sunt mandru cu golanul meu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by crististreulea View Post

    avind loganul din 2006, inca mai erau cu consum instant, asa ca am platit 76lei pe un Calculator Bord si acum am consumul linstant. Beton!
    imi pot controla acceleratia si merg prin oras cu 55km/h la un consum de 3.4%. Media 4.9%-5% in oras.
    La cate rpm schimbi in oras treptele de viteza?

    Comment


    • Fa mai lunga cursa la telescop, ca tie ti-l trage in interior din partea cu telescopul pt ca e prea tensionat, e prea din scurt, scuze exprimarea, incearca eventual sa pui o bucatica de tabla de cativa mm acolo unde e prins in spatele bachetei si ar trebui sa rezove problema. Daca vrei te las sa-mi tiganesti mie locasele alea unde vin proiectoarele, numai sunt tare curios cum putem prinde plasa acolo...
      No, apoi blana
      Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
      ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

      Comment


      • Aceeasi modificare am vrut sa o fac si eu cu jantele...Tuxedo de pe megane, dar era teapa, o janta era indreptata nasol...Si ma pacalea...
        ating pe undeva ? Sau se potrivesc bine ? La gropi...In capatul volanului ?!?!

        Comment


        • @tomu: nu ating deloc jantele, n-au cum, sint pe 16". Cel mult pot atinge cauciucurile daca sint prea mari
          205/55/16 la mine nu ating deloc niciunde, incarcat/gol se comporta la fel.

          Originally posted by valeriuciprian View Post
          A iesit super misto partea fata... dar la spate mai ai de munca....Amortizorul vad ca nu iti arunca tare portbagajul...Deci de aicea deduc faptul ca nu forta lui de impingere iti torsioneaza portbagajul ci faptul ca la inchidere cursa lui trebuie sa fie mai mare...Te-ai bagat in portbagaj sa vezi daca la inchidere mai ramane loc de inchis sau telescopul e inchis la maxim?
          Referitor la calculator...Ce anume ti-ai cumparat?Tabloul de bord?Daca da de unde...
          multam de aprecieri valeriu. urmeaza si spatele sa modelez cite ceva. Telescopul are forta, chiar e prea tare. Ca sa-l comprim, trebuie sa ma las cu toata greutatea mea(70kg). Din cauza asta se torsoneaza capota, forta cu care impinge e foarte mare . nu se comprima pina la capat, ami ramine inca 1cm toleranta. Doar ca nu impinge brusc, efectiv asa incet merge si daca nu este montat. Si eu m-am gindit la problema cu spatiul de bagaje, totusi nu cred ca ocupa chiar asa mult loc si ma pot obisnui cu ideea . Daca nu rezolv problema cu torsionarea, il dau jos
          CB l-am luat de la ciprishor, mi-a trimis "integratul" care rezolva problema . Are si o pagina cu detalii aici


          Originally posted by lau_swat View Post
          ...Trage in interior din partea cu telescopul pt ca e prea tensionat, e prea din scurt...
          Daca vrei te las sa-mi tiganesti mie locasele alea unde vin proiectoarele, numai sunt tare curios cum putem prinde plasa acolo...
          cind inchid capota, telescopul nu e comprimat la maxim, mai are inca 1cm toleranta. In film se vede ca nici macar nu se ridica capota pina la capat din cauza asta. Nu este nevoie de distantiere, pot jongla din mutarea prinderii mai sus sau mai jos(pe traversa de linga bancheta.
          cit despre tiganit, hai la tata ca te rezolva . Sper ca ai observat ca nu am plasa! Prea complicat sa pun plasa, imi place cum e vopsit


          Originally posted by SUPERCAR View Post
          La cate rpm schimbi in oras treptele de viteza?
          sint foarte hotarit sa fac un film si pe tema asta, imi trebuie doar timp.
          la plecarile din intersectii, semafor etc., schimb pe la 2.200-2.400rpm. Daca ma grabesc sar bine de 3.000 rpm. Plec mai tare tot timpul, nu ma rog de ea. Dar cind ajung pe la 50km/h nu ma mai grabesc, accelerez progresiv si stau in 1.700-1.800rpm. Din cauza asta scot consum mediu 5% in oras. Dar asta doar dupa ce am pus CB.
          inainte de CB scoteam media 6% si schimbam la 2.300-2.500rpm, mergeam mai mereu pe la 2000rpm si acceleram sportiv de fiecare data.

          la accelerat sportiv imi afiseaza in treapta 1 si 2 consumuri de 11-14%.
          la accelerat progresiv nu depasesc 9-10% in treptele 1 si 2.

