Red Ambition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Red Ambition

    va salut; n-am s-o lungesc aiurea cu prezentarile; proiectul e urmatorul: 1.4 MPI cu +100 cp
    Lista:
    galerie admisie
    corp clapeta 45-50mm
    injectoare
    aprindere
    pompa benzina
    galerie evacuare
    traseu 50mm
    finala sport
    baterie+alternator
    suspensie
    frane
    soft
    jante

    nu va sfiiti sa ma ajutati, fiecare cu ce poate; apreciez omenia
    Attached Files

  • #2
    Salut si bine ai venit pe forum. Legat de modificarile enumerate, acelea le-ai efectuat sau urmeaza? totusi 100cp, nu stiu daca a scos cineva de aici de pe forum, poate doar cateva persoane.
    Bafta cu modificarile si..numai bine.
    My turbo lag, give your MPI, a chance

    Comment


    • #3
      alea reprezinta lista de cumparaturi;
      de curand o galerie admisie de megane
      cine ma ajuta sa o curat si sa-i maresc corpul la 50? fac cinste
      Attached Files

      Comment


      • #4
        sariti cu piesele custom de vanzare cei care aveti; don't be shy

        Comment


        • #5
          O sa fie mai greu decat crezi sa obti 100cp din 1.4 ....te costa cam 1500E ...sa obti sub 100cp ,ai sa vezi !

          Clapeta aia nu tine 50mm ...maxim 48mm
          sigpic
          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

          Comment


          • #6
            Mi-e greu sa cred ca poti obtine 100cp la motor de 1.4.
            Sa ai spor in desfasurarea proiectului
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

            Comment


            • #7
              [QUOTE=eu_de_fapt;1493677]va salut; n-am s-o lungesc aiurea cu prezentarile; proiectul e urmatorul: 1.4 MPI cu +100 cp
              Lista:

              galerie admisie-ok

              corp clapeta 45-50mm-ok

              injectoare-nu iti trebuie

              aprindere-buji si fise noi

              pompa benzina-este foarte ok cea de logan scoate 3 bari merg cu 1.8 16v cu pompa stock de benzina si nua are nici pe dracu

              galerie evacuare-ok

              traseu 50mm-ok

              finala sport- nu te sfatuiesc

              baterie+alternator-Doar astea sa ramana din acesorii daca vrei performanta ..adica aerul si servo jos

              suspensie - ok

              frane-ok

              soft - numai pe dyno

              jante- usoare gen ats cup .....anvelope 195 55 15 195 50 15
              sigpic
              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

              Comment


              • #8
                am gandit in felul urmator: maresc cantitatea de aer care intra(clapeta de 44-50mm), permit sa iasa acea cantitate(serpii+traseul), ce fac cu benzina?!?! hai sa maresc si cantitatea de benzina pe care o bag prin inlocuirea injectoarelor si a pompei stok cu una de capacitate mai mare(aici cred ca voi folosi de 1.6 8v)


                treaba de mai sus e gandita pt putere

                acum legat de soft: scuze daca suna funny, dar nu inteleg treaba cu softu si modificarile; io gandesc la 2 modalitati:
                1. modific ce e necesar pt ce vreau io sa fac si las softu in pace, pt ca rezultatele de putere se vor simti automat, fara resoftare
                2. cam invers ce e mai sus, adica ca sa simt puterea aia in plus de la modificari trebuie sa fac softu
                wtf?!?!?!?!?

                va rog lamuriti-ma cu problema asta

                acum la masina am 2 scopuri cu modificarile; inca nu m-am hotarat daca s-o fac pt liniute sau doar pt mine(iar ocazional sa mai umilesc cate un proxenet smeker cu bmw m/x !@#$%) voi ce parere aveti? stima!

