Un Prestige...MIC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Putina intretinere.
    Attached Files
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Foarte frumos.

      Comment


      • la ce ai folosit wurth?
        sigpic

        Comment


        • La balamale, broaste usi, capote.
          Foarte buna vaselina; formeaza o pelicula aderenta, greu de sters.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Vaselina aia ai testat-o si pe tiranti (opritor usi)?

            Logan-ul vechi, dupa 160k km a inceput sa scartaie la doua usi si astfel trebuie sa ung tirantii periodic dar imi trebuie ceva mai rezistent.
            Dupa cum spui vaselina asta ar trebui sa fie ok.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Am folosit-o si pe opritori; este exact ce trebuie.


              Dar vezi ca daca ai o pocnitura la inchidere/deschidere usa e o problema la opritor; asta nu se rezolva cu vaselina. Opritorul are doua bucsi, care odata uzate produc acea trosnitura.
              Last edited by IancuMIC; 19 June 2017, 09:21.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • `poc` inca nu face, doar scartaie periodic. Pana acum le-am `uns` (vorba vine) cu WD40 dar acesta nu rezista.

                Am sa incerc cu vaselina asta si eventual si pe la celelalte elemente cum ai facut si tu.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Daca o folosesti, sa ai grija sa protejezi zonele alaturate piesei pe care doresti sa o lubrifiezi; nu ataca vopseaua, in schimb pelicula se sterge foarte greu, eventual cu un solvent usor sau apa calda.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Mersi de sfaturi :-)
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • mi-e dor de intalnirile pe care le faceati acum ani de zile. aflam multe lucuri la acele intalniri
                      sigpic

                      Comment


                      • MIC ul a adunat, 118 000km.
                        Intre timp a primit o noua distributie; a doua dupa aia de prima echipare, un kit accesorii, pompa apa, bielete directie, bucsi bara stabilizatoare si bielete antiruliu.
                        Bieleta de directie dreapta avea un joc mic (am decis sa le inlocuiesc pe ambele), bucsele de la bara faceau un pic de zgomot la mersul cu viteza mica pe macadam, iar bieletele antiruliu am decis sa le inlocuiesc dupa demontarea barei stabilizatoare.
                        Dupa 14 850km, K4M ul a primit si un schimb de ulei; evident Ravenol SSL 0w40, filtru de aer si habitaclu, precum si o igienizare a instalatiei de AC.
                        ...
                        In weekend-ul trecut m-am hotarat sa fac un lucru pe care l-am tot amanat; o inspectie si evident o desprafuire la tamburilor.
                        Scule necesare; o cheie tubulara de 30, un prelungitor, o pensula, cateva lavete, un spray dedicat si evident vointa. E foarte utila o sursa de aer comprimat; daca nu e, merge si fara. Eu am folosit, pentru ca am avut, o presa; n-am vrut sa bat cu ciocanul sau sa fortez cu levierele sau surubelnite mecanice, in aparatoarea tamburilor. Va asigur ca in lipsa presei, se poate si fara; cu un pic de insistenta si atentie.
                        Foarte important sa nu atingeti sau sa loviti prea tare, senzorul ABS; de asemeni, mare atentie la strangerea piulitei dupa montarea tamburilor. Manualul spune ca se strange la 175Nm; daca ne gandim ca prezoanele de la roti se strang la ~100Nm, atunci va imaginati de ce e necesar prelungitorul. Tot cu aceasta ocazie aveti posibilitatea sa verificati daca parghia de la cablul frana de mana functioneaza corect, precum si reglajul sabotilor. Eventual puteti ajusta, daca sistemul nu-si face singur treaba.
                        Pozele, asadar.
                        Attached Files
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • O gresare a punctelor de sprijin, a sabotilor pe taler si pe cilindru ai facut? In caz contrar fa-o, altfel iti apar acele scartaituri de cate ori franezi.
                          KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                          Comment


                          • N-am gresat absolut nimic. La ce mizerie sa aduna acolo (vezi poza 2), nu cred ca e o combinatie reusita, vaselina cu praful de la ferdodouri. M-am limitat doar sa fac "luna" acolo.
                            Nici inainte nu aveam zgomote la franare, din zona tamburilor; acum, nici atat.
                            Om vedea.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Pentru ca am avut ceva timp disponibil, o bere rece in preajma, mi-am propus sa inspectez cilindrii de frana spate. E drept ca un indiciu a ce voi gasi acolo aveam, pentru ca de cateva zile tamburul dreapta se cam incalzea; fara zgomote suspecte.
                              Ce am gasit, dupa ~9 ani, e usor de anticipat. Pistonasele de la cilindrul din drepta nu erau blocate dar se retrageau cam greoi.
                              Asa ca am procedat la o curatare si gresare. Garniturile de frana ale pistonaselorlor se prezentau ok, adica nu scapau lichid de frana dincolo de ele (se observa cand se intampla asta, pentru ca lichidul de frana ajunge in burdufurile de protectie ale pistonaselor).
                              De aerisit am aerisit fara pedala; slabit aerisitorul in care am montat un furtunas si am lasat sa curga cateva minute.
                              S-ar fi meritat si un schimb de lichid de frana, dar cum se cam incalzise afara, am hotarat sa aman pe altadata.
                              Scule necesare.
                              Tubulara de 30, fixa de 11, pentru desfacere coducta frana, inelara cu cot de 10, pentru demontare surub de M6 ce fixeaza cilindrul receptor, cheie tubulara de 8 (aia de o stiu vechii dacioti, cu gaura pentru eliminarea lichidului cand se facea aerisire si pe care n-am aruncat-o), patent pentru scoaterea saibelor ce tin sabotii, un furtun din PVC cu interior de 5-6 mm, o bucatica de lemn de brad, o foaie de smirghel de apa si evident lichid de frana.
                              Testul a fost trecut; la intoarcere, duminica spre Galati, tamburul cu pricina nu se mai incalzea exagerat; calduti sunt oricum ambii, ca si discurile de fata; temperatura masurata cu pistolul de pirometrie.
                              Cu aceasta ocazie s-a imobilizat si cablul de frana despre care tot spunea Streulea intr-un tutorial, ca facea oarecare zgomot si era agresat de tablele alea prin care trece. Mi-am adus aminte si am rezoLvat treaba.
                              Pozele, prin urmare.
                              Attached Files
                              Last edited by IancuMIC; 4 July 2017, 14:29.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Vreme frumosa, in ciuda avertizarii meteo asa ca...
                                Imi propusesem de ceva timp sa verific starea bujiilor; dupa mai bine de 80 de mii, constat ca ma pot baza pe ele pana anul viitor cand, probabil le voi inlocui.
                                Am corectat un picut gap ul; 0,9 au fost din prima zi, dupa ce initial ele au venit cu 0,8.
                                Uleiul, face ce stie el mai bine.
                                Dupa ~9 ani, MIC ul nu da semne de oboseala.
                                Attached Files
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google