Logan DNY 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut , am vazut azi masina pe Transfagarasan si arata blanaaa.
    Felicitari pentru munca depusa si banii investiti.

    Comment


    • #32
      Multumesc mult, sa inteleg ca ai omis faptul ca era putin murdara ) daca puteai sa te opresti era grozav, stateam la o vorba, pana sambata sunt in Brasov, daca sunt colegi care vor sa iasa putem sta la o samanta ceva
      Daca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai

      Comment


      • #33
        Originally posted by Danny90 View Post
        Multumesc mult, sa inteleg ca ai omis faptul ca era putin murdara ) daca puteai sa te opresti era grozav, stateam la o vorba, pana sambata sunt in Brasov, daca sunt colegi care vor sa iasa putem sta la o samanta ceva

        Nu puteam opri eram in serpentine si nu aveam cum sa opresc. Oricum eram cu loganul gri de VN daca m-ai vazut !

        Comment


        • #34
          Revin dupa o absenta indelungata, din lipsa de timp, de noutati, de bani pentru investitii Pot spune ca am atins pragul de 100000 km fara incidente majore, doar unul care a rezultat un deviz de 7200 lei, rezolvat pe casco, am derapat evitand un sofer "iscusit" si m-am oprit din fericire, pe un morman de zapada, fara sa ranesc pe cineva. La 95000 km am schimbat kitul de ambreiaj si urmeaza pe la jumatatea primverii sa mai fac mici investitii in materie de jante. Nu stiu insa ce sa aleg intre Sparco Rally White sau Evo Corse SanRemo in materie de greutate si calitate a jantelor, vreau ceva usor dar totodata sa fie si rezistente Poate a avut cineva si imi poate da o parere. Multumesc!
          Attached Files
          Daca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai

          Comment


          • #35
            7200lei?!?! Da' ce a costat atat'? La prima vedere se vede bara sparta...si poate carenajele si elementele de inchidere de sub colturile barii + proiectoarele/suportii acestora.
            Bine ca ai trecut peste, multi km inainte si fara incidente. E sfant casco-ul!!!
            My turbo lag, give your MPI, a chance

            Comment


            • #36
              La prima vedere da, e ceea ce ai zis tu la care s'au adaugat pagubele nevazute, condensor aer conditionat, radiator, ventilator si niste conducte de pe acolo preturile sunt facute pentru asigurari, nu are cum sa coste putin Iti multumesc frumos. Si tu sa te bucuri de masina, fara incidente, cat mai multi km
              Daca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai

              Comment


              • #37
                Poti sa cauti si Team Dynamics. Se incadreaza in cerintele tale.

                Comment


                • #38
                  Da, o perioada le'am avut in plan dar am renuntat si am ramas cu cele doua de ales, probabil voi merge pe evo corse pentru ca sunt mai rezistente si fac exceptie de la greutate daca sunt mai grele decat cele sparco
                  Daca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai

                  Comment


                  • #39
                    Nu compara niciodata o janta de competitie evo corse cu jante de strada sparco facute sub licenta de Oz.Clar alege Evo din punct de vedere al rezistentei chiar daca sunt ceva mai grele,eu am reusit sa dejantez o janta speedline corse pe la 60km/h si am facut un sant in asfalt de toata frumusetea si janta duar era ciobita buza.Trage tu concluzile.
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Ai dreptate, alegerea e ca si facuta, acum o sa urmeze achizitia pe care cu siguranta nu o voi regreta
                      Daca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai

                      Comment


                      • #41
                        Felicitari pt masina , mult succes in achizitiile viitoare si drumuri cat mai bune , lipsite de incidente ...

                        Comment


                        • #42
                          Iti multumesc frumos, cu drumurile, incet si sigur ca nu ne mai permitem altfel Toate cele bune si tie si multi km fara evenimente neplacute
                          Daca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai

                          Comment


                          • #43
                            Astazi a aparut si ceea ce asteptam de mult timp, un mic upgrade pentru masinuta
                            Attached Files
                            Daca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai

                            Comment


                            • #44
                              Cum se numesc si ce dimensiuni au? Arata foarte bine

                              Comment


                              • #45
                                Sunt Toyo Proxes R888 cu dimensiunea 195/50/15, semi-slick
                                Daca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google