melcule, corpul marit cred ca este suficient. n-ai ce smecherii sa faci tu acolo incat sa mai scoti cai. dar poti sa te chinui incercand
Melcozaur 1.4 MPI
Collapse
X
-
nu intru in polemici. stai linistit. admisia sotc a fost gandita pentru o anumita cantitate de aer . AVand in vedere schimabrea axei si a softului normal ar fi sa intre si mai mult aer dar admisia fiind incolacita si mica se duce dracu tot.
Comment
-
suna-l pe dny la 4 dimineata si spunei ca esti pe chei si vine sa va dati ))....
defapt ..s-a cu marcs cand nu avea axa si la batut marcs ) avem si dovada dar nu se poate publica deoarece contine un limbaj vulgar ...daca vrea Marsc sa o puna )Last edited by lau911; 12 August 2013, 18:47.sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Degeaba il pun...nu avea axa atunci. Acum probabil ma bate.
Pun filmuletul daca vrea si Melcu'. Mai este o problema...contine limbaj licentios.Last edited by alessandro; 12 August 2013, 18:58.
Comment
-
eu NU cred ca din marirea capacitatii galeriei de admisie veti obtine altceva decat un raspuns mai prost in pedala. axa cea mai a draq va merge fara probleme pe admisia stock, chiar si cu banututl de 44mm. daca vreti voi sa "eliminati" problema admisiei, propun montarea unei mici turbine electrice pe admisie, care va compensa "pierderile" din galerie.
mai degraba decupata capota si admisie "fortata" gen r19 sau clio willy.
mai sunt curios care va fi primul care trage aerul din tubulatura de climatizare. cu AC pornit va avea un aer mult mai rece decat iarna, deci amestec mai bun/putere mai mare. e cam greu de realizat, dar nu imposibil.
Daca mi se aduna socotelile, pe la anu' fac rost de un compresor si inmultesc herghelia. si ca sa invart cutitul in rana racerilor, pastrez pana si ac/ul
Comment
-
Sa va mai explic ca atunci cand m-am dat cu alessandro aveam greutate (in dezavantajul meu ) si ambreiajul muci? (stie si alessandro ca mersese inainte cu masina)
SHOCK!! SHOCK!! NEWS !!
logan 1.4 vs logan 16v cu evacuare, din mers din treapta a 2-a de la 3000 si putin pe treapta a 3-a. 2-0 distanta era cam de o masina jumatate spre 2...
loganul 16v nu este din club si este un sofer priceput. Pana in toamna cam asta e ultima incercare pana la toamna cand sper sa rezolv toate problemele.
Comment
-
Urmatoarea ideee in ajutorul tau v-a fi ceva de genul
Nu inceteaza sa ma uimeasca unii fratesigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Originally posted by o8MeLC View PostSa va mai explic ca atunci cand m-am dat cu alessandro aveam greutate (in dezavantajul meu ) si ambreiajul muci? (stie si alessandro ca mersese inainte cu masina)
Masina mea era clar mai grea si cutie lunga (care se spune ca nu trage) dar tocmai din cauza ei te am luat pe capat de 3 .
Pe schimbarea de treapta te-ai dus juma de masina in fata...deci ambreiajul ok.
Singura ta problema a fost ca masina mea trage
Comment
-
Originally posted by o8MeLC View Postnu intru in polemici. stai linistit. admisia sotc a fost gandita pentru o anumita cantitate de aer . .Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
Comment