Enkei ? sau replici
My Ride : B 20 YDH
Collapse
X
-
Originally posted by puimik View PostRegulatoru de presiune nu ma deranjeaza
Poti incerca 1 data si un ulei mai exotic si o sa vezi singur diferenta. Cel putin la mine 10w40 de la elf era aproape apa de ploaie dupa 5500 km.
Asteptam sa ne zici daca nu cumva si noul ulei este "apa de ploaie" !
Fara suparare, dar pipaitul cu degetele pe ulei nu reprezinta un studiu coerent!
Altii au echipamente sofisticate de testat proprietatile uleiului iar voi va dati cu parerea doar din miros si pipait!
Fara supapare, inca o data. Nu apar interesele niciunei companii, ba chiar sunt utilizator de Motul, atat la serviciu cat si acasa.
Comment
-
Uleiul ala de la ELF o fi el in parametrii lui optimi, eu l-am simtit in zgomotul motorului la peste 3000 rpm. Nu mi-a placut deloc sunetul motorului dar nici nu schimbam uleiul la 500km de la schimb doar pentru ca se aude intr-un fel sau altul. Nu era chiar terminat de tot uleiul ala dar ulei mai negru ca ala nu am pomenit la mine in motor, nici macar la 10.000 km parcursi cu un motor.
Astept sa ma impresioneze placut acest Motul, pana acum in circa 1000km facuti pe oras inca arata bine la culoare, de consistenta nici nu vorbesc.
Comment
-
Jr7
Am ramas pe 15 de-al dracu si de-ambitios.
Am considerat ca nu am placerea sa ma feresc de garda si as vrea sa raman si cu bani in portofel.Attached Files
Comment
-
Inca un mic upgrade asa ca de inceput de iarna.Attached Files
Comment
-
La arcuri am optat pentru Eibach, probabil ca isi faceau datoria foarte bine si astea de la KYB doar ca la momentul respectiv nu citisem despre ei. Azi le-am montat pe alea de pe fata, maine cred ca urmeaza cele pe spate. Deabia dupa aia sper sa imi dau un verdict despre rigiditatea masinii
Comment
-
Pentru ce geometrie ? N-am schimbat bucsi sau alte nebunii. Amortizorul n-are nici o treaba, cand am schimbat arcurile am fost cu masina la geometrie si era totul stas, nefiind nevoie de nici un reglaj.
Masina s-a rigidizat bine de tot mai ales dupa ce le-am schimbat si pe alea de pe spate. Amortizoarele de pe spate mai mergeau dar am zis ca n-are rost sa le las pe alea vechi.
Comment
-
Geometria rotilor se verifica periodic, cam la un an, datorita uzurilor elementelor de articulatie ale suspensiei.
Cu atat mai mult trebuie sa faci asta acum, cand s-a modificat garda la sol (s-a modificat pozitia basculelor, a puntii)
Neaparat trebuiesc puse bucsele de caucicu de la bascule si de la punte in noua pozitie de repaus.
Comment
-
Cand schimbi amortizorul se modifica garda la sol ?
La bucsi inca n-am umblat sa le fac nimik. Teoretic acum stau un pic mai tensionate pt ca arcul este mai scurt si mai tare. Lasa sa se uzeze ele mai repede sa am motiv sa le schimb, nu-i bai.
Comment
-
Comment