MS 25 KZS Prestige 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nici o data nu m zis ca cele din fata au fost omologate. Numai cele din spate. M-au intrebat de hartie la ITP si am zis ca am in masina dar n-au vrut sa vada sa uitat la stampile pe fiecare geam (unde era) si atat a zis ca masina e ok.

    Comment


    • #47
      Asta era problema...daca era sa fie omologate nu stiu cum de puteai sa renunti asa usor

      Comment


      • #48
        pfooooaiii si eu trebuie sa ma duc la ITP ca imi expira acuma si parca vad ca tot asa patesc ca si la m ine ii inchisa pe fata ....bine mie nu mi se pare dar ce sa faci la noi legile is facute asa sa fie vom vedea si asa sunt altii care au o folie pe fata de nu vezi nimic dar pe aia nu ii intreaba nimeni

        Comment


        • #49
          S-o stapanesti sanatos si fara probleme.
          Imi pare rau despre faza cu folia dar cred ca acum te-ai invatat ca nu tot ce-i ieftin e si profitabil!
          Interesanta faza cu plafoniera dar am o curiozitate... pe timp de noapte, la un drum mai lung, nu te deranjeaza la condus daca cel din dreapta o aprinde? Mi se pare prea puternica lumina.
          :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

          Comment


          • #50
            sal frumos golanu...ce faci cu stopurile le mai pui!?
            bafta

            Comment


            • #51
              @ donpedro Nu te teme nu toate lumea are un astfel de "noroc". Daca era numai tipul de la ITP asi fi trecut si eu cu folia numai ca a venit RAR-ul. Dar asta nu osa se intimple cu fiecare logan care are folie pe fata. (Sper)

              @ Cobra7 Nu pot sa zici ca tot ce-i ieftin e si profitabil pentru ca din puct devedere calitativ n-am nimic cu folia si nici politai nu miau oprit pentru folie din aceasta cred ca nu era atat de inchisa. Dar lege e lege si ne f...e unde ne doare mai mult.

              In legatura cu plafoniera. Plafoniera la mine numai atunci este aprins cand urc sau cobor din masina foarte rar se intimpla sa aprind plafoniera in timp de noapte. Daca este aprins foarte putin timp sta aprins. Daca imi trebe ceva in timpul condusului iau fara sa ma uit unde pun mina. Deci mie numi trebe ca stiu de ex. ca telefonul am in partea din fata a buzunarul usi sau intre scaune am sticla cu ceai si pun mina fara sa ma uit acolo. Chesita asta la fel fac si cand ma duc cu Loganul de firma. si acolo numai atunci este aprins cand urcam sau coboram.

              @ Nebunic Inca nu stiu poate ca pun, dar daca gasesc pe cineva care sa cumpere, vand. Am si un set de faruri angel eyes cu doua lupe. Vand si aia. Am schimbat becurile cu LEDuri din inele. Arata foarte bine dar fara xenon faza scurta este mai slab decat cu cel original. De geaba arata bine daca nu vad nimic cu ele. Deacea nici nu am montat pe masina.

              Am facut cateva poze cu noul plafonier.
              Daca tot v-am facut reclama sa si vedeti ce a iesit. :-D
              Attached Files

              Comment


              • #52
                Stopuri "noi"

                Am modificat stopurile originale. Rezultatlul vedeti pe poze. Inca nu am avut timp sa duc masina la spalatorie deci sa nu va uitati la murdaria de pe masina.
                Attached Files
                Last edited by Kovy; 3 June 2010, 07:45.

                Comment


                • #53
                  foarte frumos...dar poate dai mai multe detalii privind modificarea stopurilor spate!
                  bafta in modificari si de acum incolo!
                  sigpicUn logan cometa BT 20 LEA

                  Comment


                  • #54
                    Da...interesanta modificare...ma intereseaza...dar cum ai facut?ca vad in o poza becurile de mers cu spatele albe si in alta becurile de mers cu spatele rosii.
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Intr-o poza e mersul inapoi, in alta e ceata. A iesit super!
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Probabil sunt leduri de ambele culori in fiecare lampa.
                        Cum ai facut lampa de ceata de culoare alba?

                        Comment


                        • #57
                          foarte misto...
                          sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

                          Comment


                          • #58
                            E timpul sa vin cu citeva explicati, pentru ca ieri numai am pus pozele si vam lasat fara explicatii.
                            Intradevar sunt LEDuri si sunt de doua feluri. alb pentru mers inapoi si rosu pentru ceata.
                            Am gasit un meserias care se ocupa cu reparea stopurilor, farurilor de toate felurile si el a decupat zona rosie si a pus una alba. Daca va uitati atent se vede ca este diferenta intre cele doua stopuri. Dar diferenta este atit de mica (zic eu) in cat nu am schimbat si "sticla" de pe cel orignial.
                            Dupa ce a fost schimbat bucata acea din stop, am decupat partea de jos a stopului. Am facut un sablon. Dupa sablon am taiat si placa pe care am vopsit si am umplut cu LEDuri superflux.
                            Am tras un fir de la stopul de ceata spre stopul dreapta iar un fir invers pentru lampa de mers inapoi.
                            Iata inca cateva poze in trimp lurcari.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #59
                              Buna ideea si originala.
                              Ar fi foarte buna o lamapa spate de anglia ,dar cum facem rost de ea.

                              Comment


                              • #60
                                Respectele mele Kovy!intr-adevar o idee de nota 10 si o realizare de nota 10!bravo!
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google