                Comment


                • #9
                  daca vrei putere ori un alt motor ori o alta masina

                  daca faci modificari la motor la frane nu te-ai gandit?
                  sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                  Comment


                  • #10
                    Corpul de clapeta marit schimba doar mapingul de pedala (20 de mm de pedala la tine or sa fie 40 la una normala). La pedala la podea nu e nici o diferenta, debitul de are e limitat de supape nu de clapeta. Ea poate lasa mai mult are decat consuma motorul (dovada ca e idem pe 1,6).
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      franele sunt deja schimbate; ventilate de van cu etrieri trw; pt puntea spate ma mai gandesc

                      nu esti singurul vyalli care mi-a spus sa iau alta masina; crede-ma ca-mi sta gandul numai la un leon 2001-2003 1.8T, dar nu am bani pt aia; iar colac peste pupaza, unde mai e pasiunea de tuning daca schimba masina? ) bineinteles, si la leon m-as apuca sa fac cate ceva(sincer doar resoftarea e suficienta, o duc lejer in 200cp) dar desperate time call for desparate measures
                      Last edited by eu_de_fapt; 24 July 2013, 17:24.

                      Comment


                      • #12
                        Injectoarele si pompa de benzina sunt la fel si la 1.6. Debitul de benzina il poti regla din soft, iar daca e cazul iti poti inneca motorul cu benzina din soft daca vrei sa ii dai benzina in plus aiurea si fara rost. Cand o sa sara motorasul asta de 130 cp cam atunci sa te gandesti la alte injectoare si pompa de benzina.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • #13
                          Tu nu cumva ai mai avut cont inainte ? GabyBoy ceva de genu ? Intreb...poate gresesc

                          Oricum pregateste-te sa bagi o gramada de bani si masina tot nu o sa traga.

                          Comment


                          • #14
                            cred ca e o parere personala ca nu trage; intr-adevar, este un motor mic de la care nu putem stoarce foarte mult; este o proportie mecanica, daca pot spune asa, in ceea ce priveste adaugarea de putere la un motor, si anume ca, cu cat motorul este mai mare, cu atat putem sa-i dam mai multa putere in plus;
                            io ma gandesc logic: are stok 75 cp; orice modificare mecanica adusa(ce tine de potentarea motorului) ii va da un plus de putere(daca modificarea se face spre a potenta motorul; daca micsoram admisia, micsoram evacuarea si traseul si restul oare cat de puturos putem face loganul?)

                            io sunt multumit de orice modificare mecanica adusa masinii, fie ca e vorba de un catalizator scos, fie de o clapeta de acceleratie marita, fie de distantiere etc. nu sunt mofturos; masina am aranjato si o aranjez ca sa ma simt confortabil in ea; sincer urasc culoarea aia gri/argintiu a bordului; la exterior loganul arata destul de bine, iar cand privesc inauntru nu-mi place ce vad;

                            fiecare modifica masina personala cu un scop; al meu e cel de sus
                            stima!

                            ps: vinde cineva distantiere cu tot cu prezoane?

                            Comment


                            • #15
                              cumpara jante usoare si poate au et mic si nu iti mai trebuie distantiere. Daca visezi la peste 100 cai ar trebui sa te gandesti si la schimbat axa poate chiar portat chiuloasa. Da jos discurile ventilate si punele pe cele pline, mai scazi din greutate si daca pui niste discuri bune pline isi fac foarte bine treaba. ( stiu ca or sa-mi sara toti cunoscatorii cu frane van in cap dar asta e)
                              Softul se face la finalul tuturor modificarilor pentru a pune exact cata benzina trebuie si unde trebuie. La un moment dat (in cazul in care vrei turbo) injectoarele nu mai fac fata dar daca va ramane aspirat iti garantez ca nu vei avea nevoie de alte injectoare. Eu in locul tau din admisia de megane as incerca sa fac una custom mult mai scurta si cu un plenum marit gen con sau cilindru.
                              Evacuare, daca nu faci galerie de evacuare nu faci nicio treaba.
                              Cati km ai cu ambreiajul actual? Daca ai peste 60-70 000 sa te gandesti serios sa il schimbi. Daca gasesti pe cineva poti usura volanta sau chiar sa treci la ambreiaj de 200 cu volanta usoara.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google