          Originally posted by felixb View Post
          Vreau si eu telescop la porbagaj dupa ce rezolvi problema cu torsiunea...Sa traiesti Cristi si spor la tunarit

          multam felix!
          Originally posted by Christnacht View Post
          Imi place loganelu .Spor la tunat

          multam Christnacht
          Originally posted by felixb View Post
          Mie nu imi place...

          circotasule . tie ciuda ca am deflectoare rosii. daca le vrei, le pun la mesagerie si a doua zi le ai. cadou de la mine
          Originally posted by andrei View Post
          Nici mie, nu vezi cum arata rabla aia de Logan?

          ma taci ca ma pun cu pulanu pe tine
          Last edited by crististreulea; 10 July 2008, 23:41.
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • Efectul de inchidere si dechidere a portbagajului cu telescoape e super, pacat de arcuirea aia a capotei, poate ii dai de cap cumva.
            Bine ca ti-ai pus CB, si eu tot de la Chiprishor il am si e mult mai bine cu el, si mi-e mi-a scazut cam cu 1 litru consumul cand l-am pus (la oras). Dar vezi ca dupa remapare ai o mica eroare fata de consumul de pe CB si ce bagi la pompa, la mine erorile variaza intre 0,2 - 0,4l in plus la pompa. Am mai simtit o scadere a consumului dupa revizia de 20.000 cand am pus ulei Castrol 5W40 si acum am pe CB in oras 4.5 dar ma cam chinui sa o tin asa si merg cam subturat, totusi inainte de uleiul asta nu am reusit sa scad sub 5 cat m-am chinuit, iar diferenta daca merg totusi mai sportiv si nu o subturez e de maxim 0,5 litrii.
            Bara de MCV mai zic o data ca vine super, vopseaua aia in jurul proiectoarelor da bine.
            So, spor la modificari.
            Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
            http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

            Comment


            • Si a mai trecut un prag golanul
              Attached Files
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • Cool!!! A trecut de ora 19:40!!!

                Comment


                • Au inceput să apară probleme la loganul meu, mai exact, la injecţie . 42.000km la bord
                  acum 2 săptămini a inceput să-mi trepideze maşina tare de tot la relanti, cînd e rece motorul. Aşa tare tremură că mi se face rău de la stomac de-mi vine să dau la raţe dacă prind de 3-4 ori roşu la semafor
                  Am fost la autocardo, le-am explicat si a rămas maşina la ei 3 zile ca să testeze şi să rezolve problema.
                  în a treia zi m-au sunat că au rezolvat problema şi să mă duc după ea. Mi-a explicat că au luat legătura cu cei de la Piteşti şi au rescris softul şi că s-a rezolvat problema.
                  Înainte să merg la garanţie cu ea, am pus calculatorul stok înapoi şi s-a comportat identic, deci clar nu rezolva o resoftare problema.
                  Aşa că azi o duc din nou la ei... Mecanicul îmi spunea zilele trecute că o să umble la injectoare de data asta... O să văd ce urmează...
                  Last edited by crististreulea; 1 October 2008, 08:57.
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • S-a rezolvat ceva cu golanasul?
                    No, apoi blana
                    Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
                    ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

                    Comment


                    • Dupa ce a stat 3 zile la ei au concluzionat ca este softul de vina si l-au rescris. Evident ca nu era de la soft.
                      am dus-o din nou si dupa inca 7 zile au concluzionat ca este de la suportul motor. Au pus unul nou si am scapat de trepidatii.
                      ce ma bucur ca nu era de la injectie. Oricum am avut morcovul bine infipt
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • Poveste cu happy end!!!
                        Ma bucur mult ca n-a fost alta belea.
                        Auzi si acum ce soft ai? Ala normal de 65 cp? Sau...? (sa stiu daca fac vreun test cu tine... ))))) )

                        Comment


                        • Frumoasa masina domnu` cristi...Si cum a intrebat si Tavi...Ce soft ai acu?
                          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                          Comment


                          • Are iar ala de 85. Ma gandesc ca n-a fost nebun sa nu puna inapoi ecu-ul softat
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • E inca ECU stoc, am ridicat masina joi si am mers direct la servici, de la servici la chef si ajuns acasa pe la 2 dimineata. A doua zi direct la servici si iarsasi la chef, continuarea. Draq o mai avut chef de schimbat ECU
                              softul stock e de toata jena, mie scirba sa merg cu masina... Ca sa nu pun ca mi-a crescut consumul, nu reusesc sa scot media sub 6,4%
                              cu remapare am avut media 5,1% la aprox 140 litri consumati. Deci chiar e o diferenta.
                              am crezut ca e vreo eroare de la piciorul meu, dar nu e!
                              remapat mergeam in oras in treapta 4 50-60km/h cu consumul sub 3%, stock nu reusesc sa scad sub 3,8% in aceleasi conditii
                              diferentele sint enorme la consum/putere, indubitabil azi pun la loc ECU softat
                              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                              Comment


                              • Bine ca ai pus la loc UCE-ul vechi, ca altfel dadeau vina pe puterea marita, si de aia s-a rupt suportul motor. Si cam asta era si adevarul, din cauza asta s-a rupt.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google