Un Prestige...MIC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asadar, sambata a fost ziua in care am alocat ceva timp loganului.
    Filtru de aer Mann, inlocuit dupa 14 mii, filtru de polen (tot Mann) ultima inlocuire acum 6 luni, inspectie bujii NGK Iridium; ~60 de mii de km. de functionare.
    Filtrul de aer si-a facut datoria, in spatele acestuia nici urma de mizerie; pozele vorbesc de la sine. Asta inseamna ca ma pot baza si in continuare pe aceste filtre.
    Distanta dintre electrozii bujiilor era undeva la 0,95; s-a facut corectarea la 0,9.
    Filtrul de polen era destul de incarcat, desi nu avea decat 6 luni. A urmat o curatare a zonei filtrului cu ajutorul unui spray, dotat cu un furtunas cu duza; acelasi tratament l-am facut si pe aeratoare.
    Pozele...
    Attached Files
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Imi place ca tii intretinerea din scurt, lucru destul de rar la posesorii romani de masini. Spor la kilometri in continuare !
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • Multumesc Lucian.
        Un consum inregistrat pe ruta Galati-Braila-Urziceni-Bucuresti (tranzit si oprire, prin Colentina-Obor-Universitate-Romana-B.dul Dacia si iesire prin Cotroceni-Maniu spre A1)-Pitesti-Rm. Valcea-Novaci-Transalpina-Tg-Jiu-Baia de Arama-Herculane. Din Herculane vizite la obiectivele din zona-Orsova-Severin-Dubova-Ieselnita-Anina-Resita.
        Intoarcerea prin Craiova-Slatina-Pitesti-Bucuresti (tranzit si oprire prin Maniu-Cotroceni-Eroilor-Unirii-Dudesti-Dristor-Pallady si iesirea spre A2)-Slobozia Braila-Galati; AC, in functiune cam 60% din totalul km.
        Peste 2000 km, pe parcursul unei saptamani, timp in care Loganul si-a facut cu brio treaba si evidentiez de cate ori am ocazia, motorul de 105cp, poate una dintre cele mai bune motorizari pe benzina de pe Logan.
        Dupa 8 ani de exploatare si 106 mii de km parcursi cu aceasta motorizare, imi permit sa-mi laud masina; e Logan.

        Ultima poza, de calitate redusa e facuta cu telefonul pe A2, in drum spre Pitesti si sincer in afara de basul destul de ridicat al motorului, n-am avut vreo clipa sentimentul de insecuritate si credeti-ma sunt destul de responsabil.
        Attached Files
        Last edited by IancuMIC; 30 August 2016, 22:29.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • si eu sunt la fel de multumit de masinuta, tot ph2, un pic mai tinerica ca a ta si la varsta (7 ani jumate) si laa rulaj (85 de mii) si la fel am o parere f buna despre produsul meu particular

          drumuri line si multi km in continuare

          masini f bune loganurile astea ph2, cele care au fost facute cum trebuie


          la vremea lansarii faceliftului, jurnalistii auto spuneau despre loganu 1.6 16v ca e supra motorizat, in sensul in care motorul e peste posibilitatile masinii (ale sasiului adica)

          am mers odata cu un 1.6 16v si a trebuit tot timpu sa ma uit la vitezometru, sa nu sar de 140 de fugit fuge destul de repede
          Last edited by cristi....; 30 August 2016, 22:54.

          Comment


          • Si tu sa te bucuri pe deplin de masina Cristi.
            ...
            Sigur 16v nu e avion, dar nu te lasa la greu. Cine conduce frecvent aceasta motorizare stie ce spun; nu e suficient sa mergi cativa km, ca sa-ti faci o parere.
            Mergeam marti pe A1, eram putin in intarziere (se poate vedea ora) datorita traficului din Bucuresti(pe Carol am facut jumatate de ora pana la Universitate) si am fortat un pic vigilenta radarelor ; cu motorul la 3500 rpm, primeai raspuns prompt la cea mai mica apasare a pedalei de acceleratie; deh E4. La dCi e o mica intarziere, din cauza normei E5.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Ultima poza cu Vitezometrul , erai in tr. V nu ?
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Da. La 140 am 4000rpm.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • "Propulsorul 1,6 16v ne-a lăsat de la început o impresie de maşină supramotorizată. Da, nu prea aţi auzit termenul acesta, dar să vă explic. Performanţele benzinarului sunt pur şi simplu peste ţinuta de drum a maşinii, uşurinţa cu care accelerează te îmbie să conduci într-un ritm alert. Şi sunetul motorului face acelaşi lucru, izolarea fonică nefiind chiar foarte reuşită. Greutatea redusă a maşinii contribuie la obţinerea reprizelor foarte bune dar combinată cu suspensia moale, îndreptate în mod clar spre confort, poate duce la o ţinută de drum care nu se pretează unui mers sportiv.
                  Aşadar, aveţi putere pentru depăşiri, dar nu va aventuraţi prea tare prin curbe, pentru că maşina nu este făcută pentru aşa ceva. Ci pentru a vă transporta de la A la B în deplin confort. Şi o face foarte bine"

