Upgrade La SL 10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Frumoasa! Sa te poarte sanatos multi multi km.!
    Daca faci multi km pe an poti sa iei in calcul si o instalatie gpl.
    Nu regreta dupa diesel, poate iti dadea impresia ca merge mai bine, dar tot amarat ca asta micu' este, nici vorba de super-performante.
    Orice ai fi ales, este masina noua si asta conteaza cel mai mult.
    Drumuri bune!

    In tr. 5 la 3000 ture are pe ceas ~100 km/h.
    sigpic
    !

    Comment


    • #17
      Originally posted by prometheus View Post
      Depinde in ce treapta esti , dar in nici un caz in vit.5 n-ai 3000 de ture la 90 km/h.
      Aproape 3000 de ture in orice caz, e zgomotoasa din cauza motorului in principal, sa nu mai zic ca in regim de autostrada 130-140 deja devine chiar enervant.
      Ba sa stii, Mihai, ca dieselul bate 1.2ul si pe 0-100, e cu o secunda si ceva mai rapida, daca vrei sa vorbim strict de performanta cu date si nu doar de feelingul cum ca dieselul ar trage mai bine. Pe depasiri nu ai emotii, incepe sa traga de la 1500rpm, la benzina daca nu ii dai peste 4500 nu prea te poti baga. Iti spun din propria experienta, am condus 1.2-ul aproximativ 20 de mii de km, si dieselul vreo 2500. Dci ul bate benzina in absolut orice situatie, si 0-100 si 0-150, si pe orice fel de reprize, esti mult mai relaxat la drum lung, mai putin zgomot, de consum nici nu mai virbesc.
      La stilul meu de condus nu reauseam sa duc dieselul peste 6, si merg destul de sportiv, cu 1.2-ul la acelasi mers aveam intre 8.5 si 9.

      Comment


      • #18
        Apai omul nu a luat-o sa faca liniute sau mini-curse prin oras .
        Eu zic sa te mai gandesti la datele alea de performanta, 1.2 se presupune ca "face" suta in sub 14 sec, iar 1.5 in putin peste 14, 14,1 sau 14, 2(ceva de genul). La fel ca tine, le stiu pe amandoua, de fapt toate motorizarile de la dacia,ia calc-o tu serios pe coada, o sa vezi ca dovedesti pe dieselache.
        Ambele motorizari sunt bune si econome si cam atat, departe sportivitatea de ele, ca sa zic asa.

        puyuus

        inca o data felicitari pentru achizitie, speram sa iti faci timp sa mai intri si pe forum, nu doar sa alergi masinuta
        sigpic
        !

        Comment


        • #19
          El sa indragostit de dci pentru ca cuplu si pentru ca consum
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #20
            Clar dci-ul este in avantaj daca vorbim de consum , cuplu , confort in rulare.

            Pe de alta parte 1.2-ul teoretic ar trebui sa castige la capitolul fiabilitate asta daca te hotarasti sa-l ai mult timp.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #21
              La zgomot si eu eram deranjat tare pe autostrada cu meganul2, 1.6, desi mult mai bine antifonat decat loganul2, pe autostrada la 130 aveam 4000rpm, si ma termina cu zgomotul. La seat am 3500 la 150, si este inca relaxant .
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #22
                Subscriu la DCI, bate orice legat de benzina. Sa ai multi kilometrii fara evenimente , pe octavia de 1.2 tsi ii mai zgomotoasa la 150 ca o nevasta cand intarzii acasa ))) motoarele astea mici pe benzina is bune in oras si cam atat....
                Last edited by alex2_ar; 6 May 2015, 17:49.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mumus View Post
                  ..... pe autostrada la 130 aveam 4000rpm, si ma termina cu zgomotul.
                  Pai turatiile astea le am eu la 130 cu motorul de 1.2!
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #24
                    A mea era ceva sportline,. Probabil de aia era cu cutie mai scurta.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • #25
                      multumesc din nou tuturor pentru urari
                      e clar 1.5-ul este mai performant decat 1.2- ul, si citind posturile vostre se mai invarte cutitul in rana )
                      am stat vreo 2 luni pana m-am decis intre motorizarile astea. pana la urma am ales ceea ce deja cunosteam: am logan 1.4 in familie din 2005, din care vreo 8 ani l-am condus eu. ca si costuri de exploatare am avut ulei + filtre la fiecare 10-max 12 000 KM, 1 bidon de antigel din care mai completez din cand in cand, si vreo 5 sau 6 capete de bara. Cu ea am vazut aproape toate trecatorile carpatilor (inclusiv drumuri foriestiere intre judetele suceava si harghita) si am ajuns la pescuit pe niste coclauri unde altii nu ar fi intrat decat cu tractorul. intotdeauna am fost dus din punctul A in B, in siguranta... mai putin o data anul trecut cand a dat un rateu de mi-a sarit corp clapeta de la locul ei cu tot cu filtrul de aer ))
                      revenind la subiect, am avut de asemenea si constrangeri financiare, si am ales ca diferenta sa o investesc in carburant.

