Ce vorbiti voi ma....0.9 in primul rand are distrubutie pe lant....si tot ansamblul motor e facut sa reziste la solicitari cu pistoane forjate....si multe altele......pai la asta nu schimbi distributia nene......pe lant te tine si 500000 km fara probleme ..... daca vei tine tu acest 1.2 numai in 4000-5000 de ture in garantez ca in maxim doi ani l-ai terminat , cu cel mai bun ulei posibil....
Logan 2 BlueLaureat 1.2 16v IS 72 RWE
Collapse
X
-
Mai oameni buni !!! m-ati inteles gresit eu NU SUNT DEZAMAGIT. Dezamagit as fi fost daca m-as fi asteptat la ceva si as fi constatat altceva iar, eu, in postul in care am descris niste impresii, am scris ca stiam acest lucru. AM STIUT ce cumpar !!!
Originally posted by Bazilman View Post...
Ca prime impresii:
Comparatia o voi face cu vechea masina o SuperNova din 2002.
In cei 40 Km efectuati in 3 zile !!! am constatat urmatoarele:
Cele rele
-lesinata rau in comparatie cu SuperNova (dar stiam/asteptam la acest lucru)...
Revenind la motorul meu de 1.2, e un motor decent, care te duce din punctul A in punctul B, fara prea multe complicatii daca tu ca insuti nu esti complicat.
P.S. Parca mai "autentic" suna rapp-ul si beat-urile din tigaia mea din '02 !"Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
"Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."
Comment
-
Aici nu e vorba de scuze, nu e cazul si chiar nu se simte nevoia, atat timp cat doar iti expui ideea si nu incerci sa ma faci sa devin adeptul ei, asa cum genial a zis Ion Ratiu : Voi lupta până la ultima mea picătură de sânge ca să ai dreptul să nu fii de acord cu mine.
Respect ."Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
"Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."
Comment
-
Bazil niste poze la interior...ti-ai luat covorase, tava portbagaj?
referitor la consum mie nu mi s-a parut ca ar consuma mult...dimpotriva! poate din cauza ca nu e rodat, dar nici asa nu cred! Cand faceam rodaju la Loganul de l-am vandut (pentru a-mi lua L2) de la TL la Otopeni si retur...abia la intoarcere la Slobozia a scazut prima liniuta de la benzina, in conditiile in care i-am pus pana-n buza...chiar credeam atunci ca s-a stricat ceva, vreun senzorKeep walking...
Comment
-
Originally posted by stolniceanulucian View Post
- daca gasesti pe cineva sa iti faca o resoftare la motor la un pret decent, fa-o. Efectul nu va fi "uau" dar cumulat cu primele 2 chestii iti vor face masina mult mai agreabila la condus. Pentru resoftare iti recomand Dimsport. Daca iti fac resoftare la un pret sub 300 de ron, eu zic ca se merita. Peste 300 de ron e deja un pic cu semnul intrebarii.
Prin resoftare pot castiga ceva caluti in plus sau un consum mai redus ?
Auzisem de ceva asemanator dar la cele Turbo."Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
"Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."
Comment
-
hai ca iti spun eu pe scurt ... se rescrie softul de pe ECU astfel incat sa obtii ceva cai putere in plus.
Avantajele sunt plusul de putere - si de cuplu ... Restul (e can-can ) pierzi garantie etc etc
Cam asta e.
P.S. Merge su la motoarele aspirante nu numai la cele turbo ...
Comment
-
Originally posted by jonnie007 View Post
referitor la consum mie nu mi s-a parut ca ar consuma mult...dimpotriva! poate din cauza ca nu e rodat, dar nici asa nu cred! Cand faceam rodaju la Loganul de l-am vandut (pentru a-mi lua L2) de la TL la Otopeni si retur...abia la intoarcere la Slobozia a scazut prima liniuta de la benzina, in conditiile in care i-am pus pana-n buza...chiar credeam atunci ca s-a stricat ceva, vreun senzor"Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
"Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."
Comment
-
Originally posted by M.FLORIN View Posthai ca iti spun eu pe scurt ... se rescrie softul de pe ECU astfel incat sa obtii ceva cai putere in plus.
Avantajele sunt plusul de putere - si de cuplu ... Restul (e can-can ) pierzi garantie etc etc
Cam asta e.
P.S. Merge su la motoarele aspirante nu numai la cele turbo ...
Originally posted by stolniceanulucian View Post
- schimba filtrul de aer al motorului la maxim 7000 - 8000 de kilometri. In tara noastra e foarte mult praf si la motoare mici scade puterea imediat daca filtrul este imbacsit
- foloseste uleiul de motor cel mai bun pe care ti-l permiti. Un ulei complet sintetic, minim 5v40 se va comporta mult mai bine decat Dacia Oil 5v30. Daca mergi turat, DaciaOil este destul de la limita, mai ales in zilele foarte calde de vara:
Crezi ca la asta o sa fac "rabat" ..Nicidecum !
Mersi oricum.
Originally posted by jonnie007 View PostBazil niste poze la interior...ti-ai luat covorase, tava portbagaj?
Legat de covorase am luat ceva provizoriu tip tavita dar eram sa o patesc cu ele. Deoarece cel de la sofer nu se potrivea mi-a ramas pedala de ambreaj blocata in cauciucul presului pe ditamai Bulevardul Independentei si nu reuseam sa ridic pedala la loc. Astep sa apara cele special concepute pt Loganul nostru."Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
"Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."
Comment
-
-
Originally posted by PCH View Post10-15 cai in plus din 75 stoc? Exact atat obtii:
Resoftare: 82CP, 118Nm!
Cel putin in urmatorii 5 ani cat timp am garantia... Nope !"Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
"Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."
Comment
Comment