Salutare colegi forumisti.
Dupa aproape 1 an de zile de cand am cumparat utilajul a sosit momentul sa-i fac reclama. Este vorba de un diesel din 2010 de care sunt multumit in totalitate.
Ca imbunatatiri / mofturi avem asa :
Stage 1 facut din luna mai 2014
Becuri Philips + pozitii ( ceva cu 60% extra lumina )
Consolei i s-au pus led-uri in loc de becurile ei standard.
Bord-ul modificat (la Daniel SDG) cu luminite, stroboscop, discoteca, o nebunie ce sa mai zic.
Folie Llumar din ianuarie 2015 ( multumiri celor de la tinted.ro )
Led-uri pentru pozitii + stop frana spate + marsarie si ceata.
Masina a fost achizitionata la 54.000 km si acum are 65.500 km si tot urca
Pana acum am schimbat urmatoarele :
Discuri de frana + placute pe fata ( cele din fabrica se uzasera din cauza la pistonasele de la etriere care se blocasera pe una din parti la ambele roti)
2 schimburi de ulei ( primul cand am luat-o si urmatorul la 60.000km )
Distributia schimbata la 60.000 km, cu toate ca cureaua veche nu prezenta semne de uzura, la cat costa nu are rost sa riscam aiurea.
In total pana in prezent pentru piesele schimbate am platit cam 850 lei, un pret mic pentru ca tatal meu este mecanic auto
Astea fiind zise, voi mai reveni cu diverse update-uri cand este cazul.
Dupa aproape 1 an de zile de cand am cumparat utilajul a sosit momentul sa-i fac reclama. Este vorba de un diesel din 2010 de care sunt multumit in totalitate.
Ca imbunatatiri / mofturi avem asa :
Stage 1 facut din luna mai 2014
Becuri Philips + pozitii ( ceva cu 60% extra lumina )
Consolei i s-au pus led-uri in loc de becurile ei standard.
Bord-ul modificat (la Daniel SDG) cu luminite, stroboscop, discoteca, o nebunie ce sa mai zic.
Folie Llumar din ianuarie 2015 ( multumiri celor de la tinted.ro )
Led-uri pentru pozitii + stop frana spate + marsarie si ceata.
Masina a fost achizitionata la 54.000 km si acum are 65.500 km si tot urca
Pana acum am schimbat urmatoarele :
Discuri de frana + placute pe fata ( cele din fabrica se uzasera din cauza la pistonasele de la etriere care se blocasera pe una din parti la ambele roti)
2 schimburi de ulei ( primul cand am luat-o si urmatorul la 60.000km )
Distributia schimbata la 60.000 km, cu toate ca cureaua veche nu prezenta semne de uzura, la cat costa nu are rost sa riscam aiurea.
In total pana in prezent pentru piesele schimbate am platit cam 850 lei, un pret mic pentru ca tatal meu este mecanic auto
Astea fiind zise, voi mai reveni cu diverse update-uri cand este cazul.
Comment