                      m-am gandit si la GPL, insa as mai sta 1-2 ani, cat e masina in garantie, inainte de a-l monta :-/

                      chiar daca la celalata masina nu am folosit rezerva decat de 2 ori in 10 ani, de fiecare data cand vad golul de sub mocheta din portbagaj, ma ia un fior rece stiti de unde as putea gasi o roata subtire? nu am mare incredere in kitul ala de pana.

                      spor in toate!

                      Comment


                      • #26
                        Cauta prin dezmembrari daca nu vrei sa dai banii pe o roata noua.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by vdmihai View Post
                          Apai omul nu a luat-o sa faca liniute sau mini-curse prin oras .
                          Eu zic sa te mai gandesti la datele alea de performanta, 1.2 se presupune ca "face" suta in sub 14 sec, iar 1.5 in putin peste 14, 14,1 sau 14, 2(ceva de genul). La fel ca tine, le stiu pe amandoua, de fapt toate motorizarile de la dacia,ia calc-o tu serios pe coada, o sa vezi ca dovedesti pe dieselache.
                          Ambele motorizari sunt bune si econome si cam atat, departe sportivitatea de ele, ca sa zic asa.

                          puyuus

                          inca o data felicitari pentru achizitie, speram sa iti faci timp sa mai intri si pe forum, nu doar sa alergi masinuta
                          Nu vreau sa facem off topic pe topicul omului, dar din tot forumul asta, nu cred ca a mai alergat cineva 1.2-ul cum l-am alergat eu, nu e ceva de lauda, dar stiu exact ce poate acest motor. I am facut toate testele posibile de accelerare la orice viteza si in orice treapta. Am facut la fel si cu dieselul, si a iesit mereu castigator.
                          Ca fapt divers, m am dus de multe ori pe varianta cu un prieten cu un golf 6 variant 1.6 tdi 105 cai, cu 1.2 ul, cand plecam amandoi bine, la 70 trecea de mine, cand el pleca prost, la 90 trecea.
                          Am facut acelasi lucru si cu dci ul, cu plscare de pe loc, de 4 ori la rand, nu a putut sa treaca de mine nici la 150. Pe reprize de la 50, cu a 2-a la 2500 de ture, pana la 140 ii dadeam o masina si jumatate, cu benzina, nu apucam sa ii iau nici 1 metru in fata.
                          Dand la o parte toate aceste amanunte, dieselul e mai placut in exploatare, mai silentios, consuma mult mai putin, avantaje suficiente ca sa i aduca castig de cauza.
                          Dar achizitia a fost deja facuta, asa ca multi km fara probleme

                          Comment


                          • #28
                            puyuus
                            Sa stapanesti sanatos masina! Cat mia multi kilometri fara incidente!

                            hasserro, de ce nu ti-ai luat diesel? Vad ca faci ceva kilometri pe an, plus ca se plia mai bine pe "cursele" tale.

                            P.s. scuze pt off
                            Last edited by Crs. Sandel; 7 May 2015, 10:32.

                            Comment


                            • #29
                              No comment...e ca tine hasserro
                              sigpic
                              !

                              Comment


                              • #30
                                Masina e a mamei, merg cand am nevoie cu ea. Sper anul acesta sa mi achizitionez un golf VI.
                                Kilometrii da, fac multi atat si eu cat si mama. Dupa un an are 35 de mii de km.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google