Originally posted by crististreulea
View Post
sunt mandru cu golanul meu
Collapse
X
-
Fa mai lunga cursa la telescop, ca tie ti-l trage in interior din partea cu telescopul pt ca e prea tensionat, e prea din scurt, scuze exprimarea, incearca eventual sa pui o bucatica de tabla de cativa mm acolo unde e prins in spatele bachetei si ar trebui sa rezove problema. Daca vrei te las sa-mi tiganesti mie locasele alea unde vin proiectoarele, numai sunt tare curios cum putem prinde plasa acolo...No, apoi blana
Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste
Comment
-
@tomu: nu ating deloc jantele, n-au cum, sint pe 16". Cel mult pot atinge cauciucurile daca sint prea mari
205/55/16 la mine nu ating deloc niciunde, incarcat/gol se comporta la fel.
Originally posted by valeriuciprian View PostA iesit super misto partea fata... dar la spate mai ai de munca....Amortizorul vad ca nu iti arunca tare portbagajul...Deci de aicea deduc faptul ca nu forta lui de impingere iti torsioneaza portbagajul ci faptul ca la inchidere cursa lui trebuie sa fie mai mare...Te-ai bagat in portbagaj sa vezi daca la inchidere mai ramane loc de inchis sau telescopul e inchis la maxim?
Referitor la calculator...Ce anume ti-ai cumparat?Tabloul de bord?Daca da de unde...
CB l-am luat de la ciprishor, mi-a trimis "integratul" care rezolva problema . Are si o pagina cu detalii aici
Originally posted by lau_swat View Post...Trage in interior din partea cu telescopul pt ca e prea tensionat, e prea din scurt...
Daca vrei te las sa-mi tiganesti mie locasele alea unde vin proiectoarele, numai sunt tare curios cum putem prinde plasa acolo...
cit despre tiganit, hai la tata ca te rezolva . Sper ca ai observat ca nu am plasa! Prea complicat sa pun plasa, imi place cum e vopsit
Originally posted by SUPERCAR View PostLa cate rpm schimbi in oras treptele de viteza?
la plecarile din intersectii, semafor etc., schimb pe la 2.200-2.400rpm. Daca ma grabesc sar bine de 3.000 rpm. Plec mai tare tot timpul, nu ma rog de ea. Dar cind ajung pe la 50km/h nu ma mai grabesc, accelerez progresiv si stau in 1.700-1.800rpm. Din cauza asta scot consum mediu 5% in oras. Dar asta doar dupa ce am pus CB.
inainte de CB scoteam media 6% si schimbam la 2.300-2.500rpm, mergeam mai mereu pe la 2000rpm si acceleram sportiv de fiecare data.
la accelerat sportiv imi afiseaza in treapta 1 si 2 consumuri de 11-14%.
la accelerat progresiv nu depasesc 9-10% in treptele 1 si 2.
Originally posted by felixb View PostVreau si eu telescop la porbagaj dupa ce rezolvi problema cu torsiunea...Sa traiesti Cristi si spor la tunarit
multam felix!Originally posted by Christnacht View PostImi place loganelu .Spor la tunat
multam ChristnachtOriginally posted by felixb View PostMie nu imi place...
circotasule . tie ciuda ca am deflectoare rosii. daca le vrei, le pun la mesagerie si a doua zi le ai. cadou de la mineOriginally posted by andrei View PostNici mie, nu vezi cum arata rabla aia de Logan?
ma taci ca ma pun cu pulanu pe tineLast edited by crististreulea; 10 July 2008, 23:41.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
Efectul de inchidere si dechidere a portbagajului cu telescoape e super, pacat de arcuirea aia a capotei, poate ii dai de cap cumva.
Bine ca ti-ai pus CB, si eu tot de la Chiprishor il am si e mult mai bine cu el, si mi-e mi-a scazut cam cu 1 litru consumul cand l-am pus (la oras). Dar vezi ca dupa remapare ai o mica eroare fata de consumul de pe CB si ce bagi la pompa, la mine erorile variaza intre 0,2 - 0,4l in plus la pompa. Am mai simtit o scadere a consumului dupa revizia de 20.000 cand am pus ulei Castrol 5W40 si acum am pe CB in oras 4.5 dar ma cam chinui sa o tin asa si merg cam subturat, totusi inainte de uleiul asta nu am reusit sa scad sub 5 cat m-am chinuit, iar diferenta daca merg totusi mai sportiv si nu o subturez e de maxim 0,5 litrii.
Bara de MCV mai zic o data ca vine super, vopseaua aia in jurul proiectoarelor da bine.
So, spor la modificari.Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
-
Au inceput să apară probleme la loganul meu, mai exact, la injecţie . 42.000km la bord
acum 2 săptămini a inceput să-mi trepideze maşina tare de tot la relanti, cînd e rece motorul. Aşa tare tremură că mi se face rău de la stomac de-mi vine să dau la raţe dacă prind de 3-4 ori roşu la semafor
Am fost la autocardo, le-am explicat si a rămas maşina la ei 3 zile ca să testeze şi să rezolve problema.
în a treia zi m-au sunat că au rezolvat problema şi să mă duc după ea. Mi-a explicat că au luat legătura cu cei de la Piteşti şi au rescris softul şi că s-a rezolvat problema.
Înainte să merg la garanţie cu ea, am pus calculatorul stok înapoi şi s-a comportat identic, deci clar nu rezolva o resoftare problema.
Aşa că azi o duc din nou la ei... Mecanicul îmi spunea zilele trecute că o să umble la injectoare de data asta... O să văd ce urmează...Last edited by crististreulea; 1 October 2008, 08:57.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
Dupa ce a stat 3 zile la ei au concluzionat ca este softul de vina si l-au rescris. Evident ca nu era de la soft.
am dus-o din nou si dupa inca 7 zile au concluzionat ca este de la suportul motor. Au pus unul nou si am scapat de trepidatii.
ce ma bucur ca nu era de la injectie. Oricum am avut morcovul bine infiptDaca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
E inca ECU stoc, am ridicat masina joi si am mers direct la servici, de la servici la chef si ajuns acasa pe la 2 dimineata. A doua zi direct la servici si iarsasi la chef, continuarea. Draq o mai avut chef de schimbat ECU
softul stock e de toata jena, mie scirba sa merg cu masina... Ca sa nu pun ca mi-a crescut consumul, nu reusesc sa scot media sub 6,4%
cu remapare am avut media 5,1% la aprox 140 litri consumati. Deci chiar e o diferenta.
am crezut ca e vreo eroare de la piciorul meu, dar nu e!
remapat mergeam in oras in treapta 4 50-60km/h cu consumul sub 3%, stock nu reusesc sa scad sub 3,8% in aceleasi conditii
diferentele sint enorme la consum/putere, indubitabil azi pun la loc ECU softatDaca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
Bine ca ai pus la loc UCE-ul vechi, ca altfel dadeau vina pe puterea marita, si de aia s-a rupt suportul motor. Si cam asta era si adevarul, din cauza asta s-a rupt.
Comment
Comment