My Logan Ph 16 Kys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    problema maree problema aa
    mi se opreste motorul indiferent de turatie ,viteza .dau la automat si nu vrea odata de doaua ori ,porneste si merge foarte bine sta la relanti in 700 rot .se opreste aleatoriu nu are un :program : am schimbat motoras relanti ca facea fite statea in 2000 am pus de origine ,curatat corp clapeta ,senzor turatie ,bobina nu fura scanteie ,bujii schimbate .
    nu stiu ce naiba ar putea fi , cand pun contact se aude pompa , in sarcina trage fara probleme nu da in nas nu merge intrerupt
    mai ma de verificat pompa de benz
    azi am facut si un test injectie totul ok fara probleme am avut chec engine
    df 110 si df106 rateu distructiv si defect functionare convertor catalitic
    sters erori nu se mai aprinde chec engine dar in cont se opreste motorul cand vrea muschiul lui
    AJUTOOOORRR

    Comment


    • #47
      Benzina sau motorina eu il am pe benzina si am avut vreo 5 litri in rezervor si am alimentat de la petrom cu 35 de litri si imi pornea greu ba la a 2 a 3 cheie la semafor imi scadea turatia dadea sa moara si tot asa..

      Comment


      • #48
        pompa de benzina..
        My turbo lag, give your MPI, a chance

        Comment


        • #49
          La fel am patit si eu dar la mine a fost o bujie slaba si pierdea compresie.Incearca sa mai strangi bujiile.

          Comment


          • #50
            Originally posted by ALEX2011 View Post
            La fel am patit si eu dar la mine a fost o bujie slaba si pierdea compresie.Incearca sa mai strangi bujiile.
            exclus face asa dinaunte sa schimb bujiile
            multumesc

            Comment


            • #51
              Masa slaba ,fura curent ,umezeala !
              sigpic
              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

              Comment


              • #52
                M-am uitat si dupa astea nimic (( mai nou mi s-a aprins chec engine iar dar masina merge fara pribleme si nici nu s-a mai oprit asa il las nu ma mai duc la reprezentanta sa dau iar 95lei sa imi bage clipul 10 min si sa sterga eroarea

                Comment


                • #53
                  astazi iar mi s-a oprit in mers pur si simplu
                  maine schimb senzorul de turatie
                  zilele astea iam pus si benzina premium

                  Comment


                  • #54
                    intr-un sfarsit am rezolvat si cu oprirea in mers schimband bobina de inductie "valeo
                    "
                    am mai achizitionat 2 senzori autoleveling renault pentru air ride si pentru faruri mai am de luat 2 sa fie cate unul pe fiecare roata pentru un cat mai bun management . Va urma amortizoare noi fata custom si perne aer fata, spate
                    pe senzori am dat 30 lei bucata
                    de electronica managementului pernelor se ocupa un bun prieten si o sa fie in genul celei de la ACCUAIR E LEVEL cu 3 zone presetate initial si cu posibilitatea modificarii presiuni pe fiecare roata in parte
                    in rest benzina si drum
                    sa dea caldura cat de cat sa schimb si tapiteria la scaunele fata
                    Attached Files

                    Comment


                    • #55
                      astazi am reusit sa leg si proiectoarele la modulul strobo
                      si un mic filmulet cu cele doua moduri de strobo

                      in alta ordine de ideii astazi am schimbat si fisele "preventiv "
                      Last edited by ioniy; 23 January 2015, 21:07.

                      Comment


                      • #56
                        va salut dragi colegi din ciclul ce am mai afacut pe la masina
                        astazi am montat modulul pentru pozitii us style cu posibilitatea reglari intensitatii luminoase de la minim la maxim
                        este facut de un bun prieten al meu cu ajutorul unui microcontroler
                        Attached Files

                        Comment


                        • #57
                          si inca 3 foto cu loganul
                          Attached Files

                          Comment


                          • #58
                            foarte frumoasa masina, spor la modificari in continuare
                            sigpic

                            Broker de asigurari DESTINE

                            Comment


                            • #59
                              si daca tot a plouat ieri am mai" bibilit" cate ceva
                              Attached Files

                              Comment


                              • #60
                                rezervorul de aer are 4 iesiri pentru fiecare roata , una pentru purjare (adica pentru eliminarea apei care se strange cu timpul in el pentru cei ce nu stiu ce este aceea purjare)
                                ,una pentru supapa de siguranta, una intrare aer din filtru regulator si la nevoie mai avem posibilitatea de inca o iesire pentru un eventual furtun pentru umflat roti sau mai stiu eu ce altceva
                                regulatorul de presiune este in jur de 100lei sh il puteti gasi de ex pe olx ,supapa de siguranta 10 atm 20 lei eu am luat-o din Bricostore , conectori pentru tub de 8 precum si alte fitinguri pentru tub :plastic" eu le-am luat de la firma PARKER care are un fel de reprezentanta si la noi in Campina ce este adevarat cam scumpe dar se pot gasi si pe olx ,etc la pret de 3-5 lei bucata
                                -pe fiecare iesire respectiv fiecare roata vor fi montate drosele pneumatice de cale liniare si anume un fel de robinet din care se poate regla debitul de aer care trece prin el precum si sensul acestuia pe care le-am achizitionat de pe olx si sunt SMC
                                - la iesirea fiecarei electrovalve de golire se vor monta de asemena drosele de evacuare cu amortizor fonic pentru a putea regla "viteza de coborare a pernelor " respectiv viteza de iesire a aerului din perne
                                Furtunul de purjare se va scoate in exteriorul masini undeva sub bara spate iar la capatul lui va avea o supapa ca aceea de la roata apesi pe ea si iese aerul cu apa ,carmaz maro , ce se mai atrange pe acolo
                                Pentru teste se va folosi un compresor dedicat perne aer pentru Mercedes iar apoi va fi achizitionat unul sau doaua 380c VIAIR
                                de asemenea "paharul " regulatorului are sistem de purjare
                                Last edited by ioniy; 27 February 2015, 21:44.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google