Si eu sper sa reziste atat , om vedea.
Laureate 1.2 16v
Collapse
X
-
Rulaj - 92700 km .
Verificat baterie(ZAP 70 Ah 570 EN - cca. 3 ani vechime si 50.000 km)/alternator cu voltmetru , valori :
- la pornire cu o temperatura exterioara de cca. 21 gr. C - 11.63 v
- motor pornit , fara consumatori - 14.21 v , cu toti consumatorii porniti(inclusiv dezaburire luneta) - 12.29 v
- motor oprit , fara consumatori - 12.75 v
Pana imi cumpar un tester de baterie/alternator , imi fac treaba si cu voltmetru chinezar , nu-mi ofera toate datele despre starea bateriei dar imi pot face o imagine. CheersLast edited by prometheus; 4 May 2019, 22:02.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Dezamagit total de catre Dacia , masina este plina de rugina la chederul tip streasina.Attached Files- 1_2.jpg (36.1 KB, 267 views)
- 1_3.jpg (45.1 KB, 255 views)
- 1.jpg (44.7 KB, 247 views)
- 1_5.jpg (71.7 KB, 243 views)
- 1_1.jpg (37.9 KB, 254 views)
- 1_4.jpg (51.4 KB, 255 views)
- 1_6.jpg (55.2 KB, 245 views)
- 2.jpg (42.0 KB, 246 views)
- 4.jpg (35.1 KB, 251 views)
- 6.jpg (43.3 KB, 249 views)
- 3.jpg (36.6 KB, 239 views)
- 5.jpg (48.3 KB, 251 views)
- PD.jpg (76.4 KB, 244 views)
- 7.jpg (39.3 KB, 261 views)
- PS.jpg (83.9 KB, 254 views)
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Update rulaj : 93081 km
Azi am schimbat proiectoarele , cele vechi sunt crapate/sparte , mizeria si-a facut loc in interiorul acestora , la nevoie riscam sa raman fara proiectoare , asa ca le-am dat afara.
Le-am inlocuit cu un set identic , au venit cu becuri incluse . De teama sa nu constat si ca acest set nou va ceda relativ repede datorita localizarii in spoiler , care la Logan I Ph 2 , sunt foarte apropiate de sosea si evident predispozitie la lovituri de pietricele in mod frecvent , am aplicat pe sticla/geamul proiectoarelor o folie Oraguard Stone Guard Film , este special conceputa pentru a proteja partile masinii , inclusiv farurile de pietricele si raze UV.
Bonus : Inlocuit si becurile de pe pozitie , arhicunoscutele w5w + o mica inspectie vizuala pe sub motor/cutie , totul pare ok , fara scurgeri .
Pentru schimb proiectoare la L1 Ph2, aveti nevoie de un torx de 20 , o surubelnita lata , una tip stea , in functie de cate negrese aveti puse pe la carenaje + o bere fara alcool. In prima etapa trebuiesc date jos carenajele de sub proiectoare , sunt prinse in 3 suruburi tip torx (T20) + 2 agrafe , una mare si o alta tip nit , la asta sa aveti grija ca o puteti rupe usor , proiectoarele sunt prinse in 2 suruburi tip torx T20 , la mine a fost mai greu de scos/montat cel din dreapta datorita canistrei de carbon , nu prea ai loc sa strangi suruburile.
Attached Files- Cutie motor 2.jpg (56.4 KB, 213 views)
- Alternator.jpg (84.7 KB, 194 views)
- cutie_motor.jpg (37.1 KB, 192 views)
- Acesorii.jpg (81.8 KB, 192 views)
- Bot Logan cu pro noi.jpg (87.2 KB, 191 views)
- Canistra de carbon.jpg (79.2 KB, 195 views)
- Fata logan cu pro noi active.jpg (83.8 KB, 196 views)
- Folie.jpg (31.5 KB, 191 views)
- Poza Bec w5w in far.jpg (110.6 KB, 190 views)
- pro int.jpg (40.7 KB, 182 views)
- Pro nou ST.jpg (62.8 KB, 188 views)
- Pro noi la set.jpg (69.3 KB, 180 views)
- pro nou DR.jpg (60.5 KB, 184 views)
- rulaj.jpg (55.5 KB, 183 views)
- pro st spart.jpg (104.0 KB, 182 views)
- Pro DR vechi.jpg (62.2 KB, 177 views)
- pro vechi vs nou.jpg (71.1 KB, 181 views)
- Pro vechi DR 3.jpg (79.8 KB, 180 views)
- Spoiler fara pro.jpg (57.4 KB, 183 views)
- Pro DR vechi 2.jpg (59.6 KB, 176 views)
- spoiler zona proiector int.jpg (49.6 KB, 185 views)
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
- Likes 1
Comment
-
Buna seara ,
Care se pricepe la panoul de climatizare ? am un bec ars de ceva timp , cel de pe partea dreapta a panoului , am cumparat din timp un bec T5 in speranta ca acest tip este si la mine , vizionand cateva clipuri cu tipi care schimba acest bec la console de Renault , insa surpriza , la mine este alt tip de bec cu "craci lungi" care se muleaza pe soclu , mecanism asemanator cu butonul de actionat geamul "electric". Ce tip de bec este ? care ati mai schimbat la Logan I Ph 2 2012 Laureate cu AC. Torque ?Attached Files- IMG_20190618_201510.jpg (56.4 KB, 163 views)
