If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
in mare tine de stilul de mers.
daca merg lejer, linistit, atunci tin turatia la 1.800- 2.000rpm (si schimb pe la 2.500)
daca ma grabesc, atunci tin turatia la 2.500 - 3.000rpm, si schimb pe la 3.500rpm.
Masina are 28.572KM.
Merge bine, trage bine.
Dar la motor a inceput sa dea cu ulei.
Atasez poze, care sunt mai explicite.
Uleiul l-am observat de mai mult timp, dar acuma are mai multa ulei.
Am slabit surubul care tine furtunul, l-am aranjat, dar tot are un joc. probabil ar trebuie sa aiba o garnitura intre cele 2 furtunuri.
Stiti o rezolvare rapida si usoara?
Nu vreau sa petrec iar o groaza de timp prin service.
Mai am de mers 10.000km, pana cand trebuie sa schimb uleiul.
In rest masina e OK, m-am obisnuit cu ea, mi se pare ca scartaie mai tare fata de loganul 1 ph1.
Dar la motor a inceput sa dea cu ulei.
Am slabit surubul care tine furtunul, l-am aranjat, dar tot are un joc. probabil ar trebuie sa aiba o garnitura intre cele 2 furtunuri.
Stiti o rezolvare rapida si usoara?
Nu vreau sa petrec iar o groaza de timp prin service.
Maşina fiind în garanţie, cel mai bine pentru tine este să apelezi liniştit la ea!
Părerea mea este că nu merită deloc să umbli tu pe acolo şi în caz de ceva mai grav, să-ţi spună Doamne fereşte la Service, că tocmai s-a constatat intervenţia asupra motorului de către o persoană neautorizată şi astfel s-a pierdut garanţia!
"Paza bună trece primejdia rea!"
Ampt m-ai convins. Asta o sa fie.
O sa trec pe la ei.
De mult nu am scris, ca nu am avut ce sa scriu.
Masina merge, bine.
Indata trebuie sa reinnoiesc RCA-ul rovigneta.
Numai bine tuturor.
Reprezentantele Dacia au ajuns in ultimul hal in materie de mecanici, cand am facut ultima data schimbul de ulei i-am spus tipului de acolo ca nu e normal sa-mi curga ulei pe la surubul de golire , iar el mi-a raspuns sec ca nu este vina lui ci a fabricantului care a proiectat baia de ulei , iar eu i-am raspuns ca nu e atat de greu sa puna mana pe un manual Renault si sa mai citesca putin sa vada cum se face correct un schimb de ulei. S-a uitat la mine ca la cel mai periculos dusman pe care l-a avut in viata lui.
Si au mai avut tupeul ca dupa revizie sa ma sune sa ma intrebe daca am fost multumit de interventie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment