Melcozaur 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si melcu crede ca a facut.o avion cu alt motor si ce mai are pe acolo

    Comment


    • Mig 21 lancer "Aveam si noi 2 Mig-uri si alea au cazut cu tigari la Galati )" mai a ramas asta "Migozaur 21 lancer "
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • Mai era un 1.6 8v cu 135cp parca , facut de master tuner .

        Comment


        • @lau: cam cat a costat smecheria aia ? @melc: daca se poate pune o turbina pe masinuta .

          Comment


          • lau, eu ma indoiesc tare de valorile alea, si iti spun si de ce: compresie de 10,5:1 am deja. groove pe chiuloasa am (culmea). am axa de 1.4 care ar trebui (teoretic) sa dea mai mult cuplu. nu am ecu renault sport, si fac pariu ca de acolo e smecheria. ce nu spune este, probabil, volanta usurata cu ambreiaj sport (reduce pierderile), axa de serie usurata, ceva port&polish pe la chiulasa.

            ecu de renaultsport dadea 95cp (parca asa era la cupa joe) pe loganuri absolut stock.

            melc, vezi ca clapeta mare se accelereaza bland cu ea. daca dai wot, se ineaca. asa e la mine, cel putin.

            ecu stie (sa spun corect, softul meu stie)clapeta mare, si ajusteaza volumul mare de aer. senzatia este ca la 2000rpm am motor de 2000, dar de la 3000 incolo, motorul "scade" la loc in 1.4. clapeta este una de maxima calitate, nu stiu ce clapeta ai folosit tu.

            are 50mm, provenind de la Golan91, si este lucrata mai bine decat cea de fabrica, intrucat inchide perfect, iar mpp nu a facut figuri la schimbarea ei.

            clapeta veche(care a fost pe la Lau, apoi a plecat in tara) era ceva mai mare (51-52mm), dar nu avea banututl asa "profi" ca astalalta.

            pe turele mici, masinile (cel putin a mea si a lui CGK - am condus-o 2km sa-i pun benzina candva )au un raspuns electric cu clapeta mare. nu este ca si cum ai apasa mai mult, fiindca ecu vede 20%apasare, dar simte 50% aer, asa ca el compenseaza cu benzina (sau nos), pana la raportul acela magic de vreo 13:1, indiferent de turatia la care se afla.

            mai tehnic, clapeta mare nu este doar o "clapeta mai rapida" dpdv al apasarii, ci este efectiv un ansamblu care schimba parametrii motorului pe toata plaja de turatii.

            in WOT, ecu merge pe o harta standard, ajustata infim, comparativ cu mersul de zi cu zi. practic, cu clapeta asta mare, in wot, tu mergi cu amestec sarac, cu toate ca ai plusul ala la benzina. daca ai face o harta pe dyno, s-ar vedea clar aportul clapetei vs. stock.

            eu simt mai tare doar pentru ca softul meu (de la racingcode) este setat deja sa foloseasca o clapeta mai mare. pot sa-ti spun ca demarajul pana la 120km/h este mai bun, dar nu am stat sa masor.

            cel mai bun dyno este sotia, care imediat dupa modificare m-a intrebat ce i-am facut la masina "de se infige asa". pune clapeta pe masina si accelereaza treptat, incet, si vei simti miracolu'.
            Last edited by razvanamza; 29 March 2013, 21:00.

            Comment


            • am pus clapeta si tragea mai bine. Consumul la finalul traseului a fost de 13.2l/100, si a fost trafic normal.

              Asa consuma masina mea in acest moment. mers normal in general, in rand cu lumea, + cele cateva filmari de accelerari.

              Eu vs dny 3-0 la masa verde.
              Attached Files

              Comment


              • Filmele unde sunt ?

                Comment


                • dny este 1.6 full cu gaz. logic ca l-ai batut.

                  la mine consumul a scazut putin la drum lung. voi face niste poze weeke-end-ul asta ca am un drum mai lung, cam 300 km, majoritar extraurban, 5 persoane.

                  Comment


                  • ))))))))))))) atatttt
                    Razvane esti terorist.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • dny este 16v fara catalizator si cu jante. Si l-am abtut deoarece nu s-a prezentat la start.

                      Comment


                      • ma gandeam la vechiul dny. noul dny s-ar putea sa bata la melc ca la fasole

                        Comment


                        • Nu se stie...
                          Last edited by al!n; 30 March 2013, 00:58.
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • O sa bata la mine dny cand o sa se dea. pana atunci ii e frica de mine.

                            Comment


                            • Originally posted by o8MeLC View Post
                              dny este 16v fara catalizator si cu jante. Si l-am abtut deoarece nu s-a prezentat la start.
                              Asta e mondiala ) ........

                              Vorbeste atunci cand bati pe cineva pe strada intr-o cursa adevarata cu start de pe loc sau din mers cu rezultate concludente din partea ambilor participanti .
                              Asa cu motoare schimbate si sa afirme ca au motorul din carte , cu rezultate fictive numai "femeile" umbla .......
                              sigpic
                              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                              Comment


                              • melc, nu se cheama ca ai batut pe cineva cand nici macar n-a venit. se cheama ca-l bati, daca se prezinta fizic, si refuza sa plece la start.

                                Iti dai tu seama ca si eu am batut un Ferrari. fricosu' n-a venit sa ne dam . si-i spusesem ca am 1.4 cu remapare

                                il doare fix in 14 pe dny de "1.4" tau. Omu are rabdare sa se usuce cerneala pe permis, sa fie uscat pe jos...; aveai pretentii cam mari pentru cineva care umbla cu minciuna. n-ai inventat roata, nu faci decat sa urmezi "reteta clasica" - logan cat mai chel la care pui un serpe, o axa, etc. Lau911 avea masina mult mai buna cand era stock...

                                erai memorabil daca aveai suficient nerv sa schimbi pistonul ala si aveai primul 1.4 cu interne de 1.6, facut de tine, pe blocul k7j. n-ai facut decat un swap de motor banal, bolt-on, cum sunt atatea pe forum si pe strada. ce vroiai, covorul rosu la Polivalenta??? grow up!

                                si vezi ca te imbeti cu apa rece la fel ca multi altii. tu bati 16v, dar esti cu 150kg mai usor. ia pune doi baieti in spate si da-te iar. iti iei un autobuz, daca nu doua.

                                AdryanMarius, nu il bati. este preferance 1.6 remapat. sa zicem ca are un 95 de cai "frumosh", pe o caroserie mai grea decat a ta cu doar 40 de kg. Cos_min_i a spus frumos: trage ca FOF-ul pe vremuri, cam tot acolo cu 16v remapat. 1.4 cel mai chel si mai remapat nu se da la 16v, fie el si stock.
                                Last edited by crististreulea; 30 March 2013, 19:52.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google