Salutare la toata lumea.
Povestea incepe cam asa: Dupa vanzarea primului meu Logan, la care am avut jurnal de bord aici, m-am gandit ca ar fi bine sa ii fac jurnal si masinii pe care o detin acum.
Prin aprilie, am vandut primul Logan, varianta Ambiance. Mi se pusese pata pe Opel Astra G, o masina care mi-a scos peri albi si de care nu are rost sa mai pomenesc.
Am pierdut la revanzare, in doua luni cat am tinut-o 850 euro.
Asa am ajuns iar la Logan. Masina unui vecin de-al finului meu, care culmea a vandut-o pentru a cumpara sotiei un Opel Astra H.
Cu masina s-a circulat preponderent in Bucuresti, foarte putine iesiri in afara.
De aceea, are dupa aproape 10 ani, doar 44.000 km.
La momentul cumpararii, avea rugina vizibila la pasajele rotilor din spate, am curatat pana la tabla curata, chituit unde a fost nevoie si vopsita.
Nu are modificari si nici nu cred ca va avea, prefer sa o mentin cat mai stock.
Dupa achizitie a urmat:
-schimb de ulei si filtre
-bujii
-o diagnoza
-reglaj culbutori (multumiri Ionut Buzescu)
-motoras pas cu pas ( Relantiul sta undeva mai jos decat e normal, am crezut ca prin inlocuire mpp se rezolva dar nu s-a rezolvat). Daca aveti idei ce altceva ar trebui verificat ?????
Atasez si cateva fotografii cu masina:
-
Povestea incepe cam asa: Dupa vanzarea primului meu Logan, la care am avut jurnal de bord aici, m-am gandit ca ar fi bine sa ii fac jurnal si masinii pe care o detin acum.
Prin aprilie, am vandut primul Logan, varianta Ambiance. Mi se pusese pata pe Opel Astra G, o masina care mi-a scos peri albi si de care nu are rost sa mai pomenesc.
Am pierdut la revanzare, in doua luni cat am tinut-o 850 euro.
Asa am ajuns iar la Logan. Masina unui vecin de-al finului meu, care culmea a vandut-o pentru a cumpara sotiei un Opel Astra H.
Cu masina s-a circulat preponderent in Bucuresti, foarte putine iesiri in afara.
De aceea, are dupa aproape 10 ani, doar 44.000 km.
La momentul cumpararii, avea rugina vizibila la pasajele rotilor din spate, am curatat pana la tabla curata, chituit unde a fost nevoie si vopsita.
Nu are modificari si nici nu cred ca va avea, prefer sa o mentin cat mai stock.
Dupa achizitie a urmat:
-schimb de ulei si filtre
-bujii
-o diagnoza
-reglaj culbutori (multumiri Ionut Buzescu)
-motoras pas cu pas ( Relantiul sta undeva mai jos decat e normal, am crezut ca prin inlocuire mpp se rezolva dar nu s-a rezolvat). Daca aveti idei ce altceva ar trebui verificat ?????
Atasez si cateva fotografii cu masina:
-
Comment