                  sursa: http://www.pro motor.ro/teste-auto/test-in-premiera/dacia-logan-facelift-primele-impresii-la-volan-2776772/pag3

                  eu am mers cu masina cuiva pe autostrada si ma tot imbia sa accelerez peste 140, mai bine zis greutatea piciorului era un pic cam prea mare ca sa-l las complet pe acceleratie.. de asta ma tot uitam pe ceasuri

                  la ineput mi-a parut rau ca nu am ales motorizarea asta, dar in 7 ani jumate am invatat mai bine motorul de 1.4 si sa-l exploatez corespunzator a.i sa fac fata majoritatii situatiilor de trafic extraurban
                  Last edited by cristi....; 31 August 2016, 00:08.

                  Comment


                  • E corect ce se spune in articol; chiar foarte corect.
                    Am avut 4 ani si 1,4; asa cum spui si d.ta, trebuie sa ajungi sa-ti cunosti foarte bine masina si limitele ei. Daca exagerezi sau supralicitezi, ajungi la stiri
                    16v e mai zgomotos decat 1,4 la turatii de peste 3700-4000rpm, sau cel putin asta am perceput eu, un bass mai accentuat la k4m si implicit probleme in receptionarea postului de radio dorit, fara o ajustare a volumului.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • asa mi s-a parut si mie in privinta zgomotului insa aici e o discutie in pic mai complexa, in speta legata de traseul de evacuare, camerele de detenta etc care amortizeaza mult mai bine zgomotele la 16v decat la 8v care le are prea mici

                      e un topic pe celalalt forum cu unii care au facut masuratori peste masuratori legat de astea un alt avantaj in privinta zgomotului la 16v e prinderea motorului, support hidroelastic vs support...cam bleg la 8v, in orice caz nu hidro

                      etc

                      Comment


                      • Ieri am pus si eu rotile de iarna cu anvelope Semperit Speed Grip. Cu ocazia pregatirii pentru "iernat", am constata ca anvelopele de vara Conti Eco5, montate in sept 2013, ar mai merge un sezon, maxim doua; depinde de nr. de km. Cele de iarna deja au 5 ani. Doua seturi de anvelope (vara+ iarna), ma duc usor 2200 lei; descaltat cele vechi, incaltat, echilibrat.
                        Se configureaza tot mai clar, un set de all-season premium; Vector 4 sau Crossclimate.
                        Inspectie discuri (dupa ~109 mii, culmea nu au ajuns la pragul de uzura, care reclama inlocuire), culise etrier, jocuri articulatii (prin metoda consacrata), tamburi (fara demontare, doar invartire si ascultare).
                        A urmat completarea lichidului pentru stergator, cu solutie pentru iarna, masurare punct inghet lichid racire (-36*C) si test baterie; SOH 92%.
                        Anul viitor, va urma inlocuire a doua distributie, antigel, lichid frana, ulei cutie. Ultima inlocuire, nov. 2011 la 54 de mii.
                        Sa vina iarna, asadar.
                        Last edited by IancuMIC; 13 November 2016, 16:23.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Originally posted by IancuMIC View Post
                          ma duc usor 22 mii lei
                          ce masina ai?

                          Comment


                          • Am corectat; 22 milioane lei vechi
                            Scuze.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Daca cei 22 de mii de lei sunt lei vechi, e foarte convenabil. Daca sunt lei noi este exorbitant de scump.

                              Comment


                              • Pai, era vorba de 2 randuri de anvelope; unul de iarna unul de vara.
                                Clar nu voi lua dedicate fiecarui sezon, avand in vedere cat circul efectiv pe drumuri cu zapada, gheata sau polei, iar chestiunea cu...de la 7*C se recomanda anvelope de iarna... mai lasati. La temperatura asta sa fie uscat; daca ploua, asa cum am mers astazi de la Focsani spre Tisita, va spun ca pe carosabil cu apa, preferi oricand anvelope de vara.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google