Prima Mea Masina :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pompa de apa se schimba tot la a 2-a schimbare de distributie, asa prevede manualul de intretinere. Eu sunt singurul care o schimba de ficare daca din cauza stilul de condus, mai putin ortodox.

    Doar 2 modificari estetice poti face sau poate 3. Prima este prelungirea de bara de Ph2, se simte din plin la stabilitate pe autostrada si la consum. A doua, poate-ti pui o folie pe geamuri pe care o simti vara pe canicula. A treia, un auspuff la toba OEM, cel de la Dacia arata penal, dar am vazut pus de Cielo, care arata beton. Cel de pe Duster sau de pe Stepway-ul vechi arata frumos, dar trebuie sudat si taiati cativa cm din duda tobei, altfel nu iti iese la nivel cu bara si arata aiurea.
    Uite si a 4-a modificare, poate te milostivesti de bujii mai bune decat cele de la Dacia. NGK, Beru, Denso.

    Multi kilometri fara probleme !

    PS > daca-ti huruie compresorul de AC la vara pe canicula, in oras la viteze mici, este din ciclul asa fac toate, unele abia perceptibil, altele in ultimul hal. A mea cred ca face mai tare decat toate.
    sigpic

    Comment


    • #17
      dr_mke - Am studiat threadul tau mult și bine înainte sa iau mașina de fapt cam orice jurnal de bord cu 16v, Megane 2 și C4.
      Folie nu cred ca pun ca îmi place să păstrez cât mai mult din vizibilitate. Cat despre bujii, următoare vor fi nkg cu siguranță! Momentan nu a fost cazul sa le schimb.
      Când zici prelungire te referi la buza față sau difuzorul spate? Presupun ca prima varianta.

      Ah, da, compresorul de AC. La tata huruie, la mine huruie... dar parcă nu la fel de tare
      Last edited by pahwoon; 16 February 2014, 10:30.

      Comment


      • #18
        Prelungirea de sub bara fata. Minunea aia pentru spate, pentru mine-i din alt film, unora insa le place.

        Folia de calitate buna si opacitate redusa, nu-ti ia din vizibilitate semnificativ pe timp de noapte. Poti opta pentru transparenta 50% de exemplu, eu am 34% transparenta si se vede de afara in masina pe timp de noapte, fara probleme.

        Oricum este chestie de gust personal.

        PS > o folie de protectie pt caroserie pe spate. Daca te uiti cu atentie se vad mici ciupeli pe folie, pe care altfel le incasa vopseaua. Costa maxim 50 de lei afacerea. Musai sa puna folia peste curbura din decupajul pentru usa, pana spre interior, altfel zona cea mai expusa la ciocobeli ramane neprotejata. Daca doresti iti mai pun o poza cu usa deschisa.
        Attached Files
        Last edited by dr_mke; 16 February 2014, 10:39.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Intr-adevar arata bine, dar pe o partea spate am vopseaua sarita in 2 puncte si pe cealalta este putin stearsa. In locul unde e sarita este obligatoriu la vara sa ma ocup de ea sa nu-mi dea aripa in rugina. Pe cealalta parte nu stiu daca mai are rost sa pun aceasta folie daca vopseaua nu este impecabila. O sa pun poze mai detaliate si cu defectele masinii - zic eu nu foarte mari.
          Ma gandesc daca merita revopsite ambele aripi doar pentru aplicarea foliei ...

          Comment


          • #20
            Are rost ! Eu am pus folia direct peste ciocobeli si au fost mari, nu gluma ! Daca ai rabdare sa frunzaresti jurnalul, gasesti si pozele.

            Peste zonele cu vopsea sarita, chiar si cele de pe cantul aripilor spate curata cu diluant, apoi macar cate-o picatura de lac sa pui, asta daca nu ai vopsea la culoare. Daca lasi asa ''la aer'' ciobiturile, incet incet se mareste zona afectata. Daca este si rugina, pune inainte un stabilizator de rugina, eu am folosit Chelade. Cu el poti trata si zonele problematice de sub periile geamurilor de la portiere, unde garantat ai deja rugina. Functioneaza excelent !

            Cand ai de revopsit aripile, poate mai povestim in privat, ce mi-a facut mie vopsitorul a functionat excelent, atunci cand am revopsit/relacuit masina.

            Oricum, culoarea ta este foarte ''friendly'' pentru mici retusuri punctiforme.

            Apreciez mult alegerea de a mentine masina stock
            sigpic

            Comment


            • #21
              Multumesc de sfaturi dr_mke ! They've fallen on good ears

              Comment


              • #22
                Azi am dus-o la vopsit ! Si anume aripile spate si coltul interior al usii de la sofer.
                Coltul ruginit am vazut ca e la moda cu Loganul (si tata a trecut prin acelasi lucru) in schimb aripile din spate aveau ceva vopsea sarita (cam 3 locuri cat un deget) si imi statea pe creier, mai ales ca incepuse deja sa rugineasca. Mi-am zis ca-i inacceptabil ! Trebuie s-o pun la punct.

                Revin maine cu poze cu rezultatul final (sper ca bun)

                Comment


                • #23
                  In ce service o faci? Reprezentanta dacia?
                  My turbo lag, give your MPI, a chance

                  Comment


                  • #24
                    Era bine sa retusezi si barile. Asteptam poze noi.

                    Comment


                    • #25
                      Barile sunt de plastic si nu ruginesc Deocamdata le las cum sunt pentru ca am nevoie de bani pentru altceva.
                      Auto life center se numeste service-ul. Revin cu feedback si poze in seara asta sau maine

                      Comment


                      • #26
                        Poze noi ?
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Soon. E la polish / retusat acum

                          Poveste scurta: Am fost cu ea la vopsit si vineri mi s-a spus ca pot pleca linistit cu ea si sa revin la un polish. Azi vad ca dupa ploaie lacul arata ca naiba (decolorat, urme de ploaie) deci presupun ca mi-au dat-o fara ca lacul sa fi fost uscat complet desi am intrebat de mai multe ori daca e OK sa plec cu ea. Mi s-a spus ca nu este nicio problema.
                          Azi m-am intors cu ea la service sa se spele cu ea pe cap si s-o faca OK. Acum sunt calm, azi dimineata vedeam negru in fata ochilor.
                          Presimt ca nu voi recomdanta in viitor baietii astia
                          Buh hey, nu mai am rugina <_<
                          Last edited by pahwoon; 3 March 2014, 12:48.

                          Comment


                          • #28
                            Ramane de vazut si cat de bine au reusit "s-o mascheze". Intrebare: Rugina era de adancime? sau ciobita vopseaua si a ruginit foarte putin locul unde era ciobita?
                            Trebuia si tu sa intrebi de service-uri bune, inainte sa te duci la toti neicanimeni...
                            My turbo lag, give your MPI, a chance

                            Comment


                            • #29
                              Coltul interior al portierei de la sofer era destul de nasol. In spate era intr-adevar destul de putina rugina dar in 3 locuri diferite.
                              Este o problema de-a mea sa am cateodata ochelari de cal si sa reactionez cam rapid. De multe ori imi iese ce vreau dar uite ca sunt si exceptii.

                              PS: zi de munca chill, azi sunt platit sa stau pe net )
                              Attached Files
                              Last edited by pahwoon; 3 March 2014, 15:51.

                              Comment


                              • #30
                                In ce service ai dus-o? Si eu am vopsit o data o portiera la Cielo si azi a vopsit-o a tinut-o cateva ore la cuptor si mi-a dat-o acasa si bineinteles ca in noaptea respectiva a plouat de a rupt, insa vopseaua nu a patit nimic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google