Melcozaur 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dr. Mke nici cu vechiul ambreiaj la mers normal nu patina. Ambreiajul patina doar la schimbarile de treapta cand o duc foarte sus. Acum nu am mai dat in ea decat imediat ce am pornit masina si patina.
    Softul este de 1.6 cu remapare si trage masina, doar ca pe viteza nu o sa il multumesti niciodata.
    Trebuie sa verific mufele de lambda sa nu fie vreuna scoasa si deaia sa nu se accelereze la rece, alta posibilitate stiti?

    Am deschis in adevartul sens clapeta aseara la intalnire si face intr.un hal ) sa va zica lumea )

    Comment


    • Viteza incearca sa ne faca sa credem ca nu trage ..si cand o pui la start sa rupa norma
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • De cate grade e axa?In mod normal cand ajungi la 4000rpm ar trebui sa primesti "un sut in fund",cred ca mai trebuie bibilit putin softul.Spor!
        sigpic

        IL 1 3 MIU

        Comment


        • axa e de 263. o sa ma gandesc daca schimb ceva la soft dar momentan sunt super multumit. masina merge cu traseul stoc unde nu prea permite o evacuare rapida. pe caldura asta am incercat cateva plecari si se lanseaza foarte bine chiar din turatie mica, gen 2000 de ture si a pus jos foarte bine treapta 2, nu a mai patinat. Nu am avut loc de un 400m dar am incercat accelerari 0-100 si sunt cat de cat satisfacatoare.

          Trebuie sa ridic limitarea, sa calibrez turometrul care ma minte pe langa limitare cu vreo 200 de ture, sa ma obijnuiesc cu schimbarea la peste 6000, ambreiajul mult mult mai moale si cu plecarea de pe loc. Pana pe 19 sper ca masina sa fie aproape de maximum si sa a o prestatie cat mai buna, acolo se va folosi cutout-ul care va permite axei sa scoata cat aer vrea, pentru a fi deschis in bucuresti ar insemna sa fii putin debil.

          Inca nu gasesc buba de imi taie gazul cand plec la rece, sau nu neaparat la rece ci doar cand opresc motorul si il repornesc dupa o mica perioada de timp. Nu taie alimentarea doar ca nu vrea sa se accelereze ci ori sta la relanti perfect ori intra in frana de motor. Dupa 400m in care face de 3..4 ori asa masina merge perfect.
          Last edited by o8MeLC; 11 May 2013, 12:57.

          Comment


          • Sunt mai multe maruntaie care se leaga una de alta.E posibil sa ai prea multa benzina pe ralanti si sa iti mearga innecat,fie bujiile si fisele nu sunt in stare tocmai buna.La culbutori ce reglaj ai acum?Eu si mai toti care au axa mergem cu 0,20 admisie si 0.25 evacuare,am incercat si reglaje mai mici/mari insa mergea motorul ca naiba.Motorul o sa mearga blana insa trebuie acordata atentie la toate maruntaiele astea.Spor!
            sigpic

            IL 1 3 MIU

            Comment


            • faza e ca nu doar pe relanti am intreruperi. Si daca accelerez simt cum imi taie acceleratia, pur si simplu cum as lua piciorul din gaz si merge in suturi mici, dupa 300m isi revine. Culbutorii au fost facuti 0.15 cu 0.25 dar o sa ii mai verific si eu pe seara cand se raceste motorul.
              fisele, bujiile si bobina nu au peste 2000 km deci problema asta trece. Injectoarele au fost verificate acum tot 2000 km si desfundate.

              Il astept pe alessandro sa vina acasa si sa punem masina pe tester sa vedem exact ce se intampla in momentul in care intrerupe... faza tare e ca nu da sa moara... adica nu scade sub relanti, intra un fel de protectie.

              Comment


              • A mai bubuit?
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • nu a mai bubuit deloc. Cum ne dadeam noi nu era deschisa clapeta nici 10%, am umblat la ea si acum deschisa de tot face cum nu ai auzit niciodata o masina pe strada) Nu am avut curaj sa merg cu ea asa pe strada.

                  Comment


                  • Nu trebuie sa mergi cu ea deschisa la maxim ..o sa piarda cuplu si se va tura in gol.sa faci teste cu ea deschisa in diferite moduri
                    sigpic
                    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                    Comment


                    • o sa ma gandesc unde sa ma duc sa incerc masina dar mai astept sa se "aseze" mai bine si sa ma mai obijnuiesc cu ea.

                      Comment


                      • Asa,asa.Sa nu scapi bolidu' de sub control .
                        sigpic

                        IL 1 3 MIU

                        Comment


                        • Astazi am facut niste teste impreuna cu viteza dupa ce am reglat culbutorii din nou (0.2 cu 0.25)
                          cei mai buni timpi sunt:0-100 10.4s cu evacuare inchisa facuta de mine
                          si 0-100 9.99s cu evacuarea deschisa viteza

                          Masina merge perfect dupa ce se incalzeste dar cu siguranta cu ceva modificari la soft se poate mai bine. Inca nu stiu ce sa zic despre ambreiaj pentru ca ne-am dat de peste 10 ori si nu a rupt niciodata aderenta pe schimbarea treptei 2 dar nici nu mirosea a ambreiaj.

                          filmulet cu exemplu de pornire la rece http://www.youtube.com/watch?v=2ZQclIop_UQ
                          Attached Files

                          Comment


                          • Eu cred ca ambreiajul este usor subdiemensionat, iar volanta este mica si nu are inertie.

                            Comment


                            • Ai incercat sa accelerezi de la clapeta?

                              Comment


                              • Originally posted by alessandro View Post
                                Eu cred ca ambreiajul este usor subdiemensionat, iar volanta este mica si nu are inertie.
                                Dnf are tot volanta si ambreiaj de 1.4.Si merge bine.
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google