asa putin ?
Masinuta Mea [ Castigator campionat "Cel mai tare sistem audio" 2009]
Collapse
X
-
nu prea mai merg cu ea, am inceput sa frec citroenu mai mult .
mai trebuiesc facute la ea niste chestii precum revizia (~500ron) ambreiaj(~500ron tot), mici zgarieturi si infundaturi(se rezolva usor cu casco ) plus ca in maxim o luna este posibil sa plec in voiaj si deaia am scazut pretul pentru ca n-are rost sa o tin pana ma intorc .sigpic
Comment
-
masina a mai adunat ceva km (112.000km)
intre timp am mai schimbat capota si bara fata, astfel am scapat de mai multe chestii care erau trecute pe lista printre care infundaturi si vopsea
farurile au fost schimbate deasemeni si am pus xenon si pe lunga
am pus si folii pe geamuri spate+luneta
partea audio nu a fost uitata
acum avem un amplificator Alpine PDX 4x100w legat in full active pe tweeterele Peerless si midbasii Digital Designs
in juma de an as vrea sa fac upgrade si la masina.... deci daca e cineva interesat putem discuta pe tema pretului.... undeva la 3000 euro .Last edited by Pigoo; 21 June 2011, 11:55.sigpic
Comment
-
-
Cert este ca ar fi de lucru la adaptare, dar ar reproduce un bass mai frumos. Pornind din cel mai simplu principiu, cu cat wooferul este mai mare cu atat se aude mai bine, nu? Cu cat misca mai mult aer membrana...
Ca o trecere de la 13cm la 16.5cm. E o diferenta nu? Sau ma insel?
Comment
-
principiul asta este pe jumatate valabil pentru ca un bas frumos pe care pigoo il tot cauta nu consta in dimensiunea difuzorului ci in constructia lui, materialele folosite.
exemplu masinile de sq unde se pune accent pe calitatea sunetului si nu pe putere se folosesc subwoofere de dimensiuni mici adica de 20-25 cm.
la subwoofere de spl se aplica mai mult acest principiu pentru ca acolo trebuie miscat mai mult aer. de altefe chiar si denumirea de SPL - sound pressure level spune treaba asta.
Comment
Comment