Melcozaur 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • melcule, corpul marit cred ca este suficient. n-ai ce smecherii sa faci tu acolo incat sa mai scoti cai. dar poti sa te chinui incercand

    Comment


    • Aerul il restrictioneaza arborele cu came si supapele, nu admisia. Insa bafta la modificari.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • nu intru in polemici. stai linistit. admisia sotc a fost gandita pentru o anumita cantitate de aer . AVand in vedere schimabrea axei si a softului normal ar fi sa intre si mai mult aer dar admisia fiind incolacita si mica se duce dracu tot.

        Comment


        • Melcule nu te-ai dat cu nici un racer cu 16 v pana acum?...eram curios.
          sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          Comment


          • suna-l pe dny la 4 dimineata si spunei ca esti pe chei si vine sa va dati ))....

            defapt ..s-a cu marcs cand nu avea axa si la batut marcs ) avem si dovada dar nu se poate publica deoarece contine un limbaj vulgar ...daca vrea Marsc sa o puna )
            Last edited by lau911; 12 August 2013, 18:47.
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • Degeaba il pun...nu avea axa atunci. Acum probabil ma bate.

              Pun filmuletul daca vrea si Melcu'. Mai este o problema...contine limbaj licentios.
              Last edited by alessandro; 12 August 2013, 18:58.

              Comment


              • eu NU cred ca din marirea capacitatii galeriei de admisie veti obtine altceva decat un raspuns mai prost in pedala. axa cea mai a draq va merge fara probleme pe admisia stock, chiar si cu banututl de 44mm. daca vreti voi sa "eliminati" problema admisiei, propun montarea unei mici turbine electrice pe admisie, care va compensa "pierderile" din galerie.

                mai degraba decupata capota si admisie "fortata" gen r19 sau clio willy.

                mai sunt curios care va fi primul care trage aerul din tubulatura de climatizare. cu AC pornit va avea un aer mult mai rece decat iarna, deci amestec mai bun/putere mai mare. e cam greu de realizat, dar nu imposibil.

                Daca mi se aduna socotelile, pe la anu' fac rost de un compresor si inmultesc herghelia. si ca sa invart cutitul in rana racerilor, pastrez pana si ac/ul

                Comment


                • degeaba bagi aer rece, scade calitatea amestecului. in loc sa ai vapori, o sa ai fulgi de benzina.

                  Comment


                  • Aer tras din AC...unde s-a ajuns

                    Schimbati motoarele daca vreti sa traga !!!

                    Comment


                    • Sa va mai explic ca atunci cand m-am dat cu alessandro aveam greutate (in dezavantajul meu ) si ambreiajul muci? (stie si alessandro ca mersese inainte cu masina)

                      SHOCK!! SHOCK!! NEWS !!
                      logan 1.4 vs logan 16v cu evacuare, din mers din treapta a 2-a de la 3000 si putin pe treapta a 3-a. 2-0 distanta era cam de o masina jumatate spre 2...
                      loganul 16v nu este din club si este un sofer priceput. Pana in toamna cam asta e ultima incercare pana la toamna cand sper sa rezolv toate problemele.

                      Comment


                      • Urmatoarea ideee in ajutorul tau v-a fi ceva de genul
                        Nu inceteaza sa ma uimeasca unii frate
                        Attached Files
                        sigpic
                        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                        Comment


                        • daca va fi sub capota vreodata ceva sa faca aer va fi ceva care va fi antrenat de aer nu electric

                          Comment


                          • Originally posted by o8MeLC View Post
                            Sa va mai explic ca atunci cand m-am dat cu alessandro aveam greutate (in dezavantajul meu ) si ambreiajul muci? (stie si alessandro ca mersese inainte cu masina)
                            Ce greutate ma ? Eu il aveam pe Lau in dreapta, 40 kg GPL-u si doua lazi de scule in portbagaj.
                            Masina mea era clar mai grea si cutie lunga (care se spune ca nu trage) dar tocmai din cauza ei te am luat pe capat de 3 .
                            Pe schimbarea de treapta te-ai dus juma de masina in fata...deci ambreiajul ok.
                            Singura ta problema a fost ca masina mea trage

                            Comment


                            • Originally posted by o8MeLC View Post
                              nu intru in polemici. stai linistit. admisia sotc a fost gandita pentru o anumita cantitate de aer . .
                              Corect. Cantitatea aia anumita (adica debitul) e mai mare decat debitul care trece prin chiualasa in configuratia de baza. Ea e incolacita ca sa dea cuplu (chestie care K7le o face bine), daca ii pui 4 TBIuri de motocicleta si admisie dreapta nu o sa ai putere ca e restrictie mare in chiulasa dar se duce si cuplul pe rapa.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • adica faci un avion care trage intre 6000 si 7000, bate orice logan stock, dar nu poti merge cu ea nici macar pana la carrefour.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google