata in ultimul hal de la vopseaua lu peste daca de meridian sud cu lac in vopsea.
Comment
-
Astazi a fost o zi fructuoasa. Mai pe seara o sa pun mai multe poze si filmulete da acumplantez o poza pentru a va face o idee despre ce vorbesc.
PS. cine are sa imi dea si mie un filtru sport conic, orice panarama, dau si eu
ceva acolo.
Super baietii ce m-au ajutat azi !Attached Files
Comment
-
dupa cum am spus si mai sus, am incercat doar un set de itb-uri pentru a vedea daca merita sa le cumpar sau sa imi fac unele proprii pentru a le pune la curse.
Va dau un filmulet sa il vizionati. Sa va reamintesc ca nu e hidramata)
http://www.youtube.com/watch?v=WWz8tCOJ0II
Vor mai urma si alteleLast edited by o8MeLC; 28 October 2013, 14:23.
Comment
-
ziceai mai sus de ambreiaj pe "1.6". al meu nu patineaa nici batut. si nu am schimbat volanta. este luk sau exedy - sa mor daca stiu ce a pus ala acolo. a zis ceva de exedy dar tind sa cred ca m-a mintit si a pus "clasicul" luk, pe motiv de pret mai mic. piesele "se faceau rost", deci nu ma intreba de facturi si altele. ce pot sa zic cu siguranta este ca ca "nu este valeo" fiindca n-are zgomotul ala de arcuri la ralanti. Mai este si treaba cu segmentii/compresia, si poate n-am chiar puterea ta, avand axa de 1.4.
Comment
-
Imi place cum pica turatia din 6500 in 5500 asa trebuie )sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
La exedy zgomotul tehnologic este mult mai accentuat decat la valeo. este pedala foarte moale si este imposibil sa il pui sa tina sus pentru ca nu mai ai filet la furca, adica la maximum surubului este perfect, adica putin mai sus de frana. Daca vrei mai sus nu ai cum sa il pui.
Cu acele clapete era imposibil sa mergi in oras, pana la 3500-4000 era moarta, daca o calcam blana de la 2000 de ture pana la 3500 se tara si dupa aceea pleca in tromba. O sa am un filmulet de afara si se va vedea cand trage si cand nu.
La final am pus admisia de megane care a venit perfect si se simte o miscare mai vioaie de jos dar nimic speclaculos. In cazul ambreiajului meu e imposibil sa imi dau seama daca este o schimbare sau nu.
Comment
-
alte poze !Attached Files- 992646_451315161643789_104091787_n.jpg (115.8 KB, 368 views)
- 1380920_451315178310454_1451116903_n.jpg (120.9 KB, 362 views)
- 1388667_451315168310455_302600841_n.jpg (118.7 KB, 353 views)
- 1420119_451315158310456_1134027058_n.jpg (105.6 KB, 353 views)
- 1422763_451315181643787_1377523911_n.jpg (124.3 KB, 232 views)
Comment
-
Originally posted by o8MeLC View PostCu acele clapete era imposibil sa mergi in oras, pana la 3500-4000 era moarta, daca o calcam blana de la 2000 de ture pana la 3500 se tara si dupa aceea pleca in tromba. .Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
Comment