Melcozaur 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2 poze cu evacuarea si poze cu masin cu un consum urban mers in toate tipurile de trafic, de la aglomerat (dimineata la 9 prin centru sau seara la 4 ) pana la mers lejer noaptea la ora 4.
    Attached Files
    Last edited by o8MeLC; 19 June 2013, 01:25.

    Comment


    • 20,6 km/h nu-s reprezentativi, este chiar viteza mare pentru Bucuresti. daca aveai 9,5% cu 15-18 km/h cat este o media adevarat de Bucuresti, era ceva extraordinar. in plus, nu tragi dupa tine a/c si altele, deci este chiar un consum obisnuit.

      Comment


      • deci media mea nu este adevarata de bucuresti sau cum ? ) Razvane pe bune tu gandesti cand scrii? Este este consumul meu in Bucuresti. Daca asa e trafic eu ce sa fac? sa spun ca acest consum este unul extraurban? Nu am postat ca e un consum wow, am vrut doar sa arat cat imi consuma masina dupa atatea modificari si dupa ce am pus o axa care se vorbeste ca isi scade cuplul jos in ture si o sa conusme mai mult.

        Incerc sa nu stau in coloana si sa ocolesc, de aceea se poate sa imi iasa o viteza mai mare. De exemplu nu o sa o iau niciodata pe magheru pe intoarcere intre orele 4 si 7 deoarece stai ca fraierul la semafoare, se merge fluent pe la gradina icoanei si iesi tocmai la pasaj, la coltea. Nu stau niciodata la coada de la sincai pana in pasaj ci prefer sa o iau pe stirbei voda pana sus la unirii, la horoscop si se merg fluent si sa stau la coada doar deasuprea pasajului. Da si asta cu ac-ul ca nu il car, ieri mi-am adus toate scuelel inapoi in masina de la boxa si le-am cantarit, am exact 30 kg.

        Eu stau in zona Berceni si dupa ce am trecut de Erorii Revolutiei totul e liber si merg constant la 60km/h (oricat de liber ar fi)
        Last edited by o8MeLC; 19 June 2013, 13:48.

        Comment


        • pai spune asa: Berceni. Daca stateai in Colentina sau Militatri sau (domane feri') Drumu Taberei mai aratai tu consum sub 11?

          Comment


          • masina nu a aratat niciodata vara cosum de 11 urban.

            Comment


            • A meritat sa strabatem astazi tot targul Vitan pentru ca in final dracia sa traga si mai tare. Scartz pe a 3-a fara probleme iar cu plecarea pe 1 abia o stapaneste. Bine ca fura ideile mele tampite mai ales ca acum trebuie sa lucram la partea de viteza maxima pentru a inainta mult mai usor spre aceasta.

              Alta, Melc vs. VW Passat TDI de 131 cp 1-0 o masina si jumatate. Rupe aderenta..

              Ia-ti cauciucuri maaa!
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • Impartasiti si la muritorii de rand acest secret...
                sigpic

                IL 1 3 MIU

                Comment


                • Salutare,

                  Masina pare interesanta ca performante.

                  Scrieti va rog un sumar al tuturor modificarilor actuale la aceasta masina ca sa isi faca si ceilalti utilizatori o idee despre ce se merita modificat la Logan.

                  Topicul este deja prea stufos pentru ca cineva sa poata pune cap la cap toate modificarile si efectul acestora.

                  Multumesc anticipat.
                  Logan GPL 1.4

                  Comment


                  • Lenea e cucoana mare. Si gratis si cumulata.
                    Te ajut eu, daca nu se doreste rasfoirea paginilor:
                    - motor de 1.6. Gata.

                    Comment


                    • Originally posted by razvanamza View Post
                      20,6 km/h nu-s reprezentativi, este chiar viteza mare pentru Bucuresti. daca aveai 9,5% cu 15-18 km/h cat este o media adevarat de Bucuresti, era ceva extraordinar. in plus, nu tragi dupa tine a/c si altele, deci este chiar un consum obisnuit.
                      Si eu tot vreo 20 la ora scot medie in bucuresti (traversat vest-est si retur), urca la 25 in weekend. Vara e mai liber fara studenti si cu lumea in concedii.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • si mai e o treaba, @razvanamza: nici aglomeratia din Bucuresti nu mai e ce a fost odata, fata de acum 2 ani e parfum traficul in capitala, nu suporta nicio comparatie
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Ieri a venit masina acasa dupa 850 km facuti cu un consum de 6.7 l/100. Au fost 2 persoane si bagajele aferente unei vacante de 7 nopti. A condus tata care nu a menajat-o deloc. Media de viteza aratata pe cb nu e relevanta deoarece aproximativ 150 km senzorul de viteza a muri si nu a inregistrat nimic. ( Merge constant de obicei, 140-150 autostrada la dus si la intors a luat-o pe drumuri nationale si judetene unde in functie de calitatea drumului merge intre 120 si 70, indiferent de locul soselei)

                          Masina are imprumut un corp clapeta marit care isi face datoria cu succes. Masina reactioneaza perfect la accelerare chiar si din 1500 de ture(s-a plimbat viteza ieri destul cu masina si poate spune cat de bine se simte)

                          Am un proiect cu o galerie de admisie dar imi trebuie una de test , deci cine are vreau sa cumpar o admisie stoc (de plastic). Nu vreau sa dau mai mult de 70 de lei pe ea ( ma intereseaza doar partea de flansa cu intrarile injectoarelor, restul poate fi sparta, ciobita nu ma intereseaza)

                          Masina are motor bun, viteza stie, e dinala de 1.6 de 75 de cai (asa ne-a zis un samsar din targ ieri), ambreiaj de 180 cu volanta aferenta, galerie de evacuare, axa, soft, admisie, roti usoare, cauciucuri bune, masina cat mai usoara, amortizoare, arcuri sport si mult skill din partea soferului. total? nu mai conteaza atat timp cat iti place rezultatul

                          Ps: am aprofundat relatia dintre masina (melc) si oameni pentru o intelegere mai buna
                          Attached Files
                          Last edited by o8MeLC; 5 August 2013, 15:47.

                          Comment


                          • se ia una bucata admisie, una bucata nebun, una bucata flex si una bucata bomfaier. Se amesteca bine pana cand se crapa bucata de admisie si gata

                            Este un proiect care sper sa imi iasa cu aceasta galerie. Daca nu voi reusi voi trece la galeria de megane care este mai rezistenta. Voi da detaliile in momentul in care va fi gata, pana atunci va mai arunc cate o poza sa nu va plictisiti.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Odata ce modifici admisia fara soft pe dyno o sa aiba probleme mari ..chiar si cu soft poate avea probleme ..dar am incredere comunisti faceau lucruri bune (unele)
                              sigpic
                              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                              Comment


                              • Tu stii cat au gandit inginerii Reno' admisia aia ca tu sa o tai in cateva secunde? Ti-am zis, la cat ai dat pe ea mi-ar fi fost mila sa o tai, as fi tinut-o de buna)). Oricum tot te bate Gogaie).

                                @Gogaie: comunistii aveau carburatoare iar comunistu' in cauza nu are asa ceva. Poate bubuie dupa ce o face si ii da' prima cheie sa ii sara caciula cu ProTv in plafon).
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google