If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
A scris omul ca a fost un pamflet. Adevarul e ca pana acum a fost cea mai tare prezentare si ne-a tinut pe toti incordati Pe mine deja ma enerva treaba asta cu 1.4
La exterior nimic nu vrei sa-i faci?
I-ar sta bine cu o suspensie sport si jante motorsport,asta ca tot iti place sa te dai
amza in 92 de comenturi cred ca ai scris de peste 5 ori ca am 1.6. eu sunt disperat?
Singura suspensie pe care as pune-o ar fi una reglabia doar ca sunt foarte scumpe si pentru mine nu merita.
La exterior am pus un sticker si zic ca e de ajuns. O masina stoc nu atrage atentia si nu ma doare capul in cazul in care vin noapte si sunt controale sau alte cele.
Acum 1an si 6 luni am schimbat franele ,discuri si placute, cu un set de ferodo foarte ieftin. Placutele in acest moment sunt praf, am facut aproximativ 30 000km 90% urban si le voi schimba cu cele din pozele de mai sus (aceleasi)
Acum ceva vreme am mers in targul vitan pentru a mai casca ochii dupa o clapeta de acceleratie de 50mm diametru. Am cautat 3 ore trecand de cel putin 4 ori pe la fiecare patura gasind 2 doar ca preturile erau imense pentru mine 200-300lei. La ultima incercare am vazut 2 clapete de aluminiu. Pun mana pe ele ma uit, una era sparta iar cealalta era foarte ok, chiar 50mm diamtreu. Il intreb cat cere pe ea si imi spune 100 ron, ii zic ca mai mult de 30 de lei nu dau ca sigur nu merge motorasul si accepta spre surpinderea mea. Vin acasa bucuros si incep sa o desfac si cand ce sa vedeti.. am facut-o sa mearga.
Sunt praf in sensul ca le-ai incins de le-a luat dracu in oras ca de altfel vad ca au inca foarte multa carne pe ele.
Lasa-l pe amza si nu te mai enerva cu el, pur si simplu nu poate.
@melc: din ce-am simtit, de la inceput ti-am zis ca e o o idee mai fasneata ca 1.6 16v.
Nu moare la accelerare si se simte exact ca o masina pe carburatie, de cilindree mare.
Mie mi-a placut tare mult.
Nu stiu ce i-ai facut si nici nu ma pasioneaza prea tare.
Cert este ca ai o masina ce se conduce foarte ok.
chiar te rog sa pui poze, am si eu exact aceleasi discuri si placute si in 5000 km mi-a facut uzura la disc incat se simte margine cand pui degetul, nu stiu sa aproximez 1-2 mm iar la placute nu-ti poti da seama, oricum incinse bine bat ...
O tiganisem si eu pe cea stock si o facusem de cuplu,aveam un cuplu fenomenal intre 1500 si 3000rpm,atat de mult inca s-a rupt axa pe jumate .De...prea mult cuplu
nu exista ..in ambele cazuri pierzi enorm fie jos fie sus ..am testat un dinte in minus si un dinte in plus
La a mea am avut un dinte in plus si tragea foarte bine sus dar jos mergea in suturi
La cea rosie am avut un dinte in minus si jos tragea bine dar de la 3500 rot/min se punea in nas
Treaba la miu e ca axa era deja prelucrata tehnic, pe masini unelte de inginerul din mine, dar a uitat(batranetea si grijile coiSAN), a mai umblat si el la ea si a cedat, impreuna cu arcurile la supape, scaunele supapelor si arcurile+toate 7 surburile la rampa culbutorilor smulse.Asta-i viata...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment