Motorul este destul de mic , cuplul e undeva pe la 4250 rot/minut si 75 cp la 5500 rot/minut , trebuie dus in ture , e motor de turatie
Cei care vin de pe 1.5 dci si incearca acest motor normal ca vor fi super dezamagiti.Eu imi fac treaba cu ea si sper sa ma duca 400k in conditiile in care ii fac la timp schimbul de ulei/filtre.Zgomotul motorului s-a mai diminuat fata de cum il stiam cand avea doar 12 km de la dealer oricum si uleiul contribuie mult aici(Mobil1 NL).
Sunt useri care nu le vine sa creada cum arata masina dupa 3 ani(30k rulaj mic dar am vazut si mai mic de atat) , arata bine pentru ca eu sunt si tipicar de fel , revizii la reprezentanta a prins doar doua , restul i-am facut eu personal si nu pentru ca nu imi permit sa ma duc la repr./service ci pentru ca ma pasioneaza acest lucru, o fac din placere in timpul liber , cand va veni timpul distributiei probabil ca voi alege vreun service , la distributie trebuie sa ai "mana" la intinsul curelei , si cum n-am mai pus mana pe o alta distributie nu ma bag.
Si nu n-am garaj masina a stat tot timpul afara in toti acesti 3 ani.
Laureate 1.2 16v
Collapse
X
-
Originally posted by fallax View PostPe mine plasticele care se zgârie si scaunele ce scârție usor la denivelări ma enervează cel mai tare
Motorul e foarte fiabil, se fac lejer 200k-300k cu el daca e intretinut corespunzator, doar a fost pus pe clio si twingo ani la rand.
Eu am avut ocazia in 4 ani sa merg cu masina in mai multe situatii, evident imi place cand merg singur , dar am mers si cu 5 persoane + bagaje multe...si m-a dus si intors din grecia , ma rog, nu merge cu 5 persoane la fel ca atunci cand e doar 1 dar masina merge, asta e important. Am carat faianta si gresie....cred ca am depasit masa maxima autorizata ), dar a fost un drum scurt
Cred ca e important sa te si obisnuiesti cu ea, sa inveti motorul si schimbarea treptelor si e ok, multa lume cred ca e dezamagita pentru ca nu inteleg cum trebuie condus motorul.
Alex
Leave a comment:
-
Mie motorașul nu-mi pare o așa mare dezamăgire....Depinde la ce-l folosim fiecare, dar e relativ fiabil si destul de economic in regim normal de utilizare.
Cat despre drive test, e mai dificil de testat motorașul la dealer. Mai toți au mașini de test doar cu 1.5 si 0.9....
Pe mine plasticele care se zgârie si scaunele ce scârție usor la denivelări ma enervează cel mai tareLast edited by fallax; 14 July 2015, 19:03.
Leave a comment:
-
Originally posted by prometheus View PostTe salut !
Nu am testat acest motor inainte de achizitie(cea mai mare greseala facuta, a doua oara nu se va mai intampla).
.
Masina merge bine cu 1 maxim 2 persoane, iar la depasiri...blana blana...asta e...daca era mai antifonata era bine.
Salutare,
Alex
Leave a comment:
-
Salutare !
Nu am testat acest motor inainte de achizitie(cea mai mare greseala facuta, a doua oara nu se va mai intampla).
Masina merge ok , in afara de problemele care le-am avut cu pornirea la prima cheie cand era motorul cald , alte "belele " n-am avut.(garnitura de capac chiulasa schimbata pe garantie intra la "mici chestii")
Cat despre motor in sine ce pot sa zic , m-am rutinat cu el , il urc in ture atat cat sa pot face o depasire fara sa am emotii .
Leave a comment:
-
Salut,
Felicitari...masina arata foarte bine , cum te mai impaci cu ea?, motorul merge bine nu? tin minte cand erai dezamagit de motor, aveai niste replici cand cineva posta ceva despre motasul de 1.2 , intrebare, ai testat-o inainte de cumparare?
eu am sandelul tot cu 1.2, am ajuns pe la 55k, n-am ce zice de motor nimic, am fost doar la revizii atat.
