Salut!
Cu problema ( 01 ) ai sanse de reusita. Un coleg de pe forum cu un sandero albastru de DB, a schimbat acea tubulatura pe garantie. Avea cam 15mii de km. Problema ( 02 ) nu o avea si nici ( 03 ). In schimb lui, ii mai dadea cu ulei si prin alta parte, asa ca i-au schimbat tot pe garantie.. garnitura capac axa cu came... atat de originala parea incat a venit intr-o pungulita, si mototolita. Vai de steaua lor.
Asa ca iti recomand sa te uiti si pe sub capacul de la axa cu came, in dreptul returului de la EGR (teava tip J).
Sa te inarmezi cu rabdare pentru ca aia la service vor incerca sa faca in asa fel incat sa nu iti schimbe cele cu probleme. Sa faci gura, eventual amenintari cu OPC.
Cu problema ( 01 ) ai sanse de reusita. Un coleg de pe forum cu un sandero albastru de DB, a schimbat acea tubulatura pe garantie. Avea cam 15mii de km. Problema ( 02 ) nu o avea si nici ( 03 ). In schimb lui, ii mai dadea cu ulei si prin alta parte, asa ca i-au schimbat tot pe garantie.. garnitura capac axa cu came... atat de originala parea incat a venit intr-o pungulita, si mototolita. Vai de steaua lor.
Asa ca iti recomand sa te uiti si pe sub capacul de la axa cu came, in dreptul returului de la EGR (teava tip J).
Sa te inarmezi cu rabdare pentru ca aia la service vor incerca sa faca in asa fel incat sa nu iti schimbe cele cu probleme. Sa faci gura, eventual amenintari cu OPC.
Comment