Originally posted by dany_av
View Post
Eu Si Masina Mea(fara Laude:))
Collapse
X
-
Cateva modificari (unele ramasesem dator cu poze):
-stergatoare siliconate(aceleai dimensiuni ca cele stock)-fara poza
-difuzor bara spate (prins cu negrese)-nu se vede f. bine...oricum nu stiu daca ul mai tin multnu imi place cum vine.
-boxe spate InPhase
-subwoofer amplificat SAL
-coltzare de protectie bara,fata-spate kitch-oase,blamate de unii colegi,insa pe mine chiar m-au ajutat recent la o atingere bot in bot cu alt Logan(bineinteles extrem de usoara) si mi-a protejat bara fata
-si bineinteles filtrul multdiscutat Filcor
Un mic feedback (preliminar)la filtru:
Plecare cu CB resetat,parcurs 70 de km(20 urban 50 pe A1),in oras schimbat vitezele numai peste 3000,turatie pe A1 chiar si la 5000.Regim de mers pe A1 intre 100 si 160 km/h cu decelerari si accelerari succesive pentru a vedea cum si cat de repede urca in trepte.Concluzie:la viteze mari se comporta la fel ca si cu filtrul stoc singura diferenta zgomotul(o placere sa schimbi viteza in 5000 de ture din a 4-a intr-a 5-a chiar langa cel care il depasesti ) per total consumul a fost de 8,4...pentru mine surprinzator la ce turatii si-a luat masina.Urban se comporta ceva mai bine.Iti permite sa schimi vitezele la turatii mai mici,insa tot trebuie sa urci cam la 3 mii daca vrei sa auzi(...si nu mai tu ci si cel de langa tine) zgomotul frumos.Consumul pe urban l-am verificat inainte cam pe 17 km parcursi...tot 7 la fel ca si cu filtrul anterior,doar ca nu am mai schimbat in 2500-2600 ci la 3000.Mama lui de zgomot te face sa calci pedala...de cand am pus filtrul mp3-u sta aruncat in torpedo
Pe scurt filtru e mult peste stock in regim urban,in afara doar zgomotul face diferenta...pana acum,vedem pe parcurs.
P.S. cum a zis si inventatorul citez :Reducerea de consum se obtine la un condus normal si daca motorizarea este in stare tehnica buna....nu cum i-a fost facuta reclama...Last edited by viorelu; 25 May 2010, 21:04.
Comment
-
...filtru l-am achizitionat din curiozitate.Am vazut stirea (in presa) si a aparut Radu pe forum...am zis de ce nu,sa vedem ce face?Oricum filltru sport nu as pune deoarece nu intentionez alte schimbari mecanice pe partea de motor/admisie...nu sunt genul.Ma limtez doar la mici schimbari superficiale.
Cu difuzoru iti dau de stire daca e...
P.S. nu am zis ca scade consumul,altii au zis.Doar presupun si sper sa constat asta...dar la un mers normal(sau mai bine zis de om normal la cap ... )Last edited by viorelu; 26 May 2010, 09:51.
Comment
-
din cate am inteles iti achizitionezi SDTA care va ajuta filtrul filcor. chiar sunt interesat de cum functioneaza si daca se simte o racire a aerului. din presa am inteles ca acest dispozitiv (sdta) a luat atatea medalii nu acel filtru care e un filtru normal.
Comment
-
Nu am apucat sa pun sdta...nu mi-a placut design-ul (destul de artizanal)poate facea treaba,a plecat cu tot cu filtru spre tomberon ...costurile nu conteaza,niciodata nu m-am vaitat,deocamdata banii curg si trebuie sa circule.
De ceva timp am montat,de la Pilot,tubulatura de inox cu filtru Sandtler (conic) si izolatie la admisie cu ceva de la thermotec.Costurile per total,undeva la peste dublul costurilor cu filcor si sdta.fata de filtru de mai susse simte o diferenta infima in bine la putere in turatii,zgomotul putin mai gajait dar placut,insa numai dupa 3000 de turatii.
Poate o sa revin cu poze,daca am posibilitatea.
viorelu
Comment
-
Ingrijita masina,bafta la modificari
Comment
-
Comment