- IMG_20190618_214006.jpg (26.8 KB, 154 views)
- IMG_20190618_213847.jpg (27.7 KB, 146 views)
- IMG_20190618_213958.jpg (27.6 KB, 146 views)
- IMG_20190618_213908.jpg (26.7 KB, 146 views)
- IMG_20190618_201746.jpg (45.4 KB, 147 views)
- IMG_20190618_214025.jpg (32.3 KB, 149 views)
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Salutare t0rquemada , am gasit asa ceva (atasament) , de 12V 1.5W , n-am idee daca este compatibil cu soclu vechi, par asemanatoare , n-am gasit soclu identic cu cel vechi , din ce am inteles cica nu s-ar mai fabrica.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Update , se confirma , becul cu soclu alb nu se mai fabrica , inlocuitorul lui pe cale oficiala este un altul cu soclul negru conform celor de la Dacia, avand codul : 7700761132 , denumire "dulie lampa plafo" , cost : 39 lei.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
O revizie uzuala la 99.172 km cu un Castrol Magnatec Stop-Start 5w-30 A3/B4 + Filtron OP 642/2 si filtru de aer O.E.M. Renault.
Dupa curatarea clapetei au trecut cca 15/16.000 km , o porniri ratate la cald , clapeta pare ca deja are mici depuneri , ceea ce ma face sa cred ca baietii de la APAN mi-au facut un update de soft la E.C.U., atunci cand mi-au curatat clapeta. Fara scurgeri pe la burdufuri , totusi in primavara voi schimba colectia de garnituri pentru capac chiulasa , curelusele arata ok la 40k ,toba arata impecabil multumita catalizatorului care si acum isi face treaba cum trebuie+ drumuri dese la drum intins , cat de curand va primi si un set nou de anvelope Michelin Alpin 5 , astept sa vina prima zapada/inghet ,pana atunci , apa , paie si bataie.Cheers.Attached Files- 4.jpg (64.6 KB, 137 views)
- 5.jpg (65.7 KB, 124 views)
- 1.jpg (41.0 KB, 123 views)
- 2.jpg (76.1 KB, 119 views)
- 6.jpg (69.3 KB, 121 views)
- 7.jpg (66.5 KB, 125 views)
- 9.jpg (68.8 KB, 118 views)
- 8.jpg (75.3 KB, 124 views)
- 13.jpg (154.8 KB, 125 views)
- 14.jpg (156.6 KB, 130 views)
- 11.jpg (46.8 KB, 125 views)
- 3.jpg (67.9 KB, 129 views)
- 10.jpg (64.3 KB, 126 views)
- 12.jpg (60.6 KB, 129 views)
- 15.jpg (67.6 KB, 126 views)
- 17.jpg (191.1 KB, 121 views)
- 18.jpg (49.1 KB, 128 views)
- 16.jpg (35.0 KB, 127 views)
- 20.jpg (92.0 KB, 123 views)
- 19.jpg (102.7 KB, 124 views)
- 21.jpg (99.8 KB, 116 views)
- 22.jpg (112.4 KB, 113 views)
- 23.jpg (106.9 KB, 118 views)
- 26.jpg (98.7 KB, 116 views)
- 24.jpg (103.7 KB, 117 views)
- 25.jpg (99.5 KB, 118 views)
- 27.jpg (100.9 KB, 124 views)
- 28.jpg (90.4 KB, 124 views)
- 29.jpg (79.1 KB, 132 views)
- 31.jpg (91.3 KB, 124 views)
- 30.jpg (84.3 KB, 122 views)
- 32.jpg (101.2 KB, 121 views)
- 33.jpg (104.6 KB, 131 views)
- 35.jpg (103.3 KB, 126 views)
- 34.jpg (87.2 KB, 129 views)
- Michelin 2.jpg (86.5 KB, 136 views)
- Michelin 1.jpg (97.7 KB, 146 views)
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
- Likes 1
Comment
-
Ajuns la 100k, cu ocazia schimbarii gumelor, am inlocuit si tamburii, daca tot am umblat aici am facut si o desprafuire pentru garnituri,saboti si anexe. Pe spate am ramas fara filetul original pentru strangerea rotii, s-a facut in trecut rectificare la M14 iar unu mai nou a fost rectificat cu un prezon la M16, puteam sa mai rulez asa, insa nu-mi place ideea de a avea alte tipuri de suruburi la roata + ca deja la demontarea rotii dreapta un altul era pe jumatate barbierit, am impresia ca pe spate au mai redus din costuri fata de ce se pune pe fata pe partea de roti/prinderi, pe fata n-am avut nici o problema de acest gen, toate 8 sunt cu filetul original si merg impecabil, la tamburi am impresia c-au renuntat sa-i trateze corespunzator + strangeri repatate peste valoarea recomandata de producator (105 NM), au dus la pierderea filetului original M12.
