de ce minti ma viteza, 2 dinti si 2 masele.ofera info corecte nu mai mintii lumea )
Melcozaur 1.4 MPI
Collapse
X
-
Salut, am inteles ca ai supape de subaru ... imi poti spune si mie cum se comporta ?Last edited by Dany_DNY; 29 March 2013, 17:39.
Comment
-
Last edited by aleXpeed; 29 March 2013, 17:59.
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View Post
Daca dau 4 dinti inapoi la distributie la 16v, va fugi mai tare si a mea ? Acuma mai mult de 210 nu vrea sa ia pe ceas
Comment
-
da clar clapeta a facut ca masina sa zboare. Am 3 clapete pe masina, una mai mare ca alta si pe admisie tot pe aia de 44mm o folosesc.
Am masurat si remasurat clapeta stoc vs clapeta marita si diferenta in wot =0 testele au fost facute pe trepte de viteze de la 1500 ture pana la 6000.
Singura diferenta era ca depui mai putin efort pentru aceeasi cantitate de aer.
Piciorul isi face o cursa stabilita in momentul in care accelerezi. La clapeta stoc in acea pozitie intra un volum de aer. In momentul in care se maresti diametru piciorul are aceeasi tendinta de a apasa pedala si la aceeasi apasare deschiderea clapetei este aceeasi doar ca volumul de aer este marit, ecu isi face singur amestecul in functie de aerul primit (nu cum cred toti racerii ca ei dau benzina cand apasa acceleratia). Masina va trage mai bine pentru ca este egal cu o apasare mai puternica decat la stoc, consumul creste.
Comment
-
asta e o masina de cuplu
Si exista una asemanatoare si la noi un logan B 68 cup are aceleasi valori NM si Cp
Si cam astea iti trebuie pt 20 Nm in plus
Renault K7M 1.6 8v
- groove channels cylinder head
- Increased compression ratio to 10.1
- Increased the radiator
- Replacing the fan with a more powerful
- ECU Renault Sport
- Denso Iridium Power Spark
- Dynamic pressurization
- Silicone tubes Samco Sport at the inlet
- Exhaust manifold 4-2-1
- Full exhaust (with the removal of the catalyst) 51mm
- Motor Mounts Renault Sport
- Reinforced subframe Renault Sport
- Heat shield exhaust manifold
The measurements on the power stand has turned out:
- Power: 109.1 HP at 5651 rpm
- Torque: 148.2 Nm at 3,142 rpm
These modifications came off with a 22 hp motor and 20 Nm of torqueAttached Filessigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
Comment