Daca ai de gand vreodata sa vinzi jantele, sunt primul care iti va face o oferta. Le vreau pt anvelopele de iarna.
Logan prestige 1.6 16v
Collapse
X
-
Azi am adus masina de la garaj si am schimbat urmatoareleulei Castrol Magnatec 5w40, filtru ulei de origine, filtru aer Knecht(Mahle), antigel Febi Ready Mix -30 Typ D, lichid frana ATE SL6. Maine urmeaza shimbarea oglinzilor cu unele cu semnal, si cochiliei de la volan, punem gri.
In rest sunt foarte multumit de felul cum ruleaza, cat despre motor nici nu mai vorbesc, posesorii de 16 V E4 stiu ce vorbesc, ca la E5 e altceva, mai puturos.Last edited by Alex23; 2 September 2014, 00:05.
Comment
-
Foarte faina masina, sa te plimbe mult si bine ! Si un mic sfat nevinovat... masina arata mult mai bine fara deflectorul de pe capota, e total din alt film... Bafta !
Comment
-
Azi am reusit si am montat oglinzile cu semnalizare, plusul l-am luat de la semnalizare iar masa am facut-o pe usa. Singura dezamagire a fost dupa ce am demontat fata de usa si am vazut ca in interior nu este nici macar picatura de ceara, ma gadeam ca la gama de varf altfel stau lucrurile dar de unde si ne mai miram ca ni se înfloresc usile. DACIA tot DACIE ramane indiferent de echipare. Am curatat bine de praf in interior si când vor fi din nou finante alocate pentru ea voi cumpara ceara la spray si voi baga prin orificiile de scurgere. Facusem si cateva poze pe care din pacate in momentul transferului catre laptop, acesta a binevoit sa mi le stearga impreuna cu altele.
Pentru cei din Bucuresti pot ajuta cu montajul oglinzilor.
Comment
-
Am scos putin masina la lumina soarelui si am lasat-o fara cauciucurile pe fata.
Comment
-
Sticker-ele au fost atasate ulterior, mi-ar fi placut sa pun unele ca la Partener, insa nu stiu daca mi le-ar putea face cineva, la reprezentanta nu se gasesc.Last edited by Alex23; 20 September 2014, 20:35.
Comment
-
Comment
-
-
Eu iti dau un sfat. Lasa ceara, deja ai pui de rugina, doar ca nu se vede. Ulei, daca te tine buzunarul siliconic, daca nu un ulei de care-o fi. Puse dopuri pe gaurile de scurgere a apei, ulei stropit bine peste tot si gata treaba. Acelasi lucru iti recomand si pentru aripile spate, capota motor/portbagaj.
Motivul pentru care si eu am fost sfatuit sa evit ceara acum, de catre vopsitorul cu care colaborez de multi ani, a fost urmatorul: ceara nu mai intra peste tot, „sigileaza” rugina unde deja a inceput, iar ruginica isi vede linistita de treaba mai departe. Uleiul are meritul ca intra peste tot.
In rest, multi kilometri ! O motorizare excelenta !
sigpic
Comment
Comment