Tamburii de origine au fost inlocuiti cu altii din dezmembrari tot OEM, la acestia am scos rulmentii si i-am inlocuit cu altii care in opinia mea sunt inferior calitativ fata de cei pusi de fabrica, rulmentii de pe acesti tamburi desi pareau a fi OEM erau distrusi asa ca am fost fortat sa-i schimb cu altii noi Gyrotec(80 lei/buc), ca feeling imi par niste gunoaie, dar atat timp cat isi fac datoria, macar 20/30 k sunt multumit. Sunt pregatit sa-i inlocuiesc cu altii de origine in viitorul apropiat, cu aceasta ocazie mi-am bricolat si o presa pentru a putea fi schimbati.
Placutele de frana arata foarte bine la acest rulaj, discurile in mod straniu sunt cele care imi par mai uzate decat placutele, insa nu sunt sub limita admisa.
Attached Files- 100 k.png (634.6 KB, 135 views)
- Cric cu piesa custom atasata.png (956.5 KB, 99 views)
- Atentie Inel ABS.png (866.4 KB, 102 views)
- 20191112_082501.png (976.5 KB, 96 views)
- disc placuta.png (607.2 KB, 107 views)
- Anexe saboti dreapta.png (1,007.5 KB, 106 views)
- Anexe saboti stanga.png (980.4 KB, 106 views)
- Gume noi Alpin.png (408.4 KB, 108 views)
- disc placute 5.png (500.3 KB, 99 views)
- Golan calare pe capre.png (772.7 KB, 102 views)
- Pereche tamburi SH.png (571.4 KB, 95 views)
- Insertie rulment finished process.png (984.6 KB, 97 views)
- disc placute 4.png (1,020.2 KB, 96 views)
- Insertie rulment mid process.png (921.3 KB, 96 views)
- disc placute 3.png (968.8 KB, 99 views)
- Insertie rulment mid process good img.png (947.1 KB, 99 views)
- Presa 1.jpg (68.7 KB, 97 views)
- Preparare insertie rulment.png (940.3 KB, 97 views)
- Presa inserare rulment.png (889.6 KB, 95 views)
- placute disc 2.png (800.4 KB, 95 views)
- placute disc 1.png (976.5 KB, 88 views)
- presa insertie rulment.png (979.4 KB, 91 views)
- Presare rulment insertie stage 1.png (971.1 KB, 96 views)
- Rulment cu piesele custom atasate.png (942.2 KB, 91 views)
- Rulment cu piesa custom int.png (947.0 KB, 97 views)
- rulment cu piesa custom ext.png (945.2 KB, 88 views)
- Rulment cu piesele custom exploded.png (942.5 KB, 90 views)
- Rulment insertie top view.png (636.7 KB, 92 views)
- Rulment cu piesele custom.png (959.3 KB, 93 views)
- Rulmenti spate one exploded.png (953.4 KB, 95 views)
- Rulment scos closer look.png (1,014.6 KB, 96 views)
- Tambur dreapta vechi.png (358.6 KB, 91 views)
- Rulment scos cu presa.png (998.4 KB, 94 views)
- Saboti stanga closer look.png (866.1 KB, 94 views)
- scoatere rulment cu presa.png (932.6 KB, 96 views)
- Scoatere rulment mid process top view.png (966.1 KB, 95 views)
- Tambur fara rulment.png (974.6 KB, 93 views)
- Scoatere rulment cu presa mid process.png (996.5 KB, 100 views)
- Tambur SH int.png (960.9 KB, 102 views)
- Tambur stanga filet marit.png (954.6 KB, 93 views)
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
- Likes 3
Comment
-
Felicitari pt modul cum intretii in continuare Loganul din dotare! Partea cu filetul la tamburi , e o boala generala , pe multi i-am auzit ca au problema asta, printre care si eu . Am citit ca ai luat altii din dezmembrari, cam care e pretul lor prin dezmembrari ? Multumesc si drumuri bune !!!
Comment
Comment