GuGu SL10 :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ms baieti,
    O sa am grija de ea
    Multa sanatate !

    Comment


    • #17
      Felicitari pentru achizitie! Multi km fara evenimente!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

      Comment


      • #18
        ca Dacia ne lasa cu 205/55/R16
        Poate 195/55/16 ca 205 e doar la stepway.
        Si la VW vopseaua la motor e mai putina, ca doar e suprafata B, nu o vede cleintul zilnic/
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #19
          Einstein, ai dreptate. Am presupus ca va scrie la fel si-n CIV, dar se pare ca nu apare 205/55/R16 acolo. Inca nu mi-a venit cartea masinii, dar mai mult ca sigur nu o sa apara.

          Originally posted by TVM View Post
          Felicitari pentru achizitie! Multi km fara evenimente!
          Multumesc la fel TVM
          Last edited by 77sky; 7 December 2014, 01:04. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            Deh, nu scrie nici in certificatul de omologare, nu scrie nici in CIV. Oricum e mai bine decat cu 185/65 in mod sigur.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #21
              Gugu e un pas inainte la dacia ca ai clima.....am ramas impresionat cind am vazut ca au pus butoanele de deschidere geamuri pe manierul usii de la sofer.
              La motor nu conteaza cum e vopsita....acolo ai stratul ala alb de protectie peste care e data mai putina vopsea....dar credema ca nu are importanta.
              De ce nu ai optat pentru un 0.9 tce? Bateria de 40A e subdimensionata pentru electronica de pe masina....ai destul loc acolo sa-ti iei una de 60A.
              Last edited by usr1; 6 December 2014, 22:40.

              Comment


              • #22
                SL 10 nu avea disponibil motorul 0.9 tce.

                Comment


                • #23
                  Doar două motorizări au fost disponibile pentru SL10: 0,9 TCe 90Cp şi 1,5 dCi 75Cp.

                  Comment


                  • #24
                    @Ampt & all: L52 SL10 are numai 75CP din 1,5dCi sau 1,2 16v (D4F732), TCe a fost indisponibil.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #25
                      @t0rquemada: Corect, scuze pentru confuzia creată!

                      P.S Am citit atât de mult în după-amiaza aceasta pe forumul Reno despre motorul 0,9 TCe, încât am rămas cu el în minte.

                      Comment


                      • #26
                        Felicitari pt noua achizitie ! Vopseaua e superba , sa ai grija de ea si sa te poarte fara griji multi km ..... esti multumit de motorasul asta de 1.2 ?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by t0rquemada View Post
                          @Ampt & all: L52 SL10 are numai 75CP din 1,5dCi sau 1,2 16v (D4F732), TCe a fost indisponibil.
                          Foarte corect.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by usr1 View Post
                            Gugu e un pas inainte la dacia ca ai clima.....am ramas impresionat cind am vazut ca au pus butoanele de deschidere geamuri pe manierul usii de la sofer.
                            La motor nu conteaza cum e vopsita....acolo ai stratul ala alb de protectie peste care e data mai putina vopsea....dar credema ca nu are importanta.
                            De ce nu ai optat pentru un 0.9 tce? Bateria de 40A e subdimensionata pentru electronica de pe masina....ai destul loc acolo sa-ti iei una de 60A.
                            Sunt sigur ca cei de la Dacia au gandit amperajul si toata electronica. Dar sa stii ca iti dau dreptate, am avut un ambiance inainte si avea de 60A ... atasat poza, nu se vede bine dar va zic eu ca era de 60 - va dati seama si dupa dimensiunea ei .
                            SL10 vine doar cu 1.2, 75 CP si 1.5, 75 CP deci nu puteam alege acel 0.9 - si sincer nici nu ma atrage acest motor...
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by emilemy View Post
                              Felicitari pt noua achizitie ! Vopseaua e superba , sa ai grija de ea si sa te poarte fara griji multi km ..... esti multumit de motorasul asta de 1.2 ?
                              da, foarte multumit ! multumesc ! Daca treci de 2,500 - 3,000 ture si-i dai in gura -> ei bine, mie imi place ce se intampla
                              Merg in oras, in linie dreapta cu 45-50 la ora in treapta a4a cu 5,5 - 6l consum si asta iarna...Cand n-o folosesc, doarme in garaj.
                              Bara stabilizatoare ( care se vede si-n poza #17 ) schimba foarte mult modul in care vireaza si felul in care sta pe sosea. La ambiance nu aveam aceasta bara si cand faceam stanga dreapta se balanganea ...
                              Dar hai sa vorbim si despre ce nu-mi place : 800m din drumul spre servici e plin de gropi, bombardat ce mai ... Oameni buni, cu masina asta ma simt ca-n caruta cand trec prin gropile alea, parca are arcuri de tractor ...

                              Va urez tuturor multi km fara incidente si sanatate ! Daca e ceva, sunt aici
                              Last edited by GuGu21; 12 December 2014, 20:55.

                              Comment


                              • #30
                                Verifica presiunea in pneuri ! Ar trebui sa ai 2.0 bar sau maxim 2.2 !

                                Fumoasa culoare. De departe cea mai aratoasa versiune de Logan e editia limitata 10 ani. Si in cartier la mine este unul si arata foarte foarte bine.
                                Logan GPL 1.4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google