Melcozaur 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by 827sam View Post
    Din moment ce bate 16v inseamna ca standul de masurare e departe de adevar
    parerea mea..
    Unde bate 16v?
    Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

    Comment


    • Originally posted by Cezar View Post
      Nu vezi bine: 93 de cai, respectiv 91.
      125 este valoarea cuplului.
      Banuiesc ca e puterea la roata . Dimsport cred ca se refera la puterea la volanta...
      I changed her oil , she changed my life
      sigpic

      Comment


      • din grafic puterea este la motor. Pentru puterea la rota se scade din puterea data de curba puterii pierderea data de curba de jos. La roata iesind un 78-79 de cai (aproximativ). Chiar eram curiod de un grafic dyno pentru a stii unde sa schimb nu neaparat pentru a afla puterea. Nu ma incanta cu nimic ca pe fisa aceea scria 130 sau scria 75 atat timp cat masina ma multumeste si am mai demontat un mit cu privire la cutout ca nu face presiune.

        Comment


        • McD-u avea 75 cp la roata daca imi aduc bine aminte ....si 113 la motor
          Rypo avea 109 la motor
          la mastertuner si cu alte anvelope
          sigpic
          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

          Comment


          • Marketingul e in floare.Cei mai vechi stiti povestea cu dyno.
            AG 16 Y M A

            Comment


            • Important e ca masina sa mearga bine pe strada.La mine tot cam astea au fost rezultatele 95cp la volanta si 75cp la roata.
              sigpic

              IL 1 3 MIU

              Comment


              • Soft ai melcule?

                Comment


                • este un soft dar nu este facut pe dyno... cu teste. Este un soft facut pentru o alta masina din club care avea cam aceleasi modificari ca ale mele. Din punctul meu de vedere acum nu merita sa dau atatia bani pentru un soft custom, mai ales ca mai am ce modificari sa fac la masina. Preturile sunt mult prea mari pentru ce se va castiga. Poate dupa ce o sa termin cu toate modificarile ma voi indura si de un soft dar pana atunci ma multumesc cu ce am si imi place.

                  Aseara s-au rugat toti de mine sa ma dau dar eram putin dezamagit de ce arata fisa asta. Nu ca nu trage masina ci doar ca se vor gasi comentatori care vor spune ca e stricata masina, ca modificarile au fost facut nu stiu cum... sau mai stiu eu ce. Nu spun ca am avion sau ca am inventat eu roata dintata, doar ca masina trage foarte bine si e departe de puterea de la care am plecat. Si cu siguranta sunt aproape de performantele unui 1.6 16v (cand spun asta, vorbesc despre o masina stoc) pentru ca se vor gasi raceri ca geo si dny care vin cu 195 50 r15 evacuari, care se dau pe 100m si vor spune ca nu bat 16v ca nu ii bat pe ei.

                  Comment


                  • melcule respect ... pt ce ai facut stiu ... ce e un motor 1.6 V si stai linistit .... ca si 16 valve e cu dus si intors. ... dar oricum .... si io am ramas cu semnu intrebari de dyno .... oricum important .... e ca 8 valve se tine bine .... si ca dupa ce sa facut la masina ssunt convins ca bate un 16 v stock
                    si oricum ... lumea vorbeste dar faptele ... dovedesc ..... totu .... decat gurile rele !!!!!!!!
                    Last edited by b-29-dzv; 8 June 2013, 22:32. Reason: incomplet

                    Comment


                    • momentan am de terminat cu facultatea si dupa aceea o sa decid ce o sa fac cu masina (adica daca voi mai investi ceva in ea sau nu, la cum merge nu se va dezmembra prea curand)

                      Comment


                      • Originally posted by Dany_DNY View Post
                        Unde bate 16v?
                        pai nu pe tine, ca tu nici nu pornesti motorul pentru el dupa cum am inteles )
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Am fost zilele astea sa mai mesteresc ceva la soft si astazi am prins un megane 2.0 care voia sa vada masina in actiune. Ne-am dat de pe loc si plecarea a fost super de fiecare data, castigand o masina pe plecare. La final de 400m revenea dar nu ma ajungea. ne-am dat de 4 ori si rezultatele au fost asemenatoare, in mare 4-0 pentru mine. La ultima linie cand am schimbat 3 a dat un mega rateu si s-a vazut un nor de fum in spatele meu. Am mers pana acasa si cand am parcat am vazut ca inca scoate fum. Ma duc la evacuare si vad cum curge ulei, am sters cu servetel si totul e super. In motor uleiul este putin peste maxim de cand l-am schimbat acum 1000 de km.

                          Comment


                          • Pai de ce a scos fum pe evacuare))))))))))))?
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • pai ce rost are sa il tina in baie/ Macar sa ajute si el al ardere, nu ai vazut la motoarele in 2 timpi ca se pune ulei?

                              Comment


                              • ce model de megane ?
                                cine stie cate sute de mii de km o avea si motrul asta al tau .....concluzia e stas dupa 10 ani motoarele la logan incep sa cada ) poate sa fie si schimbat si ne schimbat
                                sigpic
                                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google