Melcozaur 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • de ce minti ma viteza, 2 dinti si 2 masele.ofera info corecte nu mai mintii lumea )

    Comment


    • CUm sa pui pleoape? Nu o sa se falfaie ochii de la ploape? astea...farurile pardon .

      Comment


      • Pacat de topic si de forum,tocmai ce ma apucam de stricat un motor bun,dar tin pentru mine,e la moda.
        sigpic

        Comment


        • Salut, am inteles ca ai supape de subaru ... imi poti spune si mie cum se comporta ?
          Last edited by Dany_DNY; 29 March 2013, 17:39.
          Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

          Comment


          • radem glumim dar nu parasim incinta. Hai gata ca va dau report, ce e cu toata prostia asta aici? Vorbim despre masina mea nu despre axe imaginare si dinti rupti.

            Comment


            • speedu', tu deja ne iei la misto. zice careva ce-i cu axele alea de cuplu sau ramane la stadiul de "a fost o data, nu stie nimeni nimic, nu zicem nimic"?

              Comment


              • razvan axa de 1.4 e perfecta pentru cuplu jos avand grade putine.daca vrei ami mult cuplu jos fa serpi si o sa vezi masina fasneata.

                Comment


                • amza fac tunarii misto de tine ... nu exista asa ceva ...

                  Comment


                  • Am avut 4 dinti inapoi la distributie... fara misto-uri. Tragea foarte tare jos.



                    Axe modificate dupa bunul plac cu siguranta ca se mai fac, chiar si in Bucuresti. Ai si dovada mai sus...
                    Last edited by aleXpeed; 29 March 2013, 17:59.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • cosmin, exista. "tow cam", profilul este diferit, si oarecum banuiam ca nu iese la polizor. cat despre axa de 1.4, de-aia am. nu are cine stie ce cuplu, si moare pe la 4000-4500. consumul e insa nesperat de bun

                      cel mai mare castig de cuplu a fost clapeta de 50mm. efectiv zboara masina de sub tine.

                      Comment


                      • Originally posted by aleXpeed View Post
                        Am avut 4 dinti inapoi la distributie... fara misto-uri. Tragea foarte tare jos.



                        Axe modificate dupa bunul plac cu siguranta ca se mai fac, chiar si in Bucuresti. Ai si dovada mai sus...

                        Daca dau 4 dinti inapoi la distributie la 16v, va fugi mai tare si a mea ? Acuma mai mult de 210 nu vrea sa ia pe ceas
                        Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                        Comment


                        • da clar clapeta a facut ca masina sa zboare. Am 3 clapete pe masina, una mai mare ca alta si pe admisie tot pe aia de 44mm o folosesc.

                          Am masurat si remasurat clapeta stoc vs clapeta marita si diferenta in wot =0 testele au fost facute pe trepte de viteze de la 1500 ture pana la 6000.

                          Singura diferenta era ca depui mai putin efort pentru aceeasi cantitate de aer.
                          Piciorul isi face o cursa stabilita in momentul in care accelerezi. La clapeta stoc in acea pozitie intra un volum de aer. In momentul in care se maresti diametru piciorul are aceeasi tendinta de a apasa pedala si la aceeasi apasare deschiderea clapetei este aceeasi doar ca volumul de aer este marit, ecu isi face singur amestecul in functie de aerul primit (nu cum cred toti racerii ca ei dau benzina cand apasa acceleratia). Masina va trage mai bine pentru ca este egal cu o apasare mai puternica decat la stoc, consumul creste.

                          Comment


                          • Mai e o smecherie

                            Comment


                            • Volumu de aer e tot ala, ca n-ai cilindree variabila. Debitul e posibil sa creasca.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment




                              • asta e o masina de cuplu
                                Si exista una asemanatoare si la noi un logan B 68 cup are aceleasi valori NM si Cp


                                Si cam astea iti trebuie pt 20 Nm in plus

                                Renault K7M 1.6 8v
                                - groove channels cylinder head
                                - Increased compression ratio to 10.1
                                - Increased the radiator
                                - Replacing the fan with a more powerful
                                - ECU Renault Sport
                                - Denso Iridium Power Spark
                                - Dynamic pressurization
                                - Silicone tubes Samco Sport at the inlet
                                - Exhaust manifold 4-2-1
                                - Full exhaust (with the removal of the catalyst) 51mm
                                - Motor Mounts Renault Sport
                                - Reinforced subframe Renault Sport
                                - Heat shield exhaust manifold
                                The measurements on the power stand has turned out:
                                - Power: 109.1 HP at 5651 rpm
                                - Torque: 148.2 Nm at 3,142 rpm
                                These modifications came off with a 22 hp motor and 20 Nm of torque
                                Attached Files
                                sigpic
                                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google