inca doua proiectoare, un badboy si aia e ! )))
Melcozaur 1.4 MPI
Collapse
X
-
ai tot ce iti trebuie,acum spor la treaba , eu am loganul albastru cum l-ai avut tu si arata forte bine vopseaua, chiar si dupa 8 ani , chiar cineva ma intreba zilele astea daca am vopsito , am si eu doi pitici pe creier ca masinile mele sa fie perfecte d.p.d.v. mecanic si curate atat cat ne permint sosele noastre
Comment
-
O sa improvizez ceva pentru ca pe net am gasit niste preturi la prostiile alea de plastic zici ca iti cauta printre firele manusii si iti scoate pietricelele si praful...
Proiectoare de multe ori am fost fost tentat sa cumpar dar in 5 ani de mers cu masina nu stiu daca am simtit de 3 ori nevoia de a avea.
Inainte sa o bag chiar ma gandeam sa fac clean spatele si capota prelungita dar mi-am dat seama ca nu e genul meu si ca imi ajunge schimbarea de culoare.
Nu zic ca nu poti mentine albastrul ala frumos doar ca mie mi s-a luat de el. Pur si simplu masinile cu acea culoare nu pot iesi in evidenta cu nimic. Chiar proaspat vopsita daca o duci sa faci poze la masina ies unele banale. Daca iei orice joarsa gri perlata, albastru deschis arata mult mai bine si atrage atentia mult mai mult.
Am scos rugina si sper ca 1..2 ani sa imi mai faca probleme.
Comment
-
ma gandesc de mult la un compresor dar softul ne omoara. Am incercat sa aflu cat mai multe despre megasquirt si am aflat ca desi pare usor sa spui ca iei megasquirt si il pui este departe de a face asta. Doar partea electrica pentru soft (megasquirt, sonde, cablaj, ceva modificari la bobine...) te duc undeva la 1000 de dolari. 500 lei compresor, bov, ceasuri (afr boost, ulei...) maruntaie, tevi, cativa senzori .... si altele te mai duc undeva la 1500-2000 lei si se face un total de 5000 de lei. Sa fim seriosi... Sunt departe de a castiga atatia bani pe luna incat sa imi permit sa sparg 5000 de lei pe masina cu un rezultat ce nu e cert. Momentan muncesc mai mult pentru bani de buzunar, benzina si mai ales pentru ca imi place ce fac, dar totusi sunt in cautarea unui loc de munca stabil si bine platit pe specialitatea mea.
De aceea momentan voi face cam tot ce imi permit pe partea de aspirat si asa va ramane. In momentul in care vor exista finante poate voi pasi pe terenul motoarelor supraalimentate dar pana atunci masina este perfecta.
Numarul este bine pastrat si la primavara va fi pregatit sa insoteasca masina la capacitate maxima.Attached FilesLast edited by o8MeLC; 4 December 2013, 01:31.
Comment
-
Originally posted by o8MeLC View PostMeguiar's Lambswool Wash Mitt - Manusa Blana Oaie
Manusa este foarte reusita, din pacate are doar o parte imblanita.
Parca aud atunci cand vei termina toate detaliile mecanice ca nu te dai cu mine ca sa nu zgarii vopseaua de pe praguri din cauza pietricelelor ce sar atunci cand pleci in forta de pe loc.
Hai sa pui poze cand o iei din service.
Comment
-
Melc, e mult mai usor sa pui compresor decat crezi. Atat de usor, incat sunt multe exemple de seat-uri care merg cu ecu stock pe eaton m45. Ca sa nu mai spun ca exista la k-tec un ecu mai "destept" plug&play pe electronica de renault. scump este compresorul+bypass valve+montajul. restulm e floare la ureche fata de turbina, inclusiv softul, fiindca ai boost mult mai liniar. 90% este solutia pe care voi merge eu. de aici si ambreiaj/cutie lunga. se preteaza perfect pentru cresterea de putere.Last edited by razvanamza; 4 December 2013, 11:06.
Comment
-
N-o sa stau nici eu pe tusa referitor la cai. Trebuie sa recunoastem ca toti avem mania vopselei pana la primele 2 zgarieturi mai adanci, cand revenim cu picioarele pe..asfalt. Ceea ce in Bucuresti, din experienta personala, a durat, din pacate, cam 2 luni. Melcu', 300 lire inseamna vreo 400-450 de euro, deci deloc rau. un megasquirt cu tot ce trebuie cred ca bate spre mie. iar ktec-ul e standalone, nu piggyback
Comment
-
ca sa tii o masina mereu tipla in oras, dupa fiecare iarna trebuie vopsita !)
Comment
Comment