abs plus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ti-au spus de cand ai luat-o ca rodajul e 1000 km? Mie mi-au spus de 3000 km...sa n-o turez mai mult de 3500 si sa nu o incarc ( 4 pers. max cu sofer cu tot plus bagaje usoare pana in 20 kg pe spate ). Si prima revizie la 7500 km...
    Eu am 2500 cu ea pana acuma si cred ca trec de 3000 weekendu viitor...pana acuma nici a mea n-a facut probleme si vad ca se comporta extrem de bine in regim de offroad...Sunt curioasa ce-o sa-mi zica de amortizoare cand ma duc cu ea la revizie...

    Comment


    • #32
      @andreea13 multumesc pt. urari,cred ca Duminica termin mia de km. de rodaj,probleme pina acum nu am avut,viteza 120 adica 3500 ture,deocamdata e stock.

      pt. toti proprietari de abs plus:chiar nu au mai pus la nimeni siglele cu abs plus ?
      la mine cind a venit masina de la spalatorie le avea lipite,e adevarat ca am vazut masina inainte si nu le avea iar cind am intrat in showroom am intrebat dealerul daca o sa aiba si masina mea sigle ca cea expusa si a zis "da" dupa care si-a facut putina treaba cu niste acte probabil ca sa rezolve problema.

      Originally posted by andreea13
      Ti-au spus de cand ai luat-o ca rodajul e 1000 km? Mie mi-au spus de 3000 km...sa n-o turez mai mult de 3500 si sa nu o incarc ( 4 pers. max cu sofer cu tot plus bagaje usoare pana in 20 kg pe spate ). Si prima revizie la 7500 km...
      conform manualului de exploatare se recomanda rodaj de 1000 km. iar motorul atinge performantele indicate dupa ~3000 km.
      la 7500 km. se face primul schimb de ulei din cit am inteles eu nu e revizie.
      Last edited by andrei; 6 July 2007, 18:33.

      Comment


      • #33
        Nu mai dati informatii gresite, mai bine cititi inainte toate threadurile care va intereseaza.
        Revizia de 7500 o face cine vrea nu e obligatorie, daca ai mers mai mult in oras e bine sa schimbi filtrul de aer, filtrul de ulei si uleiul.
        Iar despre rodaj, e de 1000 km si nu trebuie turata peste 3000 rot/min si nu trebuie mers peste 120 km/h.
        Si despre abtibildul ala cu ABS Plus, la un moment dat au lipsit din stocul dealerilor datorita numarului mare de comenzi.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #34
          pai mai nou lumea nu mai citeste manualul masinii ... cauta pe forum
          lasa-i andrei sa faca revizie la 7.500 km. de ce sa bage zeama de banii aia si sa se plimbe cand pot sa ii bage in buzunar la service-urile Dacia.
          Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
          10.000 km - 22.01.2007

          Comment


          • #35
            Off topic: 4 persoane in rodaj corect dar daca o i-au pe soacra-mea si pe cumnata-mea (270 kg cu mine cu tot) deja e ca si cum am fi 5 persoane in masina deci trebuie sa ma dau eu jos si atunci cine mai conduce?
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #36
              am facut mia de km. cu 40% mers in oras si 40% cu AC in functie iar afara vieza de 80-110 km/h vitezele schimbate la 2500 ture consumul a ajuns la 7,5 %,cred ca e bine.
              metoda de calcul:am scazut din totalul alimentarilor de pina acum ce mi-a indicat ca ar fi in rezervor in modul "secventa diagnosticare" mentionez ca la ridicarea masinii aveam becul aprins la rezerva de benzina iar dealerul mi-a indicat cea mai apropiata benzinarie.

              Comment


              • #37
                Ai facut un consum mediu pe totalul celor 1000 de km mersi 40% in oras si 40% cu AC?...Ar trebui sa faci un consum mediu exclusiv de oras....excluzand iesirile....60% mers in afara e destul de mult ...zic io....A mea pe oras, acum ca are 2500 km ( facuti 20% in oras ) , duce cam la 9-10, depinde de aglomeratie, de ce chef am eu de condus, de cat de turata e ( asta ma rog, in functie de cat imi e de somn dimineata ...lol ) etc etc...iar in afara, pe bucuresti constanta a luat 5% mers constant 120/ora, 2 in masina,... la un drum de munte ( pana la Cheia ) pe serpentine, 4 in masina....a luat cam 7,5%...
                Last edited by CataFOF; 10 July 2007, 02:00.

                Comment


                • #38
                  in oras cu AC in functie am ajuns la 12%,m-am cam speriat.

                  Comment


                  • #39
                    Ce oras? Daca e vorba de Bucuresti mai bine fa un calcul la ora de functionare a motorului ca aici mai mult stai pe loc decat mergi.
                    Last edited by 1.5 DCI; 11 July 2007, 09:01.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #40
                      ce motor sre a ta anreea13? eu cu un 1.6mpi treversat transfagarasanul am avut consum 6.4 si la coborare i-am dat de fluerau rotile la fiecare curba, cand am ajuns jos 3 persoane din 5 cate erau in masina au vomitat :>

                      Comment


                      • #41
                        Saracii de ei. Se va mai urca cu tine in masina oare ?
                        Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                        Comment


                        • #42
                          Inseamna ca cei ce supravietuiesc unui drum cu tine sunt buni de piloti de F 18.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #43
                            cauciucurile scirtiie cind pierd aderenta pot scirtii si la 10 la ora
                            de ex in parcarea din practiker timisoara poti sa te dai cit vrei de incet si in curbe iti scirtiie,pe asfalt depinde de calitatea asfaltului si de cauciucuri
                            daca ai montane sau kormoran iti scirtiie la viteza mai mica decit michelin de ex sau alte cauciucuri mai de doamne ajuta
                            am vazut eu diferenta dintre michelin energy si michelin pilot exalto este foarte mare,si fata de m sau k si mai mare
                            daca ai suspensia stock normal ca le -a fost rau din cauza inclinarii mare a masinii si masina se mai inclina in curbe si din cauza talonului mare al cauciucului
                            toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                            Comment


                            • #44
                              corect!!! ai dreptate aici bine acuma sa nu va inchipuiti ca am mers ca un nebun....dar a fost fain, mi-a placut

                              Comment


                              • #45
                                oricum coborirea spre Sibiu sau Fagars cum vrei,e bestiala! sau ai mers spre Vidraru?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google