Salutare,
A sosit vremea sa prezint si eu utilajul din dotare, astfel vorbim de un Logan 1.5 dCI de 70 de ponei, fabricat in decembrie 2007, argintiu metalizat sau "gris platine" versiunea de echipare fiind Laureate.
In posesia mea a ajuns in vara lui 2012 cumparat de la Serus ca vehicul de okazie la 46.000 de km. A cantarit serios in balanta faptul ca avea carte service reala, distributia schimbata datorita implinirii varstei si nu a nr de km.
Masina are elemente revopsite pe casco de catre vechiul proprietar in urma unor evenimente minore, am luat legatura cu proprietarul si am vazut inclusiv pozele cu avariile dinaintea reparatiilor, aripa dreapta fata atinsa de un stalpisor in parcare, bara fata scrijelita de o bordura, bara spate atinsa de un stalp de parcare....... am uitat sa mentionez vechiul proprietar era o doamna
Astfel contra unei sume modice de numai 4500 euro a intrat in posesia mea.
Primul lucru am dat jos aparatorile de noroi atat din fata cat si din spate, aia care le-au montat si-au batut joc, pe spate au bagat autofiletante direct in bara spate (problema ce am eliminat-o ulterior cand am vopsit bara), iar in fata dupa ce am demontat aparatoarele de noroi si am departat contra-aripa am scos jumatate de galeata de pamant cu noroi si alte asemena, inclusiv o mica planta )
In prima saptamana:
- schimbat ulei + filtre ( ulei, aer, motorina)
- demontat ornament esapament ( era prevazut cu o sita care facea un zgomot odios....un fel de fluierat-o suierat)
Restul imbunatatirilor au fost realizate treptat:
- covorase interior de origine (sunt foarte rezistente)
- schimbata folia de pe lateralele spate si luneta (era aplicata din 5 fasii - unde a fost montata nu stiu), noua folie a fost aplicata la Kaf cu geamurile spate jos de pe masina, iar chinul cel mare a fost la luneta, dar baietii lucreaza foarte bine
- schimbat la 55.000 km toate articulatiile fata inclusiv bucsile de la bara stabilizatoare + tamponul de la cutia de viteze sau bieleta antirasturnare depinde cum vreti sa ii ziceti
- schimbat bujiile in iarna ( nu mai tin minte ce avea inainte, dar am luat beru)
- schimbat placute de frana + lichid de frana + aerisire instalatie +verificare repartitor spate ( nu are ABS), inspectat tamuri/ferodouri pe spate si reglat frana de mana
- demontat grila de sub stergatoare + vas de apa, desfundat gaurle de scurgere si curatare temeinica atat a zonei cat si a componentelor de acolo
- montat sistemul audio de pe vechiul logan (a stat la pastrare in garaj ~ 3 ani)
- montaj incalzire in scaune
- schimbat tapiteria cu una de sandero
- vopsit integral bara spate, era stearsa de un stalpisor, asa am cumparat masina
-schimbat suspensia comlet, amortizoare kyb excel g pro + arcuri eibach + kit flanse/ rulmeti / protectii praf
- montat suport custom pentru antena de la statie ( suport care de 1 an de zile zic ca il vopsesc, dar tot in colant negru zace imbracat din lipsa de timp)
- schimbat iluminarea in bord, consola, climatizare (multumiri maestrului dsign) si inca 2 module suplimentare in portbagaj
- oglinzi de mcv
- inscriptionare oglinzi
- montat cheder suplimentar capota fata
- schimbat garnituri si ventile si reincarcat cu freon instalata de aer conditionat, acesta in cele din urma functionand ca in prima zi
- imbracat tevile de la aerul contitionat pt o racire mai buna ( cea mai mare prostie, acum trebuie sa dau jos acest invelis, una dintre tevi are nevoie sa disipe cat mai multa caldura, iar cealalta sa absoarba...)
+ alte maruntisuri care nu imi vin in minte acum
Planuri de viitor sunt multe, buget si timp sa am:
- revopsit integral sau daca nu este posibil acum revopsit pasajele spate ale rotilor, am cumparat-o cu vopseaua ciobita de la pietricele in acea zona, nu s-a extins, dar parca nici nu as vrea sa o ia rugina....
- am primit cadou un interior de passat b6, de la care macar de proba as incerca sa adaptez scaunele fata care au si suport lateral foarte bun
- schimbari la interior.....hmm mare lucru nu am in plan, a doua plafoniera vreau sa o montez, lumini in manerele usilor, este un moft al meu (chiar le vad utilitatea) lumini la picioare atat in fata cat si in spate (care cel putin in mintea mea as vrea sa functioneze in 2 trepte, la intensitate redusa- gen ambiental- cand este aprinsa pozitia, iar la deschiderea usilor sa treaca pe intensitate maxima, de imbracat fetele de usi in (aici nu ma bag pana nu am fonduri suficiente)
- jante de aliaj .....aici e cu dus si intors...., mai ales ca acum masina este si o idee mai joasa
- lupe in faruri
si in rest motorina si multa talpa
A sosit vremea sa prezint si eu utilajul din dotare, astfel vorbim de un Logan 1.5 dCI de 70 de ponei, fabricat in decembrie 2007, argintiu metalizat sau "gris platine" versiunea de echipare fiind Laureate.
In posesia mea a ajuns in vara lui 2012 cumparat de la Serus ca vehicul de okazie la 46.000 de km. A cantarit serios in balanta faptul ca avea carte service reala, distributia schimbata datorita implinirii varstei si nu a nr de km.
Masina are elemente revopsite pe casco de catre vechiul proprietar in urma unor evenimente minore, am luat legatura cu proprietarul si am vazut inclusiv pozele cu avariile dinaintea reparatiilor, aripa dreapta fata atinsa de un stalpisor in parcare, bara fata scrijelita de o bordura, bara spate atinsa de un stalp de parcare....... am uitat sa mentionez vechiul proprietar era o doamna
Astfel contra unei sume modice de numai 4500 euro a intrat in posesia mea.
Primul lucru am dat jos aparatorile de noroi atat din fata cat si din spate, aia care le-au montat si-au batut joc, pe spate au bagat autofiletante direct in bara spate (problema ce am eliminat-o ulterior cand am vopsit bara), iar in fata dupa ce am demontat aparatoarele de noroi si am departat contra-aripa am scos jumatate de galeata de pamant cu noroi si alte asemena, inclusiv o mica planta )
In prima saptamana:
- schimbat ulei + filtre ( ulei, aer, motorina)
- demontat ornament esapament ( era prevazut cu o sita care facea un zgomot odios....un fel de fluierat-o suierat)
Restul imbunatatirilor au fost realizate treptat:
- covorase interior de origine (sunt foarte rezistente)
- schimbata folia de pe lateralele spate si luneta (era aplicata din 5 fasii - unde a fost montata nu stiu), noua folie a fost aplicata la Kaf cu geamurile spate jos de pe masina, iar chinul cel mare a fost la luneta, dar baietii lucreaza foarte bine
- schimbat la 55.000 km toate articulatiile fata inclusiv bucsile de la bara stabilizatoare + tamponul de la cutia de viteze sau bieleta antirasturnare depinde cum vreti sa ii ziceti
- schimbat bujiile in iarna ( nu mai tin minte ce avea inainte, dar am luat beru)
- schimbat placute de frana + lichid de frana + aerisire instalatie +verificare repartitor spate ( nu are ABS), inspectat tamuri/ferodouri pe spate si reglat frana de mana
- demontat grila de sub stergatoare + vas de apa, desfundat gaurle de scurgere si curatare temeinica atat a zonei cat si a componentelor de acolo
- montat sistemul audio de pe vechiul logan (a stat la pastrare in garaj ~ 3 ani)
- montaj incalzire in scaune
- schimbat tapiteria cu una de sandero
- vopsit integral bara spate, era stearsa de un stalpisor, asa am cumparat masina
-schimbat suspensia comlet, amortizoare kyb excel g pro + arcuri eibach + kit flanse/ rulmeti / protectii praf
- montat suport custom pentru antena de la statie ( suport care de 1 an de zile zic ca il vopsesc, dar tot in colant negru zace imbracat din lipsa de timp)
- schimbat iluminarea in bord, consola, climatizare (multumiri maestrului dsign) si inca 2 module suplimentare in portbagaj
- oglinzi de mcv
- inscriptionare oglinzi
- montat cheder suplimentar capota fata
- schimbat garnituri si ventile si reincarcat cu freon instalata de aer conditionat, acesta in cele din urma functionand ca in prima zi
- imbracat tevile de la aerul contitionat pt o racire mai buna ( cea mai mare prostie, acum trebuie sa dau jos acest invelis, una dintre tevi are nevoie sa disipe cat mai multa caldura, iar cealalta sa absoarba...)
+ alte maruntisuri care nu imi vin in minte acum
Planuri de viitor sunt multe, buget si timp sa am:
- revopsit integral sau daca nu este posibil acum revopsit pasajele spate ale rotilor, am cumparat-o cu vopseaua ciobita de la pietricele in acea zona, nu s-a extins, dar parca nici nu as vrea sa o ia rugina....
- am primit cadou un interior de passat b6, de la care macar de proba as incerca sa adaptez scaunele fata care au si suport lateral foarte bun
- schimbari la interior.....hmm mare lucru nu am in plan, a doua plafoniera vreau sa o montez, lumini in manerele usilor, este un moft al meu (chiar le vad utilitatea) lumini la picioare atat in fata cat si in spate (care cel putin in mintea mea as vrea sa functioneze in 2 trepte, la intensitate redusa- gen ambiental- cand este aprinsa pozitia, iar la deschiderea usilor sa treaca pe intensitate maxima, de imbracat fetele de usi in (aici nu ma bag pana nu am fonduri suficiente)
- jante de aliaj .....aici e cu dus si intors...., mai ales ca acum masina este si o idee mai joasa
- lupe in faruri
si in rest motorina si multa talpa
Comment