Te salut,
Alex
Leave a comment:
-
Stai linistit ca si eu am pe capota cateva lovituri de pietre , aparatul foto nu reflecta toata realitatea dar per total masina arata bine spre foarte bine oricum rulaj mic in comparatie cu altii , daca as fi avut vreo 150-200k in mod sigur vopseaua isi pierdea din "stralucire" si mai mult decat atat eu am grija de ea de cand am luat masina de vreo 2-3 ori am avut persone pe bancheta din spate in restul timpului doar eu si atat , nu s-a carat cu masina asta , eu practic o folosesc in principiu pentru concedii/plimbari de weekend.Nu este o masina cu care sa produc bani.Last edited by prometheus; 14 July 2015, 16:51.
Leave a comment:
-
O masina cu care se merge zi de zi cu ea, nu are cum sa arata asa in 3 ani...Eu am facut in aprox. 2 ani 63000 km...
Leave a comment:
-
din pacate iarna la mine mai sta cu sarea pe ea si cate 2 saptamni din cauza temperaturilor scazute, nu ai cum sa speli masina la -5, -7 grade pe timp de zi ca nu mai intri in ea si mai rau ii faci. la mine a avut cateva incidente : 3 minore din cauza mea, la inceput, cand eram bobocel si in ale condusului, acu 6 ani, si unu un pic mai "grav": iarna, masina era plina de sare de sus pana jos, oglinzile retrovizoare murdare, am parcat undeva 2 minute, cand sa ies, soarele imi batea direct in toate oglinzile retrovizoare si nu am vazut o masina 4x4 cu bull bar care venea si m-a acrosat usurel pe pragul si aripa stanga spate, pragul nu a avut de suferit (impactul a fost la imbinarea dintre prag si aripa), numai aripa un pic infundata
4x4-ule a avut numai farul spart atat, ne-am inteles amiabil la suma de 400 de lei fara politie nimic si asta a fost
asta iarna a fost groaznic, multe zile la rand cu -30 frecvent, a ramas vreo 3 saptamani purcel, 1 saptamana a fost blocata in parcare din cauza nametilor care s-au intarit groaznic in timpul noptilor (masina e parcata la strada, cand trecea lama dadea toata zapada langa masinile parcate formand un fel de zid destul de inalt, pana la prag care daca nu-l dadeai imediat jos se intarea si aia era, nu mai scoteai masina)Last edited by cristi....; 14 July 2015, 15:33.
Leave a comment:
-
In partea de sud-est a tarii mai tot timpul am avut niste ierni cumplite , numai ca eu iarna nu prea circul cu masina(nu masina mea) , doar cateva iesiri pana la supermarket si cam atat si asta daca vad ca se poate circula pe stradute cat de cat ca n-am chef sa stau impotmolit printre blocuri inutil.
Masina a fost lovita in spate acum vreo 2 ani(eu nefiind vinovat cu nimic) , in urma incidentului s-au schimbat bara spate , fusta spate , un stop si ornamentul de pe capota portbagaj(acea bagheta) in rest nimic altceva , esapamentul este cel de fabrica neschimbat(sa vezi cat de curata este toba finala pe interior pacat ca nu mai gasesc poza prin pc - de are "un amestec" cum trebuie , nu cosuma ulei sau alte probleme).
In afara de acest incident masina nu a mai fost lovita in alta parte.
Imi place sa o spal saptamanal , iar de sters la spalatorie baietii deja ma stiu de sters o sterg doar eu cu carpele mele iar o data la 3-4 luni aplic cu ceara solida , stiu e mult de munca(mult de frecat) dar si efectul este pe masura.
A iesit din garantie(am avut 3 ani garantie - standard).Last edited by prometheus; 14 July 2015, 15:18.
Leave a comment:
Leave a comment: