Logan CT 82 PWR [Castigator campionat "Cel Mai Tare Exterior Level 1"]-2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    ieseam de la mine din cartier sa intru pe sos.mangaliei care duce spre eforie intru pe banda intai si in fata aveam niste masini,semnalizez sa trec pe banda a doua si aici am exagerat putin am vrut sa trec si in fata unui cielo...cand va ca asta a si incetinit lasanduma sa trec,eu deja schimbasem treapta II si eram pe la 60km/h...in fata la 50m aveam un prost de taximetrist care statea pe banda a doua sa intoarca pe linie continua...am franat asfaltul era si decopertat ca doar ce era in reparatie si masina sa dus sanie pe pietrisul ala,si uite asa m-am ales cu gaurica aia in bara...culmea bara lui ala nu a avut nici o zgarietura macar fiind un chevrolet kalos parca...

    Comment


    • #92
      aaa...tot mai buna e ideea cu cainele...nu se dau puncte de penalizare :P si nici dosar penal pentru accident neraportat la militie ...
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #93
        da nu m-am ales cu nimic,pur si simplu ala a vazut ca nu are nimic si a plecat,si eu am ramas sa imi fac(sa o schimb cu una de mcv) pe casco.
        Bine...tot mai buna e idee cu cainele )

        Comment


        • #94
          da dati cu ea intro bordura inalta ma ce naibi ziceti ca ati vrut sa urcati o bordura si gata dar incercati sa urcati perpendicular

          sigpic

          Comment


          • #95
            mai bine stau cu ea cu bara stock,decat sa o am iar lovita sa ma rog de handicapatii aia din service sa mi-o faca ca lumea...
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #96
              Niste poze noi cu masinuta :
              - am pus si suspensia sport [img]http://www.************/images/amortizoare1.jpg[/img][img]http://www.************/images/amortizoare2.jpg[/img]
              -Arcuri Eibach + Amortizoare BILSTEIN pe fata si spate(montajul 200 ron)
              - si resoftat ECU la motor,acum masina are 90CP si cuplu 215nm

              Urmeaza:
              -Kit Bi-Xexon faruri + proiectoare
              -cotiera
              -Folie pe geamuri
              Attached Files

              Comment


              • #97
                Daca ma uit din fata pot sa jur ca e Prestige, dar il tradeaza alea 2 tetiere, nu mai pui una la mijloc?
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #98
                  numai pun nici una pe mijloc,ii sta foarte bine asa

                  Comment


                  • #99
                    frumos supercar finutz de bun gust si de calitate ! felicitarile si respectul meu

                    Comment


                    • frumoasa golana ... nu vreau sa fiu rau, dar de combustibil nu primesti bani ? ca stai cam rau cu el
                      Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
                      Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca

                      Comment


                      • Nice car!
                        Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                        Comment


                        • Originally posted by SUPERCAR
                          Niste poze noi cu masinuta :
                          - am pus si suspensia sport [img]http://www.************/images/amortizoare1.jpg[/img][img]http://www.************/images/amortizoare2.jpg[/img]
                          -Arcuri Eibach + Amortizoare BILSTEIN pe fata si spate(montajul 200 ron)
                          - si resoftat ECU la motor,acum masina are 90CP si cuplu 215nm

                          Urmeaza:
                          -Kit Bi-Xexon faruri + proiectoare
                          -cotiera
                          -Folie pe geamuri
                          la arcurile din spate,puteai sa mai tai linistit 1-2 spire,eibachul nu coboara chiar asa mult,eu am mai taiat o spira,daca era vara,cred ca mai taiam una
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • cristi buna idee,chiar am observat si eu ca pe spate a ramas aproape la fel,doar pe fata a coborat cu 4cm.

                            Comment


                            • acelasi numa de spire sunt ,si la cele stock si la astealalte,io zic ca 2 spire merg lejer taiate !
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Imi place cum arata masina ta, e facuta cu mult bun gust (parerea mea)...bara aia de mcv ii sta super bine (la mine pe visiniu nu cred ca ar sta foarte bine, dar tie )

                                PS: punei prima data folie ca o sa ii stea foarte bine, mai ales ca masina are o culoare deschisa
                                ...de doi lei :p

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google