sunt incepator pe acest forum asa ca nu o sa scriu foarte mult va las sa vedeti pozele
Ambition Tuning ......huh ce-mi place :)
Collapse
X
-
Frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos fara probleme si am totusi o singura obiectie (fara suparare ) . Spatele masinii standard este oricum masiv si dupa parerea mea nu ar avea nevoie de un spoiler chiar asa de agresiv si mai ales de eleronul ala mare (parerea mea). In rest e binesigpic
-
S-o stapanesti sanatos si bun venit pe forum!
Comment
-
Arata bine masina (destul de comun kitul dara noh nu e stock) am cateva obiecti(io zic ca nu isi au locu atatea actipilduri (racer,etc) sunt inutile) si pe viitor o resoftare(adevarat graieste SUPERCAR) o toba sport sau macar un tips de inox . Bafta.sigpic
Comment
-
Originally posted by terror3009Viva Pilot Tunning...:p...cat te-a costat kitul?
Originally posted by GOLAN91Arata bine masina (destul de comun kitul dara noh nu e stock) am cateva obiecti(io zic ca nu isi au locu atatea actipilduri (racer,etc) sunt inutile) si pe viitor o resoftare(adevarat graieste SUPERCAR) o toba sport sau macar un tips de inox . Bafta.Last edited by crististreulea; 1 November 2007, 13:53.Logan Ambition 1.5 DCI - 2006
Passat 1.9 TDI - 2006
Audi 80 1.9 - 1989
Dacia PICKUP 1.4 - 2003
Comment
-
frumoasa masinutza si tiuningul facut la pilot doar si eu o am facuta acolo ...dar totusi de ce ai optat pt motor Dci si nu pt unu benzinar de 1.6 MPI sau cel de 16 valve?? si imi mai place sabbu` din porbagajLast edited by Andrey_MAC; 18 May 2007, 20:48.
Comment
-
Originally posted by GOLAN9111000euro sau ce ??? Mai bine o buseai u intrun pom (si dupaia traiasca casco :d)
Originally posted by Andrey_MACfrumoasa masinutza si tiuningul facut la pilot doar si eu o am facuta acolo ...dar totusi de ce ai optat pt motor Dci si nu pt unu benzinar de 1.6 MPI sau cel de 16 valve?? si imi mai place sabbu` din porbagajLast edited by crististreulea; 1 November 2007, 13:55.Logan Ambition 1.5 DCI - 2006
Passat 1.9 TDI - 2006