Pisica Neagra VN 53 MRI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Super surpriza in seara asta... Am vrut sa ies la o plimbare si surpriza, masina nu mai pleca de pe loc. Am bagat a I-a, marsarier dar ea nimic. Pedala de ambreaj pare mai moale. Chiar daca e in viteza sau scoasa pe liber, la relanti se aude un soi de huruit pe tempo (nu unul uniform continuu). Masina are 25000 km, deci nu stiu ce sa zic. O sa incerc maine sa vad daca reusesc sa o duc la reprezentanta sa vad ce zic astia. Din punctul meu de vedere totul trebuie facut pe banii Dacia, dar cum vorbim de Dacia si de Romania, o sa vedem ... Pe loc cu motorul oprin se aude cloncul specific schimbarii asa ca eu cred ca nu ar fi cutia ci mai degraba ceva la ambreaj. Oricum nu mi se pare normal sa crape de odata ambreajul. Azi dimineata am mers cu ea si nu am simtit niciun fel de problema nici la schimbat viteza nici la ambreaj. Deci maine distractie la reprezentanta.
    Last edited by Urmelinho; 6 September 2014, 01:15.

    Comment


    • #32
      Cred ca Rulmentul de presiune e buba.

      Comment


      • #33
        Am sunat azi si mi-ai spus ca cel tarziu luni ma pot primi, asa ca am pornit-o si am inceput sa investighez pe dedesubt. Probabil de la nervi, aseara am simtit ambreajul mai moale. De fapt este planetara stanga rupta. Ei nu au spus ca in principiu se rezolva pe garantie, tot insistand ca sa vedem daca face obiectul garantiei, dar eu unul sunt hotarat sa merg pana in panzele albe pentru a-mi rezolva problema asta cu garantia. A mai patin cineva sa i se rupa planetara atat de repede si sa nu i se rezolve problema pe garantie? Va voi tine la curent cu ce se inampla.

        Iata si cum arata planetara bonlava
        Attached Files
        Last edited by Niki; 7 September 2014, 14:37.

        Comment


        • #34
          Ok, mai am 2 luni de garanție și am schimbat pe garanție Planetara de mai sus și un volan exfoliat la 30.000 de km (acum o săptămână). Deci este binișor. Am cerut o testare pe temperatura a apei pentru că mie îmi cam sta de ceva vreme în 2 linii (sezonul rece). Au pus testerul pe mașina și temperatura jongleaza între 72 și 78 de grade și a spus tipul ca este ok. Nu am decât să sper că este așa și nu sunt/vor fi probleme. În rest pisica neagră a bușit un iepure de când nu am mai activat pe forum )

          Comment


          • #35
            Nu au comentat la schimbarea planetarei? Jantele sunt cumva MAM3?

            Comment


            • #36
              Daca e vorba de mpi apa trebuie sa stea la 88-90-92 nu mai sus nu mai jos...
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #37
                Sigur ai vrut sa scrii 82-88 de grade si nu 72-78? Daca este asa cum ai scris mai sus, mecanicul ala e pe langa.

                Comment


                • #38
                  Si 82 e putin... La atat la corsa era defect... La logan idem...
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by fallax View Post
                    Nu au comentat la schimbarea planetarei? Jantele sunt cumva MAM3?
                    A durat cam 2 săptămâni până să o schimbe, cu sunat la vocea clientului, puțin tam-tam, dar au schimbat-o. Da, jantele sunt MAM M3.

                    Originally posted by TazMan View Post
                    Sigur ai vrut sa scrii 82-88 de grade si nu 72-78? Daca este asa cum ai scris mai sus, mecanicul ala e pe langa.
                    Am vrut să scriu exact ce am scris. Mie mi se pare puțin dubioasă treaba. Adică tare îmi este că vor să amâne treaba până iese din garanție :-?

                    Originally posted by mumus View Post
                    Daca e vorba de mpi apa trebuie sa stea la 88-90-92 nu mai sus nu mai jos...
                    Da, 1.6 MPI și eu știu că după o perioadă (maximum 10 minute de funcționare), motorul nu trebuie să aibă mai puțin de 80 de grade, indiferent de cum este afară. Dar eu ce să fac dacă nu prea am alternativă la service prin Focșani . Plus că, ea pe loc ajunge la 4 linii (nu știu ce arată pe tester ce arată).

                    Comment


                    • #40
                      Frumos tare golanul. Jante negre folie ea neagra?<3 Superba. Sa ai grija de ea si multi km fara probleme ! Succes la tunarit.

                      Comment


                      • #41
                        Si craniul facut negru. Da bine cu abisul din interiorul lui!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google