If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Razvan, ai de gand sa incetezi cu prostiile, sau ai nevoie de vacanta?
Te-am mai avertizat odata, pe topicul lui dsign. Vrei terci, du-te pe patrutuning!
Ideile tale putine si fixe sunt daunatoare.
Hai sa va mai prezint masina mea venind spre zilele noastre. Dupa zile de cautat motoare am primit un telefon de la o zana care mi-a zis ca stie un mecanic cu un sandero rasturnat din 2008 cu 30 000 km. Il sun pe viteza isi da acceptul sa mergem la mester cu gazul, sun la mester si ii spun ca pe la ora 21 ajung la el. Totul e bine. Mergem la mester vorbesc cu el si spune: "motor+montaj =1400 lei".
II zic ok maine la ora 10 vin cu masina. Omul putin surprins spune cu jumatate de gura ok.
Pe drum spre casa vorbind cu viteza m-a cuprins o senzatie naspa dupa ce traisem cu vechiu motor. Dupa 2 ore de cand am ajuns acasa l-am sunat pe mecanic ca nu vin luni si ca mai discutam anuland tot.
Modificam cutia de viteze astfel incat, descoperind, conform unui amplu calcul matematic vom face in asa fel incat atunci cand tragem de schimbatorul de bicicleta sa mutam pozitia pinionului de R dupa cel de a 5-a si sa avem treapta a 6-a.
Masina in saptamanile viitoare o sa intre in service pentru schimbari drastice. O sa vedem atunci cum trage. Ambreajul la cate forje a primit in ultimele zile e aproape pe moarte.
Cum au zis toti, masina nu are modificari drastice si trage ca majoritatea masinilor ca a mea.
Apreciez munca tuturor si chiar mi-ar fi placut o astfel de modificare drastica doar ca nu pe o masina pe care o folosesc zi de zi. Cand va fi si masina mea terminata o sa pot spune daca masina trage sau nu(momentan pe 400m sunt departe de ce poate), pentru moment mai am de lucrat destul la ea, sunt in plin proces de adunat piese. Se vor cumpara jante de vara si poate cauciucuri speciale pentru 402.
Am facut si refacut zeci de teste pe 400m cu calculatoare de acceleratie. Prima tura (la rece) timpii sunt aproape de 16v dar urmatoarele sunt dezastruoase din cauza ambreiajului. Astazi cu viteza am avut o plecare in forta si cand am cuplat 2 a zburat acceleratia 1000 ture si dupa a revenit.
Acel cablu cu schimbator a fost pus pentru o modificare ce se va face saptamana viitoare. In momentul in care voi pune filmulet/poze veti intelege.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment