If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
salutare loganisti,am cam lipsit de aici in ultimul timp,sa mai stergem putin praful
ceva noutati in ultima parte anului 2018 si inceputul lui 2019,am reusit in sfarsit sa trec la cutie 6 trepte,ceva ce imi doream enorm si am reusit cu mult efort.
inceputul anului 2019 a inceput prost,masina nu mai tragea ca la inceput nu stiam ce are,intr-o zi m-am pus sa desfac cateva accesorii si sa verific una alta,am gasit multtiple probleme,arc wastgate moale,galerie admisie slaba(un surub nu mai era deloc,celelalte erau slabe),teava de antigel care iese din blocul motor si duce la caloriferul de caldura din masina imi batea intr-un senzor knock si aveam tot timul eroare(se manifesta intr-un mod dubios,rateuri aiurea la aproape orice schimbare de treapta la turatie mica
dupa ce am facut astea parca tot nu imi placea ceva si am constatat ca ecu era aproape mort,dupa ce am facut conversia la cutie intr-o seara am ramas fara masa intre motor si carosrie si ecu a avut de suferit,am gasit 3 pini de masa topiti.a trebuit sa renunt la ecu vechi(flash-ul si procesorul au fost supraincalzite si riscam oricand sa ma lase in mers)am luat altul,soft nou,configuratie noua
masina trage mult mai bine decat a fost prima data cand am iesit cu ea dupa primul soft
am achizitionat si un set de roti speedline evo corse pe 17,incaltate cu 205 40,cu ocazia asta ii multumesc lui Alex Miu(logan IL 13 MIU)
am uploadat si cateva poze sa va clatiti ochii
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 18 photos.
Babuta albastra de langa este o 1310 zambetul lui iliescu cum se mai spune pe la noi,are un motor de provenienta clio 2 rs, 170 de caluti.masina este foarte îngrijită
salutare dragi loganisti,vin si eu cu o noutate in ceea ce priveste modelul logan
m-am plictisit de vechea configuratie de 230 de cai si tractiune fata.
in urma cu doua luni m-am apucat fizic de masina inlocuind puntea spate cu una de audi s3 4x4
iar de doua saptamani m-am apucat si de modificarea motorului pe care il aveam pe masina(1.8 20v turbo)..s-au bagat alte biele,alte pistoane,alte supape,alte arcuri de supape,alte axe cu came targetul fiind in jurul valorii de 400 de cai,cu o turbina garrett gt3071r
imi pare rau ca nu am mai multe poze momentan,revin in cel mai scurt timp posibil
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment