arata bine, se vede ca pe la voi nu sunt ierni asa grele...
zic asta pt ca pe sb-bv de ex iarna se da cu f multe materiale antiderapante si f multa sare care lasa urme prin compartimentul motor (de ex la mine ochiometric rugina nu e la suprafata, pe caroserie, ci prin compartimentul motor vreo 3 suruburi de pe peretele de foc ruginite, planetarele ruginite dar nu asta e problema, cadru motor mai prezinta urme de rugina, lonjeroanele un inceput de rugina cred in partea inferioara, puntea spate unde sunt arcurile , teava aia ruginita sau probabil e doar un strat caramiziu, nu am putut sa-mi dau seama f bine, ce credeam ca e rugina pe la galeria de evacuare, unde e si sonda lambda si inca un senzor pare-se, se ia de fapt, arata ruginiu asa de vreo 2 ani pana azi cand am zis sa dau cu putina apa si cu un servetel umed pe acolo si s-a luat, e un strat mai gros de diverse, praf, etc de culoarea ruginii, asa s-ar putea sa fie si la puntea spate)
esapamentul iar arata curat, cam suspect... la mine e complet ruginit, mai putin toba finala, anul trecut au crapat si cele 2 suporturi de sustinere ale tobei dar le-am sudat, tot de la rugina s-au rupt. m-am dus numai cu unu rupt dar cand au tras cei de la reprezentanta de esapament mai tare s-a rupt si al doilea suport
ar merge o folie din asta...e aproape transparenta si legala. din asta ma gandesc sa-mi pun pana la anul pe toate geamurile, inclusiv parbriz
zic asta pt ca pe sb-bv de ex iarna se da cu f multe materiale antiderapante si f multa sare care lasa urme prin compartimentul motor (de ex la mine ochiometric rugina nu e la suprafata, pe caroserie, ci prin compartimentul motor vreo 3 suruburi de pe peretele de foc ruginite, planetarele ruginite dar nu asta e problema, cadru motor mai prezinta urme de rugina, lonjeroanele un inceput de rugina cred in partea inferioara, puntea spate unde sunt arcurile , teava aia ruginita sau probabil e doar un strat caramiziu, nu am putut sa-mi dau seama f bine, ce credeam ca e rugina pe la galeria de evacuare, unde e si sonda lambda si inca un senzor pare-se, se ia de fapt, arata ruginiu asa de vreo 2 ani pana azi cand am zis sa dau cu putina apa si cu un servetel umed pe acolo si s-a luat, e un strat mai gros de diverse, praf, etc de culoarea ruginii, asa s-ar putea sa fie si la puntea spate)
esapamentul iar arata curat, cam suspect... la mine e complet ruginit, mai putin toba finala, anul trecut au crapat si cele 2 suporturi de sustinere ale tobei dar le-am sudat, tot de la rugina s-au rupt. m-am dus numai cu unu rupt dar cand au tras cei de la reprezentanta de esapament mai tare s-a rupt si al doilea suport
ar merge o folie din asta...e aproape transparenta si legala. din asta ma gandesc sa-mi pun pana la anul pe toate geamurile, inclusiv parbriz
Comment