o sa fac in seara asta o filmare cum se comporta axa de cuplu pe 2000-5000 ture. Ce trepte doriti?
Melcozaur 1.4 MPI
Collapse
X
-
Razvane ceri prea multe detalii.Noi (eu si Al!n) am stricat 3 axe pana am "nimerit-o" ca sa zic asa,toate cheltuielile gen strung,echilibrat,axe (4 la numar),supape,arcuri supape,rampa culbutori (2 buc),plimbari pe la dezmembrari etc etc au fost facute din banii nostrii.Ce te face sa crezi ca am da tot din casa doar de dragul tuningului?Esti curios ia o axa si "joaca-te" cu ea vezi care-i rezultatul.
Comment
-
am inteles ca informatia nu e "gratis". cat ma costa sa-mi faceti si mie o axa ca aia?
ontopic: ce castigi si ce pierzi cu axa aia? ati folosit si o fulie defazoare?
ideea forumului este totusi una de "sharing". altfel se lauda fiecare cu toroapa proprie, zice caii si cuplul maxim ca la showroom si gata. sunteti totusi constienti ca nu se apuca nimeni dupa ce scrieti voi coordonatele, sa ia la pila propria axa. era suficient sa spui ceva de genul: are 223 de grade, si ridica supapele mai mult cu 1mm. costa x.
@Melc, scuze de "invazia" pe topicul tau, dar din pacate cam rar spune cineva lucruri atat de interesante pe topicul de "tuning motor". Dar daca este constructiv, poate nu te superi.
Te rog, daca vei mai avea ceva timp si benzina, sa faci in tr. 3, o plecare din ralanti pana la 3000rpm, cu pedala complet la podea. asa se vor vedea mai multe.Last edited by razvanamza; 29 March 2013, 15:57.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Postam inteles ca informatia nu e "gratis". cat ma costa sa-mi faceti si mie o axa ca aia?
ontopic: ce castigi si ce pierzi cu axa aia? ati folosit si o fulie defazoare?
ideea forumului este totusi una de "sharing". altfel se lauda fiecare cu toroapa proprie, zice caii si cuplul maxim ca la showroom si gata. sunteti totusi constienti ca nu se apuca nimeni dupa ce scrieti voi coordonatele, sa ia la pila propria axa. era suficient sa spui ceva de genul: are 223 de grade, si ridica supapele mai mult cu 1mm. costa x.
@Melc, scuze de "invazia" pe topicul tau, dar din pacate cam rar spune cineva lucruri atat de interesante pe topicul de "tuning motor". Dar daca este constructiv, poate nu te superi.
Te rog, daca vei mai avea ceva timp si benzina, sa faci in tr. 3, o plecare din ralanti pana la 3000rpm, cu pedala complet la podea. asa se vor vedea mai multe.
Noi am incercat sa pastram tema threadului, misterul.Daca ziceam totul concret era offtopic.Last edited by al!n; 29 March 2013, 16:01.
Comment
-
eu ma multumesc sa pun mana pe o axa din-aia.
ideea e totusi simpla: iei din "baza" camelor o oarecare distanta, pentru a face profilul camei mai "mare". pobabil se "aranjeaza" si capul camei, pentru a fi mai putin "ascutit". nici daca as avea strung in dormitor n-as incerca asa ceva, prefer sa dau banu'. la fel cum as da banu' direct la cosmin pe serpi, in loc sa ma apuc sa-i sudez in curte.
Comment
-
Ce sa ii faci FOF-ule,"viata ie grea,lumea ie hotu' ".Amza nu intentionam sa ne facem producatori de axe si nici sa facem pentru altcineva.A fost doar o curiozitate de a noastra.
Comment
-
Originally posted by Alex_MIU View PostCe sa ii faci FOF-ule,"viata ie grea,lumea ie hotu' ".Amza nu intentionam sa ne facem producatori de axe si nici sa facem pentru altcineva.A fost doar o curiozitate de a noastra.
Si cand ma gandesc ca ma entuziasmase putin ideea...
Misteru' lu' peste.
Comment
-
Eu aveam 4 dinti avans la distributie si pornea decat impinsa de melcu' iar oricine altcineva ar fi impins masina nu pornea culmea :|... dar si cand imi intra V-Tec-ul la 5500 de ture nu o mai puteai stapani pana la 9700 de ture.
@Melc: nu pui pleoape?
Comment
Comment